Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sudden Strike 2 - poradnik do gry

Sudden Strike 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 | Kampania brytyjska | Sudden Strike 2 poradnik Sudden Strike 2

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2024

Misja 3: Tiger - Tory kolejowe (The Railroad).

Cele tej misji są niestety ciut nieprecyzyjne - Misja 3 | Kampania brytyjska | Sudden Strike 2 - Sudden Strike 2 - poradnik do gry

Cele tej misji są niestety ciut nieprecyzyjne. W praktyce, aby została ona zaliczona, gracz będzie zmuszony jeździć po terenie i tłuc napotkane jednostki wroga, aż będzie dość. Ponadto spory problem stanowi to, iż Niemcy nieustannie szwendają się po terenie wte i wewte, więc trzeba mieć stale oczy otwarte i zwrócone we wszystkich kierunkach. Do dyspozycji gracza pozostaje duży zapas spadochroniarzy (powiększający się z czasem), lecz korzystanie z ich usług może być nieco utrudnione, gdyż nieprzyjaciel ma rozstawionych po terenie sporo artylerii przeciwlotniczej. Oczywiście można sobie zadać trud i pozbyć się jej, lecz mniej kłopotliwą techniką jawi się dokonywanie wielkich zrzutów składających się nawet z kilkunastu samolotów transportowych - wróg nie da rady strącić więcej niż kilka z nich.

Miasteczko A bronione jest przez jeden czołg, jedno działo przeciwpancerne umieszczone od wschodniej strony oraz kilkunastu żołnierzy piechoty. Wszyscy kręcą się po wschodniej stronie i całą część zachodnią aż po rynek można zająć bez przesadnej ostrożności. Z resztą śmiało uporają się dwa czołgi z towarzyszeniem oficerów wskazujących im cele. Do lasów B zaglądają Tygrysy i wozy pancerne - początkowo są to dwa czołgi i jeden wóz, lecz wróg w czasie misji dostaje posiłki z bocznych dróg. Należy zająć w mieście oba czołgi, które tam stoją bez załogi, zabrać wóz z amunicją, rozmieścić posiadane działo i haubicę na linii drzew od wschodniej strony, a oficerom kazać obserwować stamtąd teren na wschód. To pozwoli pokonać nadjeżdżające Tygrysy bez strat po własnej stronie.

Przed atakiem na stację E trzeba bezwzględnie oczyścić wzgórze od zachodu - Misja 3 | Kampania brytyjska | Sudden Strike 2 - Sudden Strike 2 - poradnik do gry

Przed atakiem na stację E trzeba bezwzględnie oczyścić wzgórze od zachodu. Na jego skraju, w punkcie D , stoi bowiem działo, które skutecznie uniemożliwi przejęcie stacji. Dwa działa umieszczone od północnej i zachodniej strony stanowią dodatkowe wyzwanie. Ze wzgórzem można się uporać za pomocą desantu spadochroniarzy w tak dużej liczbie, jak to będzie na daną chwilę możliwe. Należy ich spuścić w sam środek i nie trzeba będzie nawet szczególnie wskazywać im celów do ataku. Po zdobyciu wzgórza, należy rozstawić własne działa na wschodnim jego skraju D . Okolice stacji bowiem również patrolują wrogie czołgi. Północny zjazd powinno się obstawić własnymi czołgami oraz postawić tam oficera, żeby się nie dać zaskoczyć. Trzeba już bowiem zacząć uważać, aby wróg nie dostrzegł jednostek gracza, gdyż na pobliskim wzgórzu F ustawiona jest haubica.

Na stacji E znajduje się jedno działo przeciwpancerne i jedno przeciwlotnicze, trochę piechoty oraz pozostawiony bez opieki Tygrys. Po odbiciu terenu należy nakazać inżynierom rozłożenie na torach min przeciwczołgowych - trzeba dać im obstawę czołgów od północy, gdyż przejeżdżają tamtędy wrogie patrole pancerne.

Warto poświęcić nieco uwagi zdobyciu wzgórza F , żeby mieć spokój z haubicą, a przy okazji pozbyć się najbliższego działa przeciwlotniczego - Misja 3 | Kampania brytyjska | Sudden Strike 2 - Sudden Strike 2 - poradnik do gry

Warto poświęcić nieco uwagi zdobyciu wzgórza F , żeby mieć spokój z haubicą, a przy okazji pozbyć się najbliższego działa przeciwlotniczego. Bunkier zagradzający wjazd na wzgórze od strony stacji stanowi dogodny cel dla własnej haubicy, która z punktu D może go razić. Poza bunkrem znajduje się tam jedynie trochę piechoty i jeszcze jedno działo przeciwczołgowe - wszystkie trzy działa na zachodnim skraju wzgórza.

Rozkazy dla gracza mówią o konieczności wyparcia wroga z północnych i północno-zachodnich terenów miasta G . Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, żeby dla pewności i spokoju zdobyć całe miasto. Do dyspozycji gracza powinno już pozostawać nawet kilkanaście desantów spadochronowych. Można wydać rozkaz samolotom tak, by piątkami zrzuciły spadochroniarzy w kilka rozsianych po mieście miejsc - szczególnie na większe place. Kilka samolotów z pewnością padnie łupem dział przeciwlotniczych, których wciąż trochę zostało na północy i na południu terenu, lecz to nie szkodzi. Po oczyszczeniu wnętrza miasta z dział i czołgów można resztą spadochroniarzy z towarzyszeniem własnych czołgów obejść okolice - szczególnie przy jeziorze od północnej strony. W końcu misja zostanie uznana za ukończoną, gdy gracz wystrzela wszystkie szwendające się po okolicy wrogie jednostki.