Back Home | The Dark Eye Chains of Satinav poradnik The Dark Eye: Chains of Satinav
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
Nożem (Knife) wytnij sobie ścieżkę przez ciernie (Thorny Hedge). Z zamarzniętego portalu (Fairy Gate) oderwij sopel lodu (Icicle), a z ziemi wyrwij korzeń mandragory (Plant). Wyjdź na zewnątrz i za pomocą noża zeskrob z kamieni znajdujących się obok sąsiedniego drzewa porost (Lichen).
W drodze powrotnej do miasta napotkasz rycerza (Knight Wrathling). Porozmawiaj z nim wyczerpując wszystkie tematy. Zanim wrócisz do miasta zerwij zieloną gałązkę (Oak Twig) wyrastającą z drzewa, o które oparty jest rycerz.
Miasto wygląda okropnie. Na studni siedzi pogrążony w smutku Olgierd. Nieszczęśnik zabił Ulfrieda i teraz trzeba mu wyperswadować winę oraz zabrać widły. Aby tego dokonać, w trakcie rozmowy wybieraj następujące opcje dialogowe: (Talk out of suicide), (Win trust), (Not a bad luck charmer), (Deny fault), (Olgierd was hexed), (Have him hand over pitchfork), a Olgierd zgodzi się oddać Geronowi widły (Bloody Pitchfork). Podnieś też z ziemi oparty o studnię dzban (Clay Jug).
Geron umówił się z naukowcem w akademii magów, ale niestety brama jest zamknięta. Zapukaj do odźwiernego (Guard's Hut), a dowiesz się, że na teren wejść można albo jeżeli jest się magiem, albo jeżeli posiada się specjalne zezwolenie od króla. Idź pod zamkową bramę.