Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Still Life 2 - poradnik do gry

Still Life 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział X - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 poradnik Still Life 2

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Rozdział X - McPherson

1 - Rozdział X - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Opuszczamy pomieszczenie i przechodzimy na drugą stronę piwnicy #1 , tam, gdzie dawno temu znaleźliśmy młot - Rozdział X - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Opuszczamy pomieszczenie i przechodzimy na drugą stronę piwnicy #1 , tam, gdzie dawno temu znaleźliśmy młot. Oglądamy scenkę przerywnikową, po której #2 nasza bohaterka po raz kolejny wróci pamięcią do dawnych wydarzeń.

2 - Rozdział X - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Zbliżamy się do zlewu i używamy nań peleryny mordercy #1 - Rozdział X - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Zbliżamy się do zlewu i używamy nań peleryny mordercy #1 . Po drugiej stronie pomieszczenia, podnosimy z podłogi łańcuch #2 oraz hak . Łączymy je w naszym ekwipunku, w wyniku czego utworzony zostaje chwytak .

3 - Rozdział X - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Przyglądamy się bliżej płonącej beczce #1 , a następnie zakrywamy ją przemoczoną peleryną - Rozdział X - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Przyglądamy się bliżej płonącej beczce #1 , a następnie zakrywamy ją przemoczoną peleryną . Możemy teraz wyciągnąć zieloną tyczkę (pole) umiejscowioną między beczkami #2 . Przechodzimy w głąb pomieszczenia ("za" zlew).

4 - Rozdział X - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Tyczką otwieramy sobie okno #1 , a za pomocą naszego szczwanego chwytaka , łapiemy się belki u góry #2 i bezpiecznie wychodzimy z opresji skacząc przez okno - Rozdział X - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Tyczką otwieramy sobie okno #1 , a za pomocą naszego szczwanego chwytaka , łapiemy się belki u góry #2 i bezpiecznie wychodzimy z opresji skacząc przez okno.

5 - Rozdział X - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Zbliżamy się do zaworu butli nieopodal stołu #1 i zakręcamy go - Rozdział X - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Zbliżamy się do zaworu butli nieopodal stołu #1 i zakręcamy go. Zabieramy leżącą po naszej lewej #2 lutownicę (soldering iron) i biegniemy pod okna.

6 - Rozdział X - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Nad stertą opon znajdziemy przełącznik którym otworzymy okna po jednej stronie piwnicy #1 - Rozdział X - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Nad stertą opon znajdziemy przełącznik którym otworzymy okna po jednej stronie piwnicy #1 . Czym prędzej biegniemy do przeciwległej ściany, zabieramy panel z klawiaturą #2 , a następnie kolejnym przełącznikiem , otwieramy pozostałe okna. Sprawdzamy drzwi którymi uciekł Hawker.

7 - Rozdział X - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Są co prawda zamknięte, ale obok nich znajdujemy skrzynkę do której możemy wsadzić panel z klawiaturą #1 - Rozdział X - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Są co prawda zamknięte, ale obok nich znajdujemy skrzynkę do której możemy wsadzić panel z klawiaturą #1 . Do otwarcia drzwi używamy tego samego kodu, który widzieliśmy wcześniej w obrazie z kamery z tego pomieszczenia. Jeśli chcemy go sobie przypomnieć - zerkamy na tył zbiornika po prawej. Odczytujemy z niego ponownie kod "D090746B2". Dzielna Vic jest teraz w stanie bez problemu przeskoczyć ścianę płomieni #2 . Udajemy się do pomieszczenia z komputerem który aktywowaliśmy kawałkiem palca.

8 - Rozdział X - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Korzystając z terminala #1 wchodzimy do sekcji kamer i ich grupy oznaczonej jako C - Rozdział X - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Korzystając z terminala #1 wchodzimy do sekcji kamer i ich grupy oznaczonej jako "C". Widzimy Hawkera przebywającego aktualnie w kuchni. Wychodzimy mu na spotkanie wracając drogą prowadzącą przez płomienie #2 . Niestety nasza dzielna bohaterka zamiast pozbyć się psychopaty od razu, postanawia go uprzedzić i tym samym, pozwala mu uciec.

9 - Rozdział X - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry
Zabieramy detonator oraz ładunki C-4 #1 - Rozdział X - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 - Still Life 2 - poradnik do gry

Zabieramy detonator oraz ładunki C-4 #1 . Jeśli mamy przy sobie dwa noże, będziemy mieli problem z ilością miejsca w ekwipunku i konieczne będzie zostawienie jednego z nich w którymś ze schowków (jak na przykład w szafie na piętrze). Wracamy do "drugiego" korytarza schronu #2 i przyglądamy się zamkniętym drzwiom. Łączymy C-4 z detonatorem i przylepiamy bombę do drzwi. Teraz pora na połączenie lutownicy z kablem zasilającym , a następnie wbicie całości w podłożony przed momentem ładunek. Na koniec wkładamy wtyczkę do gniazdka. Buuum.