[Misja 7] Ostatnia potyczka cz.1 | Spider-Man 2 The Game poradnik Spider-Man 2: The Game
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Ostatnia misja w grze, w której zadaniem Człowieka Pająka jest uratować Mary Jane Watson oraz pokonać raz na zawsze Doktora Octopusa. Zanim jednak dojdzie do ostatecznej konfrontacji, trzeba uporać się z przygotowanymi przez głównego przeciwnika pułapkami.
Zaczynasz w niewielkim pomieszczeniu. Idź do przodu i spójrz w górę - zobaczysz dziurę w suficie (#130), za pomocą której przedostaniesz się na wyższy poziom. Na Twojej drodze stanie dwóch sługusów Octopusa. Po ich eksterminacji, rozglądnij się za kolejną dziurą (#131).
Po wyjściu na górę, rozbij szybę (#132) i za pomocą pajęczej sieci, skieruj się do znajdującego na wprost słupa. Znalazłeś się w olbrzymim pomieszczeniu, którego podłoga pokryta jest polem siłowym. Z prawej strony znajduje się energetyczna ściana, którą da się obejść tylko w jeden sposób, pełzając po suficie. Żeby się do niego dostać musisz jednak wdrapać się na górę, co może być trudne z racji tego, że Spider-Man potrafi przylepić się tylko do ścian pokrytych cegłą (#133).
Będąc przyklejonym do ściany, naciśnij i przytrzymaj klawisz Spacji. Uruchomi się wolna kamera, która pozwoli Ci się rozglądnąć po pomieszczeniu. Interesuje Cię drugi słup, a właściwie jego część zbudowana z cegły. Jeśli najedziesz na nią kursorem, pojawi się komenda "Zip", która pozwoli poszybować do niej za pomocą pajęczej sieci. W ten właśnie sposób musisz pokonać kolejne części słupów. Pod koniec, manewry sprowadzają się do ominięcia podestów, w których są dziury. Po krótkiej podróży, znajdziesz się w końcu na suficie.
Po przekroczeniu bariery energetycznej znajdziesz się w drugiej części pomieszczenia. Musisz teraz wykonać trudny skok na podest, który zawiera żółty panel kontrolny (#134). Wykończ przeciwników i pociągnij ("Pull") za dźwignię (#135). Wskutek małej eksplozji zniknie pole siłowe, co pozwoli Ci przejść przez małą dziurę do kolejnego pomieszczenia (#136).
Teraz czeka Cię mały rajd przez kilkanaście małych pomieszczeń połączony z likwidowaniem natrętnych bandziorów. Niszcz wszystkie nakruszone ściany (#137), gdyż tylko w ten sposób będziesz w stanie przedostać się do niektórych pokoi. W miejscach, gdzie na podłodze pojawi się pole siłowe, używaj pajęczej sieci, lub podwójnych skoków (2xPPM).