Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Still Life 2 - poradnik do gry

Still Life 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział VII - Paloma | Opis Przejścia | Still Life 2 poradnik Still Life 2

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Rozdział VII - Paloma

1 - Rozdział VII - Paloma | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Pomimo tego, że tytuł rozdziału sugeruje wyraźnie, że tym razem wcielimy się w rolę Palomy, początkowo pokierujemy Vic - Rozdział VII - Paloma | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Pomimo tego, że tytuł rozdziału sugeruje wyraźnie, że tym razem wcielimy się w rolę Palomy, początkowo pokierujemy Vic. Nasza rola ograniczy się jednak praktycznie tylko do poprowadzenia dłuższej rozmowy z Richardem #1 . Potem obejrzymy krótką scenkę przerywnikową i przeniesiemy się do schronu pod domem mordercy #2 .

2 - Rozdział VII - Paloma | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Każemy Palomie odsunąć drewniane pudło #1 , a następnie zabieramy ukrytą za nim, metalową rurkę (metallic pipe) - Rozdział VII - Paloma | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Każemy Palomie odsunąć drewniane pudło #1 , a następnie zabieramy ukrytą za nim, metalową rurkę (metallic pipe) . Odsuwamy łóżko #2 od szafki pod ścianą i z półki z papierem toaletowym , zabieramy jedną rolkę.

3 - Rozdział VII - Paloma | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Z pomocą metalowej rury otwieramy sobie zamkniętą szafkę #1 , a z jej wnętrza zabieramy plastikową beczkę (plastic can) oraz magnes #2 - Rozdział VII - Paloma | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Z pomocą metalowej rury otwieramy sobie zamkniętą szafkę #1 , a z jej wnętrza zabieramy plastikową beczkę (plastic can) oraz magnes #2 . Przesuwamy łóżko z powrotem na miejsce i przyglądamy się bliżej ścianie między pułkami.

4 - Rozdział VII - Paloma | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Na błyszczącym przedmiocie umieszczonym w szczelinie używamy magnesu #1 - Rozdział VII - Paloma | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Na błyszczącym przedmiocie umieszczonym w szczelinie używamy magnesu #1 . Zdobywamy w ten sposób obrączkę . Kiedy przyjrzymy się bliżej drzwiom do celi, Paloma nawiąże rozmowę z mężczyzną przetrzymywanym w celi naprzeciwko. Prosimy go o podrzucenie nam widelca. Niestety niefortunny rzut powoduje, że przedmiot trafia poza zasięg naszych rąk. Łączymy magnes z papierem toaletowym i używamy ustrojstwa do upolowania widelca #2 (konieczne będzie ponowne podejście do drzwi naszej celi).

5 - Rozdział VII - Paloma | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Pod szybem wentylacyjnym #1 ustawiamy plastikową beczkę , wspinamy się na nią, a następnie widelcem odkręcamy dwie śruby przytrzymujące kratę wentylacyjną #2 - Rozdział VII - Paloma | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Pod szybem wentylacyjnym #1 ustawiamy plastikową beczkę , wspinamy się na nią, a następnie widelcem odkręcamy dwie śruby przytrzymujące kratę wentylacyjną #2 . Wchodząc do środka szybu, wydostajemy się z celi na korytarz.

6 - Rozdział VII - Paloma | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Zaglądając przez lufcik w drzwiach w głębi korytarza #1 , komunikujemy się z Vic - Rozdział VII - Paloma | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Zaglądając przez lufcik w drzwiach w głębi korytarza #1 , komunikujemy się z Vic. Nadal jest otłumiona i niezbyt skora do rozmowy. Przechodzimy teraz mijając kolejne drzwi cel, aż do przeciwległego końca wąskiego pomieszczenia i zaglądamy do skrzynki na ścianie #2 . Oglądamy puste pudełko po amfetaminie i zabieramy ze sobą apteczkę .

7 - Rozdział VII - Paloma | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
W drodze do celi z McPherson, odbywamy rozmowę z mężczyzną w celi #1 - Rozdział VII - Paloma | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

W drodze do celi z McPherson, odbywamy rozmowę z mężczyzną w celi #1 . Wspominamy o amfetaminie, a on w zamian za posiadaną przez nas obrączkę , oferuje nam tabletkę z narkotykiem . Faszerujemy Vic zdobytym narkotykiem #2 , co przywróci jej nieco wigoru i przywróci cięty język w wypowiedziach. Pora na logiczną zagadkę.

8 - Rozdział VII - Paloma | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

 

Zapytana o kwestię elektronicznych zamków, McPherson wspomina o dwóch imionach skojarzonych z ich własnymi - Paloma "Martin", oraz Victoria "Stanton". Bogatsi o tą wiedzę, rozmawiamy z zamkniętym w celi mężczyzną, który poinformuje nas, że morderca przy wstukiwaniu kodu do drzwi Palomy używał cyfry 4 jako pierwszej, oraz 5 jako ostatniej. Ilustracja powyżej obrazuje system na bazie którego ułożone zostały kody do zamków. Alfabet angielski ma 26 znaków. Dysponując cyframi od 1 do 9, numerujemy kolejne litery, a następnie przyporządkujemy cyfry kolejnym literom wspomnianych wcześniej imion. W efekcie otrzymujemy numer 419295 do drzwi Palomy i 1215265 do celi Vic. Wklepujemy ten drugi do celi McPherson i tym samym, obejmujemy kontrolę nad drugą z kobiet.