Rozdział X - McPherson (cz.2) | Opis Przejścia | Still Life 2 poradnik Still Life 2
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Trafiamy do pomieszczenia z Hernandez umieszczoną za grubą, dźwiękoszczelną szybą #1 . Zbliżamy się do komputera w rogu pokoju. Niestety jego klawiatura została roztrzaskana przez mały wybuch który spowodowaliśmy. Na szczęście, jak na porządną panią detektyw przystało, McPherson ma w kieszeni zapasową klawiaturę . Używamy komputera i przeglądamy kamery w grupie "E". Chwilę później Vic orientuje się, że przez cały czas miała przy sobie urządzenie namierzające #2 . Nie możemy pozwolić żeby taki gadżet się zmarnował. Ruszamy przez zamknięte drzwi.
Każemy naszej bohaterce iść w stronę wentylatora po lewej. Niemniej, już po chwili zatrzyma się #1 . Wskazujemy jej lewą stronę ekranu i po raz wtóry wskazujemy prawidłowy, wentylatorowy kierunek. Kiedy dobrniemy wreszcie do rogu pomieszczenia, używamy przycisku #2 i zwiększamy ilość obrotów urządzenia, a tym samym - poziom hałasu.
Na boku zbiornika leżącego naprzeciwko wentylatora, montujemy urządzenie namierzające . Następnie każemy wycofać się McPherson na prawą stronę pomieszczenia #1 . Wycofujemy się po własnych śladach. W końcu docieramy do rogu pokoju #2 . Po raz kolejny każemy Vic odwrócić się w prawo. Jeszcze kilka kroków i...
Zachodzimy Hawkera od tyłu #1 . Po wszystkim, zabieramy jego elektroniczny klucz #2 , PDA , oraz pistolet .
Przechodzimy do pokoju na tyłach #1 . Z biurka zabieramy kable które łączymy z PDA . Używamy elektronicznego wytrychu na szufladzie #2 , a z wnętrza wyciągamy nóż do tapet (metal cutter) . Zwracamy również uwagę na tablicę nad biurkiem, oraz przyczepioną do niej listę Hawkera. Widnieje na niej wyraz stanowiący hasło dostępu do PDA - "nemesis". Ostatnią rzeczą która nam się przyda jest izolowany przecinak (isolated cutting pilers) , który znajdujemy w czarnej skrzynce, pod łóżkiem, naprzeciwko biurka. Wracamy do pomieszczenia z komputerem aktywowanym odciskiem palca.
Podłączamy do jednostki PDA wraz z kablem #1 . Rzucamy okiem na monitor i aktywujemy dane PDA, podajemy wspomniane wyżej hasło. Przeglądamy zawartość pliku nemesis i natrafiamy na interesujący kod - A64571. Pora na powrót do hali z wiatrakiem i użycie elektronicznego klucza (niebieskiego) na zamku do drzwi pomieszczenia z Palomą #2 .
Po odzyskaniu kontroli nad postacią przechodzimy za krzesło i zwracamy uwagę na skrzynkę położoną na kablach #1 . Bang bang. Pokrywa nie miała szans. Bestialsko używamy na niej #2 noża do tapet . Zabieramy fragment piankowej izolacji (foam isolation) .
Oglądamy żółty przełącznik #1 , a następnie, zapychamy go fragmentem piankowej izolacji . Używając elektronicznego wytrychu uwalniamy wszystkie kończyny McPherson z metalowych obręczy #2 .
Otwieramy skrzynkę zawieszoną w rogu pokoju #1 . Z wnętrza wyciągamy panel z klawiaturą #2 . Wychodzimy z pomieszczenia.
Na metalowej szafce używamy panelu z klawiaturą , a następnie wstukujemy kod znaleziony wcześniej w dokumencie z PDA #1 . Pomiędzy dwoma karnistrami z wybuchową cieczą odnajdujemy panel kontrolny . Kiedy wskażemy McPherson wskaźnik po lewej na dole, odczyta ze skali istotną wartość miliamperów - 24. Bierzemy do ręki izolowany przecinak i rozłączamy wskazane przewody #2 (suma da nam dokładnie tyle, ile potrzebujemy). Gratulacje, tym razem obyło się bez big bada bum... .