Steelrising: W poszukiwaniu opata Gregoire'a (In search of Abbe Gregoire) - solucja, opis przejścia Steelrising poradnik, porady
Kolej wyruszyć do La Cite wykonać zadanie W poszukiwaniu opata Gregoire’a (In search of Abbe Gregoire). Na tej stronie poradnika do Steelrising przeczytacie solucję i opis przejścia tego zadania. Spotkacie również Tytana Biskupa z Cite (The Bishop of Cite)i Niestabilnego Rzeźnika (Unstable Butcher).
Ostatnia aktualizacja: 29 września 2022
Pora ruszyć przez La Cite i pokonać Tytana Biskupa z Cite (The Bishop of Cite). Ta strona poradnika do Steelrising zawiera opis przejścia zadania W poszukiwaniu opata Gregoire'a (In search of Abbe Gregoire) i Niestabilnego Rzeźnika (Unstable Butcher).
Podczas misji warto zebrać Mnemy Biskupa Nancy.
Przeciwnicy
Podczas wykonywania tego zadania musicie być gotowi na spotkanie z Lekkimi jaguarami i Tygrysami grenadierami (więcej o nich na osobnej stronie Kociaki). Ponadto zmierzycie się z Akolitami szturmowymi (o nich przeczytacie tutaj: Akolici), a także z Lansjerami i Muszkieterami (na temat tych przeciwników dowiecie się z tej części poradnika: Strażnicy). Zdarzy Wam się również spotkać Prześladowcę (te automaty przedstawiamy tutaj: Węże) oraz Prototypy. Bądźcie również gotowi na starcie z Feniksami (więcej informacji o tych robotach znajdziecie pod tym adresem: Łowcy) oraz Kowalami (ci giganci są opisani na stronie Robotnicy).
La Cite
Po trafieniu do lokacji uważajcie na Prototyp praworęczny, może Was zaatakować. Skręćcie w lewo, przejdźcie koło spalonego budynku. Czeka tam na Was 2 nowych przeciwników - Tygrysi grenadierzy. Uważajcie na ich wybuchy.
Wejdźcie teraz na plac targowy Les Halles. Jest to pokaźna lokacja, w której możecie się spodziewać sporej liczby przeciwników. Znajdziecie tutaj zwykłe Prototypy, Lansjerów / Muszkieterów i Akolitę szturmowego, a także Tygrysa grenadiera. Po prawej stronie placu traficie również na Prześladowcę. Na szczęście nie stoją w 1 grupie. Najlepiej więc pokonywać ich po kolei.
Należy uważać na 1 z Lansjerów. Stoi na straganie. Można się do niego dostać wspinając się na stoiska. Zaraz przy wejściu na plac wskoczcie na wóz, a z niego na dach i nim podbiegnijcie do wroga.
Udajcie się na koniec placu, po lewej stronie za stoiskami jest rusztowanie. Przejdźcie po nim i przeskoczcie na dachy stoisk. Idźcie nimi, aż do drewnianej platformy. Skoczcie na nią i zejdźcie po drugiej stronie ponownie na dachy. Idźcie nimi dalej. Na ich końcu zejdźcie w lewo do kolejnej części lokacji.
Idźcie ścieżką dalej. Dojdziecie do placyku ze studnią. Pilnuje go Feniks oraz 2 zwykłe Prototypy. Po prawej stronie placu (patrząc od uliczki, z której weszliście) znajduje się brama, która odblokuje Wam przydatny skrót.
Przejście do kolejnej lokacji znajduje się jednak jeszcze przed placem. Musicie wejść na przybudówkę po prawej stronie drogi. Wskoczcie na taras i przejdźcie kładkami dalej, aby ostatecznie wskoczyć na kamienny balkon. Uruchomi się wtedy cutscenka z rozmową.
Po jej zakończeniu idźcie kładkami dalej i zeskoczcie na ziemię. Patroluje tam Feniks. Idźcie ścieżką. Pierwsza uliczka w prawo kończy się bramą ze skrótem. Warto go odblokować.
Idźcie dalej. Spotkacie Prześladowcę. Przy płonących zgliszczach skręćcie w lewo. Jest tam niewielki plac. Pilnuje go Prototyp oraz Feniks. Przejdźcie przez niego.
Traficie na szerszą drogę, którą patroluje ją Kowal. Dalej na jej straży stoi również Lansjer. Przed nim natomiast jest przejście w lewo - skorzystajcie z niego.
Za nim jest niewielki plac. Pilnuje go Lekki jaguar, Tygrysi granadier oraz Lansjer. Na górze schodów jest brama. Otwórzcie ją (to skrót).
Wejdźcie na schody, wskoczcie z nich na platformę i przejdźcie nią. Wkroczcie do mieszkania i wyjdźcie drugą stroną. Pójdźcie kładką do kolejnego pokoju i udajcie się na balkon. Zeskoczcie na dół, na plac. Pilnują go zwykłe Prototypy oraz Feniks.
Odblokujcie drzwi i przejdźcie przez nie. Ruszcie drogą. Czeka tam na Was Prześladowca, a dalej Prototyp. Traficie na ścieżkę nad rzeką. Pilnuje jej Ciężki Prototyp oraz Muszkieter.
Idźcie na koniec drogi. Wskoczcie na zaznaczoną powyżej platformę i przejdźcie na drugą stronę barykady. Uruchomi się cutscenka, podczas której znajdziecie Mnem. Aktywujcie po niej Westalkę. Pójdźcie drogą pod górę i odblokujcie skrót.
