Rozdział IV - McPherson (cz.2) | Opis Przejścia | Still Life 2 poradnik Still Life 2
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Na stoliku znajdujemy stłuczone lustro #1 . Zdejmujemy z niego odciski palców za pomocą proszku do odcisków i skanera 3D , oraz sprawdzamy bazę danych. Jeszcze tylko próbka krwi z ręcznika na podłodze #2 pobrana z użyciem wacika (potem test chemiczny i bazy) i możemy opuścić pomieszczenia. Wracamy schodami na dół.
Sprawdzamy ostatnie z pomieszczeń #1 . W korytarzu nie ma zbyt wiele światła, ale kierując się w lewo #2 , bezpiecznie dotrzemy do piwnicy.
Przechodzimy w głąb piwnicy i ze stołu #1 zabieramy młot (demolition mass) . Ze względu na jego duży rozmiar (4x2), konieczne będzie zapewne odpowiednie ustawienie przedmiotów w naszym ekwipunku. Pod piecem znajdujemy drobne plastikowe fragmenty, które możemy obejrzeć mikroskopem i zabrać z nich kawałek syntetycznych włosów pęsetą (analiza chemiczna). Wracamy do pierwszego pomieszczenia i każemy bohaterce przyjrzeć się bliżej tablicy pod ścianą #2 . Będziemy mogli ją odsunąć. Następnie wybijamy w ścianie dziurę, używając do tego zabranego przed chwilą młota . Trafiamy do znanego nam już pomieszczenia.
Otwieramy drzwi prowadzące do nikąd #1 i po obejrzeniu ściany za nimi, używamy na niej najpierw mikroskopu , a potem wacika . Próbkę farby poddajemy badaniu chemicznemu. Na plamie krwi na stole używamy wacika , a próbkę poddajemy analizie chemicznej i bazy. Przy drugim końcu pomieszczenia, nieopodal napisu na ścianie głoszącego "dead", odnajdujemy biały fartuch #2 . Traktujemy go sprejem uwidoczniającym (Revealer Spray) , oraz wacikiem (test chemiczny i bazy). Jeszcze wacik do zabrania odrobiny krwi z rury obok fartucha (jak wyżej - analiza chemiczna i bazy) i możemy przejść do kolejnego pomieszczenia.
Pod drzwiami #1 , znajdujemy podrapaną podłogę. Została dokładnie wyczyszczona ze wszystkich śladów, dlatego też używamy spreju uwidoczniającego #2 , a potem wacika . Jak to zwykle bywa z badaniem krwi - analiza chemiczna i bazy danych załatwią sprawę.
W miejscu w którym stało kiedyś elektryczne krzesło znajdujemy fragmenty szkła (dokładnie naprzeciwko małych szyn, po drugiej stronie drewnianej kładki) #1 . Kiedy już Vic im się przyjrzy, używamy mikroskopu i pęsety (chemiczna). Kiedy otworzymy skrzynkę z wajchą od napięcia , okaże się że jest za ciemno aby cokolwiek zobaczyć. Jak pamiętamy - Paloma włączała przycisk na ścianie koło drzwi. Po jego przełączeniu, wnętrze skrzyni zostanie oświetlone #2 . Wajchę traktujemy proszkiem do odcisków i skanerem 3D (bazy danych). Przechodzimy pomieszczenia, w którym Paloma zaczęła rozdział III.
Zbliżamy się do metalowego szkieletu łóżka i przesuwamy go. Każemy Vic spojrzeć na ścianę z wydrapanymi hasłami , a następnie ją sfotografować. Zdjęcie z telefonu #1 musimy przesłać do naszego przybornika. Przeprowadzamy jeszcze test bazy danych. Z podłogi pod umywalką podnosimy elektroniczną obrożę (electronic collar) #2 . Jeśli mamy na to ochotę, możemy zajrzeć do apteczki zawieszonej pod sufitem. McPherson zostanie wtedy ukąszona przez skrytego tam węża, a my będziemy musieli podać jej antidotum .
Kiedy staniemy na materacu przy wejściu #1 , będziemy mogli kazać naszej bohaterce obejrzeć rozsypane na ziemi kawałki szkła. Używamy na nich wacika #2 i przeprowadzamy na nowej próbce dwa testy- chemiczny, oraz bazy danych. Wracamy na piętro, do korytarza z szafą.