[Misja 1] Oswobodzenie Rhino cz.1 | Spider-Man 2 The Game poradnik Spider-Man 2: The Game
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Zabawę rozpoczynasz od zaznajomienia się z wszystkimi podstawowymi umiejętnościami Spider-Mana. Należą do nich kolejno: bujanie się na pajęczynie (Swing), chodzenie po ścianach, skoki, poruszanie się pomiędzy fasadami budynków za pomocą sieci (Zip) oraz walka z przeciwnikami. Wszystkie akcje, które można wykonać z użyciem pajęczyny zostały szczegółowo opisane w poprzednim rozdziale, dlatego też tutaj ograniczymy się do niezbędnego minimum.
Spójrz w górę. Zobaczysz pierwszy symbol pajęczyny. Po najechaniu na niego kursor zmieni swoją postać na "Swing", co oznacza, że możesz rozpocząć bujanie (#1). Znajdując się w powietrzu, chwytaj kolejne symbole. Kierunek, w którym masz się udać, określa strzałka u góry ekranu. Po krótkim locie ulicami Nowego Jorku, narrator każe Ci puścić pajęczynę, co jest równoznaczne z ukończeniem pierwszej części wprowadzenia.
Teraz czas wspiąć się na budynek, którego fasada upiększona jest billboardem "Crawl Extermination" (#2). Zadanie jest bardzo proste. Wystarczy wskoczyć na ścianę, a Spider-Man automatycznie się do niej przyklei. Po wyjściu na górę wystarczy jeszcze wykonać skok w kierunku czerwonego punktu (#3), aby zakończyć polecenia narratora sukcesem.
Obróć się za siebie. Po drugiej stronie ulicy znajduje się kolejny czerwony punkt, do którego musisz się dostać (#4). Najedź na niego kursorem. Powinien pojawić się napis "Zip", który oznacza, iż możesz skorzystać z usług pajęczej sieci. Naciśnięcie LPM pozwoli Ci poszybować w kierunku punktu i tym samym zaliczyć kolejne zadanie.
Wyjdź na dach. Na jednym z wentylatorów znajduje się następny czerwony punkt (#5). Można się dostać do niego na kilka sposób, ale posłuchaj narratora i po prostu wskocz tam, klikając dwukrotnie PPM. Masz się w końcu czegoś nauczyć, nieprawdaż?
Po raz kolejny obróć się w kierunku, który wskazuje strzałka u góry ekranu. Po drugiej stronie ulicy znajduje się budynek i kolejny czerwony punkt (#6). Wykorzystując nabyte dotąd umiejętności, przedostań się tam i zalicz zadanie.
Kolejnym sprawdzianem będzie użycie pajęczego zmysłu, informującego o niebezpieczeństwach, jakie mogą spotkać Spider-Mana. Wejdź na czerwony punkt (#7) i gdy tylko pojawi się ekran, podający wskazówki jak ominąć zagrożenie, skocz. W ten sposób unikniesz spadającej z góry beczki.
To jeszcze nie koniec atrakcji, przewidzianych przez autorów gry. Nagle na dachu pojawi się bandyta, którego trzeba unieszkodliwić (#8). Ciosy zadajesz z bliskiej odległości, klikając LPM. Po trzykrotnym trafieniu, przeciwnik odejdzie z tego świata a Ty będziesz musiał się zmierzyć z kolejnymi, dwoma bandziorami. Jeśli ich pokonasz, wprowadzenie się zakończy i będziesz mógł przystąpić do wykonania właściwej części misji.
Drugą część rozgrywki rozpoczynasz od rozprawienia się z pasażerami furgonetki, która uderzyła w inny samochód na końcu ulicy (#9). Po zakończonym boju, podejdź do pojazdu. Ten nagle ruszy i ucieknie z miejsca zdarzenia. Biegnij za nim. Tunel pod budynkiem jest zatarasowany (#10), dlatego też będziesz musiał przedostać się na drugą stronę w inny sposób. Skocz na fasadę biurowca, wejdź na jego dach i biegnij w kierunku wskazywanym przez strzałkę. Po chwili będziesz świadkiem, jak furgonetka zbliży się do bram więzienia. Szykuje się poważna afera, która nie obejdzie się bez Twojej interwencji!