Rozdział VIII - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 poradnik Still Life 2
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Rozdział VIII - McPherson
Ze stołu #1 podnosimy chleb imbirowy (ginger bread) , a także leżący obok wykrywacz metalu . Facetowi w celi podrzucamy chleb który nieco złagodzi jego głód. Ze schowka #2 do którego trafiły przedmioty Palomy, zabieramy widelec . Jeśli zamierzamy wejść na jedną z min w dalszym etapie rozgrywki, przyda nam się również apteczka . A ze skrzynki naprzeciwko, kolorowy sprej (colored disinfectant spray) .
Używamy przycisku umieszczonego na ścianie koło drabiny #1 i wychodzimy na zewnątrz. Podchodzimy ostrożnie do drzwi na tyłach budynku. Teraz bardzo istotne jest, abyśmy kliknęli dokładnie we wskazanym na screenie #2 miejscu. Dzięki temu Vic przyjrzy się bliżej umieszczonej w ziemi minie i odsłoni ją nieco, uzbrajając przy okazji... .
Musimy postawić na niej coś ciężkiego. Idealna do tego celu będzie stojąca na tyłach #1 , tarcza strzelecka (archery target) . Wymaga dosyć sporo miejsca w ekwipunku (4x2), więc robimy w nim porządek. Kiedy już zasłonimy minę, będziemy mogli przekonać się o tym, że McPherson też "jest hardkorem", a chodzenie po uzbrojonych minach to dla niej chleb powszedni #2 .
Oprócz tej miny, w pobliżu znajdziemy jeszcze dwie inne (numery 1, 2, 3) #1 . Zabieramy kratę (grate piece) spoczywająca nieopodal bramy #2 , podchodzimy ostrożnie do miny numer 2 i używamy na niej naszego wykrywacza metalu , ustawionego na 1 stopień czułości. Następnie odgrzebujemy ją z ziemi i przykrywamy kratą . W miejscu oznaczonym cyfrą 4, używamy wykrywacza z ustawionym, 4 stopniem czułości. Podnosimy fragment koła roweru z którego zdolna Vic skleci zaimprowizowany wytrych .
Wytrychu używamy na skrzynce koło bramy #1 . W jej wnętrzu korzystając z widelca , odkręcamy pokrywę zabezpieczającą klawisze #2 . Teraz możemy zabrać panel z klawiaturą (keypad box) , co rozbroi pułapkę i umożliwi nam bezpieczne pokonanie bramy. Przechodzimy na plac przed frontowym wejściem.
Przy jednym z ciał znajdujemy zegarek #1 . Przy drugim #2 - nóż . Zanim wejdziemy do środka domu, zabieramy jeszcze z bagażnika lampę (multispectral lamp) leżącą obok ciała pani szeryf.
W korytarzu zastawione zostały dwie pułapki. Oglądamy zdechłego szczura leżącego pod naszymi nogami #1 , a następnie pryskamy wejście do salonu #2 naszym kolorowym sprejem . Spowoduje to ukazanie się kilku linek rozciągniętych między ścianami pokoju. Przecinamy je naszym nożem , unieszkodliwiając tym samym pułapkę.
Identycznie postępujemy z tą zastawioną pod schodami na górę. Najpierw oglądamy dziury w futrynie #1 , potem pryskamy sprejem przejście #2 , a na końcu używamy noża . Z salonu zabieramy stojący koło okna reflektor (2x2) i ruszamy na piętro, do pokoju z rozdziału I.