Tytan Biskup z Cite (The Bishop of Cite)
Zejdźcie w dół po ruinach zniszczonego mostu. Uważajcie jednak, aby nie wpaść do głębokiej wody, gdyż to Was automatycznie zabije.
W skrzyni na zgliszczach mostu znajduje się część pozwalająca ulepszyć Olejarkę. Po łodziach przeskoczcie na drugi brzeg. Pilnuje go Kowal i Prześladowca. Następnie wejdźcie na górę mostu. Na szczycie schodów czeka na Was Prześladowca. A dalej wzdłuż ścieżki Muszkieter.
Na końcu drogi musicie wejść na powóz, a następnie wspiąć się na balkon. Przejdźcie przez pokój i zeskoczcie na dół.
Czeka Was tam walka z minibossem Niestabilny Rzeźnik. Więcej o nim dowiecie się na osobnej stronie poradnika.
Przejdźcie przez placyk i wyjdźcie z niego. Zbierzcie Mnema (świetlisty punkt na ścieżce). Po cutscence uaktywnijcie Westalkę.
Pójdźcie dalej ścieżką. Za zakrętem czekają na Was 2 Tygrysie grenadiery oraz Lekki jaguar. Zejdźcie po schodach nad rzekę i pójdźcie brzegiem. Spotkacie tam Leworęczny prototyp.
Wejdźcie po schodach. Czeka tam na Was Lansjer / Muszkieter. Idźcie drogą w stronę ognia. Przed nim skręćcie w prawo.
W uliczce podejdźcie do zaznaczonej na ziemi księgi. To pozwoli Wam zebrać ostatniego Mnema. Idźcie dalej ścieżką. Dojdziecie na placyk. Na nim jest Westalka. Uaktywnijcie ją.
Po kładkach przejdźcie za płot. Czeka Was walka z Tytanem Biskupem z Cite. Więcej o niej dowiecie się na osobnej stronie poradnika. Uzbrójcie się jednak najpierw Fiolkę odporności na płomienie.
Po śmierci Tytana porozmawiajcie z biskupem. Dostaniecie również moc Tytana - Hak Biskupa (The Bishop's Hook). Pozwoli Wam ona w wyznaczonych miejscach podciągnąć się. Ma to swoje zastosowanie w walce, ale przede wszystkim w poruszaniu się po mieście. Otworzy to Wam nowe przejścia.
Societe des Amis des Noirs
Waszym kolejnym zadaniem jest zdobycie dokumentów biskupa. Aby wydostać się z areny musicie podciągnąć się na haku ponad ogrodzeniem.
Koło Westalki skręćcie w lewo. Podciągnijcie się na wieży. Pójdźcie drewnianymi kładkami przed siebie. Przejdźcie przez budynek i wyjdźcie po drugiej stronie. Czeka tam na Was Kowal.
Idźcie na koniec zaułka. Uważajcie na Muszkietera. Wespnijcie się na skrzynie i pójdźcie po kładkach, następnie przejdźcie przez dom. Zeskoczcie na kładkę niżej. Przejdźcie nią w lewo (stojąc plecami do domu) i zsuńcie się na drugi brzeg.
Po wylądowaniu skręćcie w lewo. Idźcie wzdłuż rzeki. Terenu pilnuje Feniks oraz Muszkieter. Wejdźcie po schodach. Na ich szczycie znajduje się Westalka. Uruchomcie ją.
Na placu obok punktu respawnu są 2 Feniksy. Odblokujcie złotą bramę znajdującą się koło Westalki i przejdźcie przez nią.
Po prawej stronie znajdziecie pomieszczenie z Kowalem. Na podwyższeniu jest również Muszkieter.
Wejdźcie po schodach i podciągnijcie się na lince na rusztowania.
Idźcie po kładkach i otwórzcie skrzynię znajdującą się na ich końcu. Znajdziecie tam część do mechanizmu.
Wróćcie teraz na główną drogę. Podejdźcie do złotej bramy i naprawcie mechanizm ją otwierający. Zaraz za nią jest Westalka.
Wróćcie się do budowli, z której przyszliście. Tym razem jednak jest pora na zbadanie ostatniego pomieszczenia (tego naprzeciwko sali z częścią do mechanizmu).
Znajduje się w nim Feniks oraz Muszkieter. Wejdźcie po skrzyniach na podwyższenie, na którym stoi strzelec. Stamtąd przeciągnijcie się linką do widocznego powyżej przejścia. Z pomieszczenia po lewej weźcie potrzebne do zadania dokumenty. Teraz wyjdźcie przez bramę, którą już wcześniej otworzyliście.
Skręćcie w lewo i pójdźcie po schodach Dotrzecie na ulicę, przejdźcie ją i idźcie dalej po schodach (opcjonalnie możecie skręcić najpierw w prawo i odblokować skrót po prawej stronie). Skręćcie w lewo i otwórzcie wrota mechanizmem.
Za nimi spójrzcie w górę i podciągnijcie się Hakiem Biskupa do wysokiego balkonu. Wejdźcie do pomieszczenia, to uruchomi cutscenkę. Porozmawiajcie z biskupem na wszystkie tematy. Możecie również pokonwersować z de La Fare. Jest on częścią zadania Sprawa rodzinna (więcej o tej misji przeczytacie na osobnej stronie poradnika).
To koniec zadania. Możecie wrócić do bezkonnego powozu i wybrać się na kolejną przygodę.