To catch a fairy | The Dark Eye Chains of Satinav poradnik The Dark Eye: Chains of Satinav
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
Od Gwinnlinga dowiesz się kilku interesujących rzeczy o klątwie, magicznej harfie i wróżkach. Co więcej, będziesz musiał złapać jedną z nich. Wypytaj starca o wszystko co się da i ze stolika zabierz naprawioną klatkę (Cage). Potem wyjdź na zewnątrz i przejdź przez bramę miasta.
Geron dotrze do lasu i ustawi klatkę. Po chwili usłyszy głos wróżki, która oznajmi mu, że porozmawia z nim tylko wtedy, kiedy Geron znajdzie sobie jakiegoś leśnego przyjaciela. Na kamieniach w pobliżu klatki pełza ślimak (Snail). Weź go i następnie włóż do klatki. Coś się rusza w stercie liści (Pile of Leaves). Podnieś klatkę (Cage with Bait) i ustaw ją na owej stercie liści. Jeż jest łakomy, więc złapie się w pułapkę. Wyrwij mu (Hedgehog in Cage) teraz kilka igieł (Hedgehog Spikes). Następnie wypuść jeża i zabierz z pustej już klatki skorupę ślimaka (Snail Shell in Cage). Obok wejścia do drzewa (Tree Hollow), gdzie ukrywa się wróżka, na ziemi leżą kasztany (Chestnug Twig). Podnieś je i użyj na kolcach jeża, a Geron znajdzie leśnego przyjaciela pod postacią kasztanowego ludzika (Chestnut Mannequin). Pokaż ludzika wróżce, po czym wejdź do wnętrza drzewa.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie