Kwatery arystokracji | Misja 7 - Manipulation | Opis przejścia Styx Poradnik Styx: Shards of Darkness
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
To jeszcze nie koniec misji. Musisz pozbyć się jeszcze jednego celu. Najpierw zeskocz w dół i po skałach przejdź na sąsiedni balkon. W pokoju jest jeden strażnik - unikając go wyjdź dalej z pomieszczenia. Tu najpierw zdejmij (najtaniej piaskiem lub strzałkami) dwa owady latające i wespnij się po uchwytach przy drzwiach na wyższy poziom, skąd doskoczysz nad ambasadora.
Niestety, jest on w ruchu a musisz pozbyć się go po cichu. Przeskakuj górnymi poziomami po murach podążając za nim do kwater mieszkalnych. Po linie przejdziesz na budynek mieszkalny i okienkiem prosto do pokoju ambasadora.
Niestety, krasnolud porusza się wraz ze swoim strażnikiem, a nikt nie może widzieć jak go zabijasz. Jest jednak na to bardzo łatwy sposób: krasnolud chodzi od biurka do biurka. Gdy będzie przechodził koło pochodni, rzuć w nią piaskiem a następnie strzałką w ambasadora i szybko się schowaj. Gdy sprawa nieco ucichnie (lub używając niewidzialności) będziesz mógł podłożyć mu sztylet.
Porada: dla przyspieszenia działania pomocne może być maskowanie zapachu, jeśli zdobyłeś recepturę w V misji.
Opcjonalnie: odciągnij ambasadora w odosobnione miejsce
Na szczęście jest inny sposób - podejdź do biurka i połóż tam dokument. Po jego przeczytaniu ambasador uda się na miejsce spotkania oznaczone nowym znacznikiem. Będzie on tam sam, dlatego pozbędziesz się go bez trudu.
Ucieknij balonem z lokacji
Ucieczka z kwater ambasadora nie powinna stanowić problemu. Wróć po linie na wieżyczkę i przejdź w pobliże drugiej liny, która prowadzi wprost do balonu. Wcześniej zaczep się krawędzi i poczekaj, aż strażniczka wykona obchód, by nie dostrzegła cię podczas przechodzenia po linie. Opcjonalnie możesz spróbować zrzucić beczkę, by odwrócić uwagę wrogów.