Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Still Life 2 - poradnik do gry

Still Life 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział III - Paloma (cz.2) | Opis Przejścia | Still Life 2 poradnik Still Life 2

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

1 - Rozdział III - Paloma (cz.2) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Przesuwamy elektryczne krzesło , a następnie siadamy na nim - Rozdział III - Paloma (cz.2) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Przesuwamy elektryczne krzesło , a następnie siadamy na nim. Ruszamy dźwignią położoną nieopodal prawej ręki bohaterki pięć razy, aż do chwili, kiedy przed naszym nosem staną drzwi z napisem "Paloma 129". Pora na otwarcie konsoli sterującej napięciem #1 . W tym celu klikamy odpowiednią ilość razy na stosowne przełączniki:

Przełącznik

Ilość kliknięć

+5V

dwa

+50V

dwa

+20V

jedno

-1V

jedno

Suma napięcia powinna wynosić dokładnie 129V. Zatwierdzamy nasze ustawienia przyciskiem czerwonym #2 i tym samym - razimy Palomę prądem i otwieramy drzwi. Zanim ruszymy dalej - uporamy się jeszcze z elektryczną obrożą.

2 - Rozdział III - Paloma (cz.2) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Na ścianie nieopodal łóżka w pomieszczeniu pierwszym widzimy podejrzane bazgroły #1 , a wśród nich tajemniczy kod - 2324 - Rozdział III - Paloma (cz.2) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Na ścianie nieopodal łóżka w pomieszczeniu pierwszym widzimy podejrzane bazgroły #1 , a wśród nich tajemniczy kod - 2324. Zbliżamy się do lustra nad umywalką, rzucamy okiem na podejrzane "dziurki" w obroży, a następnie używamy na każdej z nich żelaznej igły (iron thread) tyle razy, ile głosi obrazek #2 . Przechodzimy teraz do trzeciego z kolei pomieszczenia.

3 - Rozdział III - Paloma (cz.2) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Z metalowej szafki #1 wyciągamy pusty spryskiwacz (empty spray) - Rozdział III - Paloma (cz.2) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Z metalowej szafki #1 wyciągamy pusty spryskiwacz (empty spray) . Może się okazać, że nie mamy już miejsca w ekwipunku, w takiej sytuacji po prostu optymalizujemy układ przedmiotów w "plecaku" w taki sposób aby cztery sloty o kształcie kwadratu były wolne. Pustego spryskiwacza (empty spray) używamy na zlewie w początkowym pomieszczeniu #2 . Zanim ruszymy dalej - odkładamy do szafki heksagonalny klucz (hexagonal key) . Wracamy do ostatniego z pomieszczeń, wchodzimy po schodach i dostajemy się do kostnicy.

4 - Rozdział III - Paloma (cz.2) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Na metalowym stole po przeciwnej stronie pomieszczenia znajdujemy woreczek z proszkiem (powder revealer) #1 , a także narzędzie chirurgiczne (surgical instrument) #2 - Rozdział III - Paloma (cz.2) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Na metalowym stole po przeciwnej stronie pomieszczenia znajdujemy woreczek z proszkiem (powder revealer) #1 , a także narzędzie chirurgiczne (surgical instrument) #2 .

5 - Rozdział III - Paloma (cz.2) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Woreczek z proszkiem (powder revealer) łączymy (combine) #1 ze spryskiwaczem pełnym wody (water spray) , a produkt końcowy rozprowadzamy na jednej ze ścian, w miejscu pomiędzy literami P, a E #2 - Rozdział III - Paloma (cz.2) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Woreczek z proszkiem (powder revealer) łączymy (combine) #1 ze spryskiwaczem pełnym wody (water spray) , a produkt końcowy rozprowadzamy na jednej ze ścian, w miejscu pomiędzy literami "P", a "E" #2 . Podchodzimy teraz do drzwi którymi dostaliśmy się do kostnicy. Po lewej stronie znajdujemy panel kontrolny pozwalający na wprowadzenie kodu liczbowego.

6 - Rozdział III - Paloma (cz.2) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
W tym momencie przydadzą się informacje skopiowane przez Palomę z karty pamięci w pierwszym pomieszczeniu - Rozdział III - Paloma (cz.2) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

W tym momencie przydadzą się informacje skopiowane przez Palomę z karty pamięci w pierwszym pomieszczeniu. W naszym dyktafonie widnieją trzy zapisy wywiadów, a ich daty tworzą trzy różne kombinacje liczbowe #1 . Każdą z nich wprowadzamy na elektronicznej klawiaturze #2 , zatwierdzając każdorazowo zielonym przyciskiem. Nasze działania doprowadzą do otwarcia trzech komór z manekinami.

7 - Rozdział III - Paloma (cz.2) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Każda komora kryje w sobie sztuczne ciało z plakietką przy palcu stopy - Rozdział III - Paloma (cz.2) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Każda komora kryje w sobie sztuczne ciało z plakietką przy palcu stopy. Na każdej plakietce znajdujemy z kolei podkreśloną literę #1 . Szybko wracamy do napisu na ścianie który odkryliśmy kilka minut temu z pomocą spryskiwacza i wciskamy odpowiednie litery #2 . Właśnie zatrzymaliśmy odliczanie czasu przed wpuszczeniem do pomieszczenia śmiercionośnego gazu i otworzyliśmy sobie drzwi.

8 - Rozdział III - Paloma (cz.2) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Kiedy zbliżymy się do plakatu z krową pociętą na fragmenty, nasza bohaterka zwróci uwagę na dźwięki dobiegające z kratki wentylacyjnej - Rozdział III - Paloma (cz.2) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Kiedy zbliżymy się do plakatu z krową pociętą na fragmenty, nasza bohaterka zwróci uwagę na dźwięki dobiegające z kratki wentylacyjnej. Po stuknięciu w plakat okaże się, że ściana za nim jest pusta. To idealny moment na przebicie sobie dziury z pomocą naszej gaśnicy (dry powder extinguisher) #1 . Wewnątrz szybu wkręcamy w dziurę u góry małą żaróweczkę (small bulb) , a następnie z pomocą narzędzia chirurgicznego (surgical instrument) otwieramy panel skrzynki. Przed nami kilka bezpieczników. Aby winda ruszyła, musimy użyć na dolnym żelaznej igły (iron thread) , a na górnym narzędzia chirurgicznego (surgical instrument) #2 . Dostajemy się do kuchni i ruszamy drzwiami po prawej ręce Palomy.