New Prospects, New Old Enemies | The Dark Eye Chains of Satinav poradnik The Dark Eye: Chains of Satinav
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
Porozmawiaj z Jacomo, a odkryjesz dużą część tajemnicy stanowiącej kanwę wydarzeń sprzed lat i dowiesz się o zapieczętowaniu wszystkich, z wyjątkiem jednego, przejść do krain wróżek, proroku i istocie zwanej Satinav, Bagnach Rozpaczy i tajemniczym potworze z bagien...
New Old Enemies
Wejdź do młyna, co okaże się nie być najlepszym pomysłem, bo Geron skończy w ciemnościach, przywiązany do kolumny podtrzymującej dach. W dachu są trzy dziury (Hole). Odezwij się do tej po lewej stronie, nad drzwiami wejściowymi. Odpowie Nuri, z którą musisz współpracować, by się uwolnić. Nuri rzuciła na jedną z szalek wagi za Geronem ostre odłamki, a także dzięki magii potrafi skupić światło księżyca w jednej z trzech dziur. Przełączając się pomiędzy nimi możesz obejrzeć całą lokację.
Przełącz się na prawą dziurę klikając na niej (Hole). Znajduje się tu zepsuty mechanizm młyna. Użyj zaklęcia naprawy na kołowrocie (Gears). Przełącz się na środkową dziurę i użyj zaklęcia zniszczenia na lampie olejowej (Oil Lamp) wiszącej tuż pod nią. Lampa roztrzaska się na podłodze, ale stołku pozostaną jej odłamki (Shards). Użyj na nich zaklęcia naprawy. Teraz użyj piły (Twin Saw), która właśnie spadła na podłogę i Geron uwolni nogi.
Przy ścianie stoi zniszczony regał. Kopnij w jego uszkodzoną część (Leg of Cupboard). i przełącz się na pierwszą dziurę (Hole) po lewej. Użyj zaklęcia naprawy na wadze (Scale), a następnie zaklęcia zniszczenia na klepsydrze (Hourglass), a na jedną z szalek wagi wysypie się piasek. Teraz weź z jednej z szalek wagi odłamek rzucony przez Nuri (Nuri's Shard). Użyj go (Shard) na więzach (Hand Fetters).
Nadal przełączając się pomiędzy dziurami w dachu podnieś z podłogi kawałki sznura (Fetters), zabierz stołek (Stool) i piłę (Twin Saw), słomę (Straw) i ekwipunek (Gear). Aktywuj środkową dziurę i przyjrzyj się klapie do piwnicy w podłodze (Trapdoor). Użyj zaklęcia naprawy na kawałkach sznura (Fetters) i przywiąż go do klapy. Otwórz klapę i połóż na niej koc (Blanket). Koc jest teraz trochę za mały żeby zakryć całą dziurę w podłodze, dlatego użyj na nim noża (Knife). Na koniec rozrzuć na kocu słomę (Straw).
Wyjdź z młyna. Porozmawiaj z Nuri, a następnie postaw na pomoście (Catwalk), na którym właśnie stoisz stołek (Stool). Opowiedz Nuri o krainie Fanglari i wbij piłę (Twin Saw) w złamaną belkę (Beam) podtrzymującą daszek, na którym siedzi wróżka).