Steelrising: Bez snu (Sleepless) - solucja, opis przejścia Steelrising poradnik, porady
Plantatorzy chcą zrobić straszne rzeczy niewolnikom. Należy ich powstrzymać. Ta strona poradnika do Steelrising zawiera solucję zadania Bez snu (Sleepless). Odwiedzicie Hotel de Massiac. Pałacyk de Massiac (Hotel de Massiac) i przerwiecie eksperyment na polecenie Raimonda.
Ostatnia aktualizacja: 29 września 2022
Na poniższej stronie poradnika znajdziecie opis przejścia zadania Bez snu (Sleepless). Na polecenie Juliena Raimonda musicie dowiedzieć się co planują plantatorzy w hotelu de Massiac.
Misję tę dostaniecie, gdy odwiedzicie Klasztor Kordelierów, po wykonaniu zadania W drogę do Les Invalides. Zleci Wam ją Julien Raimond. Porozmawiajcie z nim.
Pałacyk de Massiac (Hotel de Massiac)
Musicie się udać do La Cite. Przejdźcie przez plac Les Halles tak jak zrobiliście to podczas zadania W poszukiwaniu opata Gragoire'a. Gdy opuścicie targowisko, pójdźcie ścieżką do skrzyżowania. Udajcie się na nim w lewo, w lukę pomiędzy barykadami.
Pójdźcie dalej drogą. Spotkacie tam Trębacza (więcej o tym rodzaju przeciwnika dowiecie się tutaj: Muzycy). Przed barykadą, po lewej stronie stoi Muszkieter (o nim przeczytacie w innej części poradnika: Strażnicy). Pilnuje on bramki, którą możecie wywarzyć mocą tarana alchemika. Przejdźcie przez nią.
Za bramką znajduje się kolejny Trębacz. Idźcie ścieżką prosto. Przy jej końcu ukryty jest Ciężki prototyp (tego wroga opisaliśmy na stronie Prototypy). Będziecie tam mieli również możliwość podciągnięcia się hakiem biskupa na platformę. Skorzystajcie z niej.
Zeskoczcie na dół. Najlepiej w pierwszej kolejności na daszek po lewej stronie. Jest tam Muszkieter. Niżej drogi pilnuje natomiast Skrzypek (przeczytacie o nim na wspomnianej wcześniej stronie Muzycy).
Przejdźcie teraz na wprost przez barykadę. Po jej drugiej stronie jest Ciężki prototyp oraz Rzeźnik (tego wroga lepiej poznacie dzięki sekcji Kucharze).
Otworzą się przed Wami 2 ścieżki. Obie ostatecznie prowadzą w to samo miejsce. Prawa jest jednak krótsza, a lewa wiedzie dookoła. Dłuższa droga pozwala na eliminację przeciwników po kolei. Trasa na skróty prawdopodobnie zwabi ich większą grupę i będziecie musieli poradzić sobie z nimi równocześnie. Stawicie czoła Skrzypkowi (więcej o nich na przytaczanej przedtem stronie Muzycy), Posłańcowi (ich poznacie dzięki sekcji Pajęczaki), Lodowemu pomocnikowi (ten typ przeciwnika opisaliśmy we wspominanej już części poradnika Kucharze) i Hoplicie (jeżeli chcecie poznać tego wroga, to zaglądnijcie na linkowany wcześniej fragment solucji Strażnicy).
Wejdźcie teraz po skrzyniach na plac przed hotelem. Uważajcie tylko, gdyż znajdziecie tam Posłańca oraz Tarana posągowego (o tym przeciwniku przeczytacie w sekcji Tarany).
Stojąc plecami do bramy, po lewej stronie będziecie mieć balkon, na który możecie się podciągnąć. Następnie z niego przeskoczcie na kolejny używając mocy Momentum Selenita (jako podestu wykorzystajcie obraz).
W pokoju, do którego traficie znajduje się list. Przeczytajcie go, to uaktualni zadanie.
Jeżeli chcecie się wydostać z włości pałacowych, to ponownie wyjdźcie na balkon. Przeskoczcie na taras po lewej stronie (patrząc od pokoju, w którym się znajdujecie), następnie użyjcie Momentum Selenita, aby dostać się za ogrodzenie.
Naprzeciwko bramy do hotelu znajduje się natomiast skrót, którym odblokujecie drogę do Les Halles.
Eksperyment
Wybierzcie się teraz do Les Invalides. Od bezkonnego powozu udajcie się do parku przed warsztatem Vaucansona. Szliście już tamtędy, kiedy po raz pierwszy mieliście się dostać do pracowni wynalazcy podczas zadania Władca maszyn.
Nie wychodźcie jednak z parku w kierunku osady. Po lewej stronie od głównej bramy jest słabszy mur, który można zniszczyć. Zróbcie to. Koło niego patroluje Taran posągowy, więc uważajcie. Przejdźcie przez wyrwę i wejdźcie do budynku za nią. Uruchomi się cutscenka. Po niej będziecie zmuszeni zmierzyć się z Lodowym pomocnikiem.
Podciągnijcie się na platformę pod dachem. Po chodniku przejdźcie do kolejnego budynku. Zeskoczcie na dół i udajcie się na plac. Czeka tam na Was Drwal (więcej o tym przeciwniku przeczytacie na stronie Robotnicy).
Będąc na podwórzu, wejdźcie po kładce na dach zabudowań. Następnie używając Momentum Selenita przedostańcie się na zaznaczoną powyżej platformę.
U jej szczytu czeka na Was 2 Kowali (więcej informacji o nich znajdziecie na przytaczanej wcześniej stronie Robotnicy) oraz Posłaniec.
Warto zajrzeć do skrzyni znajdującej się po prawej stronie od warsztatu. Znajdziecie w niej żeton do powozu. Pozwoli on Wam przeteleportować się do środka transportu Aegis.
Wkroczcie do budynku. Po lewej stronie, na stole koło wejścia jest list, który musicie przeczytać. Teraz możecie wrócić do zleceniodawcy - Raimonda w klasztorze kordelierów.