[Zadania - Chiny] - cz. 6 w The Sims 3 Wymarzone Podróże poradnik The Sims 3: Wymarzone Podróże
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
261
| 262
|
Ponieważ masz klucz udaj się do Lu .
+ 15 punktów wizy
+ Lepsze relacje z Simem Lu Zhi
+ Antyczne Monety : 10
Poleci ci wybrać się do Hu Song Kima - zlokalizuj go za pomocą mapy. Musisz się z nim trochę zakumplować (najlepiej za pomocą przyjaznych i zabawnych interakcji), a następnie wybierz w menu interakcji "przekonaj Sima" [261] . Jak ci się to powiedzie powróć do Lu [262] .
+ 15 punktów wizy
Otrzymasz od niej klucz i zadanie odzyskania skarbu jej przodków.
263
| 264
|
Udaj się na targ [263] i wśród drzew znajdź przełącznik podłogowy. Uaktywnij go [264] i zejdź schodami na dół.
265
| 266
|
Znajdź ścianę, za którą znajduje się komnata [265] i przeszukaj ją. Udaj się dalej za wielkie drzwi [266] .
267
| 268
|
Idź cały czas przed siebie aż do końca. Tam umieść w odpowiednim miejscu klucz [267] , który dostałeś od Lu . Zejdź schodami na dół [268] .
Aby iść dalej musisz najpierw dezaktywować cztery pułapki za pomocą czterech kluczy, które są schowane w tej lokacji. Klucze na mapie oznaczyłem za pomocą symboli [X1] , [X2] , [X3] i [X4] .
269
| 270
|
Od razu na początku [A] uważaj na pułapkę - "rozbrój" ją [269] . Przejdź przez drzwi i idź do rozwidlenia korytarza, przed którym rozbrój pułapki [270] .
271
| 272
|
Skręć w korytarz [B] i wejdź w pierwszej drwi po prawej [271] . Uważaj na ukrytą pułapkę [272] , którą rozbrój. Idź dalej i weź z szafki pierwszy klucz [X1] , przy okazji możesz się przespać na łóżku.
273
| 274
|
Jeżeli będziesz chciał zebrać antyczne monety z końca korytarza [C] uważaj na ukrytą pułapkę [273] . Skieruj się następnie w drzwi na wprost tych, do których najpierw wszedłeś (gdzie znalazłeś pierwszy klucz [D] ). Koniecznie zbierz z podłogi wszystkie nektary [274] - mogą się później przydać.
275
| 276
|
"Zbadaj" ścianę na wprost drzwi [275] i wkrocz do ukrytej komnaty. Tam ponownie zbierz wszystkie butelki nektaru leżące na podłodze i "zbadaj" studnię [276] - w jej głębi zdobędziesz drugi klucz [X2] .
277
| 278
|
Wróć do rozwidlenia korytarzy i skieruj się do kolejnego z nich [E] . Na początku uważaj na pułapki [277] . Idź do końca gdzie czeka cię nafaszerowana ukrytymi pułapkami podłoga oraz dziura w ścianie [278] .