Surviving Mars: Wybór sponsora
Aktualizacja:

W tej sekcji dowiesz się co nieco o sponsorach i jakie bonusy dają. Głównie wybór sponsora ma istotny wpływ na poziom trudności. Oprócz premii w postaci technologii, sponsorzy mogą zapewnić różne dofinansowania i mają we flocie różną liczbę rakiet.
Którego sponsora wybrać?
Najłatwiejszą opcją jest wybranie Międzynarodowej Misji Marsjańskiej. Nie trzeba się martwić o paliwo oraz o nostalgię kolonistów. Dobrym wyborem są również Korporacja "Błękitne Słońce" oraz Indie ze względu na ich premiowe technologię (technologie, które posiadamy na starcie). Wybór sponsora w głównej mierze zależy od tego, jak bardzo chcesz sobie ułatwić lub utrudnić rozgrywkę. Kościół Nowej Arki wydaje się być ciekawym wyborem, ale będziesz musiał zniwelować ich wadę - karę dla farm hydroponicznych. W późniejszej fazie gry, ta kara nie ma już znaczenia.
Lista sponsorów
Nazwa sponsora | Opis |
Międzynarodowa Misja Marsjańska | Liczba rakiet - 5, Poziom trudności - bardzo niski, Finansowanie - $30 000M, Punkty badań na sol - 300, Liczba ochotników - 200. Bonusy: ładunek dużej rakiety (70 000 kg), koloniści nie czują nostalgii, większa ilość żywności w rakiecie pasażerskiej (x10), rakiety wytwarzają paliwo. |
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Ja nie potrzebne kable odcinam na przycisku, wprawdzie potem irytują mnie komunikaty o pęknieciach w nich, ale nie mam strat w energii i nie musze ich utrzymywać. Gorzej, gdy akurat kawałek kabla blokuje budowę np. kopuły. Trochę słabo.
@Tomas - jesli masz na mysli "Protokol rozbiorki" to on dotyczy tylko budynkow a nie rur i kabli...
Czy da sie jakos kasowac wybudowane rury i kable?
Nie można postawić kopuł obok siebie tak żeby koloniści tu mieszkali a tam pracowalil? W każdej kopule trzeba kopiować te same budynki :/ kasyno, stołówka, bar itp :/
Niestety, ale nie można, gra traktuje każą kopule jako inne miasto, może mody coś zmienia w tej kwestii.
Brakuje tez opcji, gdy chcemy rozdzielić kolonie np na dwóch krańcach mapy, nie mamy informacji o zapotrzebowaniu każdej koloni tylko jedną główna informacje.
Próbowałem tbh tak zrobić - w sensie, że specjalizować kopuły, jedne mieszkalne, użytkowe itd. Gra słabo sobie z tym radzi. Można zrobić tak, żeby mieszkańcy z innej kopuły pracowali w innej. Jest o tym w poradniku, ale wymaga to małego micro :/
Mogą też zmieniać miejsce zamieszkania, wedle swoich widzimisię. Jeśli masz wahadłowce, to najpewniej z nich skorzystają, ewentualnie jak kopuła jest blisko to pójdą pieszo ;)
Jest mod który polepsza Inteligencję pracowników. Automatycznie pracują w miejscach o ich specjalizacji nawet w innej kopule oraz nie przyjmują innych nie pasujących specjalistów do danej pracy. Można używać filtrów i sobie konfigurować.
Smarter Worker AI i Workplace filter. Bardzo przydatne mody.
A wychodzą teraz gry które nie wymagają dx11?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
