[Rozgrywka] Mumie - cz. 2 w The Sims 3 Wymarzone Podróże poradnik The Sims 3: Wymarzone Podróże
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Klątwa i sposób na jej zdjęcie
![]() 105
| ![]() 106
|
Jeżeli agresywna mumia [105] rzuci na ciebie klątwę [106] (może, ale nie musi tego zrobić) masz 14 dni, aby ją z siebie zdjąć.
![]() 107
| ![]() 108
|
Jednym z szybkich sposobów jest otrzymanie "wężowego pocałunku". Musisz zakupić od kupca w Egipcie kosz zaklinacza węży . Węża musisz zaklinać dosyć długo - początkowo twój Sim przy tym się rani. W końcu gdy ci się uda [107] wąż pocałuje Sima, a ten otrzyma pozytywny nastrójnik [108] , który zdejmie klątwę z Sima.
![]() 109
| ![]() 110
|
Możesz skorzystać też z nagród szczęścia życiowego - zakup "menedżer nastrójnika" [109] . Kliknij na nim [110] i wybierz "ulecz", a następnie wskaż siebie - i po problemie.
![]() 111
| ![]() 112
|
Zawsze pozostaje ci udanie się do Sfinksa w Egipcie [111] . Kliknij na nim i wybierz "proś Sfinksa", a zostaniesz "w swoim stanie" wpuszczony [112] .
![]() 113
| ![]() 114
|
Stań na przełącznik podłogowy, a wyłączysz część pułapek [113] . Następnie wskocz do jednego z basenów z wodą i wyjdź po drugiej stronie pomiędzy posągami. Przesuń posąg w kierunku pułapek, a je wyłączysz. Następnie skieruj obydwa posągi na przełączniki podłogowe we wnęce [114] .
![]() 115
| ![]() 116
|
Wtedy pociągnij posąg do środka sali [115] tak, abyś mógł minąć posąg i przejść do dalszej części komnaty. Przeszukaj pomieszczenie zabierając wszystko co cenne, zbadaj dwie dziury w podłodze i skieruj się schodami w dół [116] .
![]() 117
| ![]() 118
|
Tam kieruj się dalej drzwiami (możesz jeszcze przeszukać komnatę za ukrytym przejściem) [117] . Idź długim korytarzem aż do drzwi na końcu [118] .
![]() 119
| ![]() 120
|
Możesz przeszukać wszystkie studnie, ale kluczowa jest ta z fioletową wodą - otworzy przejście dalej [119] . Idź kolejnym korytarzem do pomieszczenia na końcu. Potrzebny ci jest klucz - zlokalizuj ukryte pomieszczenie za ścianą [120] .
![]() 121
| ![]() 122
|
Klucz leży na stoliku [121] . Umieść go z odpowiednim miejscu i kieruj się dalej [122] .
![]() 123
| ![]() 124
|
Czeka cię trochę kombinowania by przejść przez ten labirynt. Przesuń pierwszy posąg tak abyś mógł przejść dalej [123] . Kolejny posąg pociągnij o jedno pole a otworzysz sobie przejście dalej [124] .
![]() 125
| ![]() 126
|
Kolejne pięć posągów przepchaj na boki, na pułapki [125] . Ostatni blokujący przejście popchnij przed siebie i zlokalizuj wejście do ukrytej komnaty ze skrzynią [126] .
![]() 127
| ![]() 128
|
Stań na przełącznik podłogowy, a wyłączysz wszystkie pułapki - przed udaniem się schodami na górę zabierz wszystko co cenne, ze skrzyni także [127] . Kieruj się szerokimi schodami na górę [128] .
![]() 129
| ![]() 130
|
Zabierz wszystkie rzeczy spod stosów kamieni (w tym kamienny klucz gwiazdy ). Następnie kieruj się tak jak prowadzą komnaty otwierając ukryte przejścia [129] . Na końcu kliknij na posągu i wybierz "szukaj oczyszczenia" [130] .
![]() 131
| ![]() 132
|
Po chwili medytacji przed posągiem [131] klątwa zostanie zdjęta, a twój Sim otrzyma błogosławieństwo Sfinksa [132] .
![]() 133
| ![]() 134
|
Za posągiem znajduje się ukryta komnata [133] ze skrzynią, którą możesz otworzyć posiadając kamienny klucz gwiazdy . Skieruj się w drogę powrotną - zejdź szerokimi schodami poziom niżej [134] .
![]() 135
| ![]() 136
|
Za schodami usuń stosy kamieni - za jednym z nich jest przejście dalej [135] . Stan na przełącznik podłogowy, a otworzysz przejście do komnaty bliskiej wyjścia [136] .
![]() 137
| ![]() 138
|
Jeżeli ci się nie powiedzie klątwa może cię zabić [137] [138] .