Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Misja 2] Napad na bank cz.2 | Spider-Man 2 The Game poradnik Spider-Man 2: The Game

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

1 - [Misja 2] Napad na bank cz.2 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
2 - [Misja 2] Napad na bank cz.2 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
3 - [Misja 2] Napad na bank cz.2 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
Po wyjściu z windy zobaczysz korytarz, z którego odchodzą dwie odnogi, jedna prowadzi w lewo, druga w prawo - [Misja 2] Napad na bank cz.2 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

Po wyjściu z windy zobaczysz korytarz, z którego odchodzą dwie odnogi, jedna prowadzi w lewo, druga w prawo. Zapamiętaj to miejsce. Najpierw skieruj się w lewo i znajdź kolejny pokój strażników (#28). Otwórz drzwi i zabij wszystkich przeciwników. Ocalały pracownik banku okaże wdzięczność, umożliwiając użycie kolejnego kodu. Wyjdź z pomieszczenia i biegnij przed siebie. Na końcu korytarza znajdują się zbrojone drzwi (#29), które prowadzą do ogromnego sejfu. W środku czeka Cię to samo, co zwykle. Najpierw musisz pozbyć się bandziorów, później podejść do strażnika mającego w posiadaniu kolejny kod. Wracaj w okolice windy, która przywiozła Cię na ten poziom i tym razem wybierz odnogę w prawo. Otwórz drzwi (#30), załatw jedynego lokatora w pomieszczeniu i skorzystaj ze znajdującego się tu terminalu (#31). Wejście do krypty, w której przebywa Doktor Octopus stoi otworem.

Po szybkiej i bezproduktywnej wymianie zdań, Octopus zatrzaśnie przeciwpancerne drzwi, dzięki czemu skutecznie odgrodzi Cię od siebie. Stań na malutkiej kładce wystającej z podłogi i poczekaj, aż na zamku zaczną migać żółte lampki, przy wtórze prostych dźwięków (#32). Musisz powtórzyć odegraną sekwencję w takiej samej kolejności, uderzając siecią w przyciski. W sumie do przebrnięcia czeka pięć nieskomplikowanych melodyjek. Po wykonaniu zadania uaktywni się zielony przycisk, w który strzel pajęczą siecią. Brama zostanie otwarta i rozpocznie się pojedynek.

4 - [Misja 2] Napad na bank cz.2 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
5 - [Misja 2] Napad na bank cz.2 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
6 - [Misja 2] Napad na bank cz.2 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
Zasady walki są bardzo proste - [Misja 2] Napad na bank cz.2 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

Zasady walki są bardzo proste. Zbliż się w kierunku Doktora i zmuś go do ataku mechanicznymi ramionami. Gdy tez zaklinują się w podłodze (#33), zacznij okładać go po głowie. Jeśli nie uda Ci się pokonać przeciwnika w ciągu dwóch podejść (patrz wskaźnik energii w lewym, górnym rogu ekranu), uruchomi on pole siłowe, które zacznie negatywnie wpływać na Twoje zdrowie. Aby je wyłączyć, musisz nakierować kursor na dźwignię mieszczącą się na ścianie (#34) i pociągnąć ją do siebie (opcja "Pull"). Po tym manewrze, Doktor wróci do przerwanych prób ataku, dzięki czemu będziesz mógł znów wykorzystać odpowiedni moment na uderzenie. Po zakończonym pojedynku, Twój wróg ucieknie przez szyb wentylacyjny, natomiast akcja przeniesie się na zewnątrz banku.

Ciocia May została porwana przez zbirów Octopusa i umieszczona w furgonetce. Twoim zadaniem jest ją uwolnić, zanim upłynie określony czas - dokładnie 3 minuty. Poczekaj aż samochód ruszy, wybiegnij za nim na ulicę i znajdź punkt ("Swing"), który pozwoli Ci się bujać na pajęczynie. Po rozpoczęciu powietrznych akrobacji, leć cały czas przed siebie a z łatwością wyprzedzisz furgonetkę i zostawisz ją daleko w tyle. Skocz na dół i stań w okolicy drogi (#35). Gdy poszukiwany samochód będzie Cię mijał, wystrzel pajęczyną ("Web") najpierw w kierunku jednego koła, później drugiego. Furgonetka wyraźnie zwolni, co pozwoli Ci z łatwością ją obiec dookoła i powtórzyć manewr z pozostałym zestawem kół. Samochód w końcu się zatrzyma a z jego wnętrza "wysypią" się bandyci (#36). Załatwienie ich sprawi, że cała misja zakończy się sukcesem.

7 - [Misja 2] Napad na bank cz.2 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
8 - [Misja 2] Napad na bank cz.2 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry