Still Life 2 - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
W poradniku do Still Life 2 zamieściłem szczegółowy opis przejścia podzielony na dziesięć, poniekąd umownych, rozdziałów. Wspólnie rozwiążemy serię zagadek kryminalnych i złamiemy przy tym kilka haseł. Może nawet zabijemy jedną czy dwie osoby i parę razy unikniemy wyjątkowo przykrej i równie nieoczekiwanej śmierci.
Każdy z przedmiotów, które zabierzemy do swojego inwentarza, oznaczyłem kolorem zielonym . Odpowiednio - użycie przedmiotu pozostającego w naszym posiadaniu to kolor niebieski . Kiedy natomiast musimy przycisnąć, czy przesunąć jakiś element otoczenia, zobaczymy kolor pomarańczowy . Ostatnią barwą z którą się spotkamy jest brązowy , symbolizujący użycie jednego z narzędzi naszego przybornika. Numeruję nim również screeny (1 po lewej, 2 po prawej). Jeśli natomiast zobaczymy zwykłe pogrubienie, to jest to informacja zwyczajnie istotna. Czasami hasło, czy imię, innym razem rodzaj analizy którą przeprowadzimy na badanej próbce.
Na koniec warto nadmienić jeden istotny szczegół. W większości przypadków kiedy nie możemy użyć "czegoś", lub "czegoś na czymś", musimy najpierw to "coś" obejrzeć. Zanim nie klikniemy na obiekt, a bohaterki nie wygłoszą jakiegoś komentarza, nie będą skłonne wykonać niektórych akcji.
Terrag (www.gry-online.pl)
Autor Poradnika
Łukasz Znojek
Informacje o Still Life 2 - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016
Poradnik zawiera : strony: 21, ilustracje: 263 .
Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.
Popularne strony w Still Life 2 - poradnik do gry
- Rozdział IV - McPherson (cz.3) | Opis Przejścia | Still Life 2 poradnik Still Life 2.
- Rozdział IV - McPherson (cz.2) | Opis Przejścia | Still Life 2 poradnik Still Life 2.
- Rozdział IV - McPherson (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 poradnik Still Life 2.
- Rozdział III - Paloma (cz.1) | Opis Przejścia | Still Life 2 poradnik Still Life 2.
- Rozdział II - McPherson | Opis Przejścia | Still Life 2 poradnik Still Life 2.