[Misja 4] Zamach w Oscorp cz.1 | Spider-Man 2 The Game poradnik Spider-Man 2: The Game
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Rozpoczynasz na dachu wieżowca. Kierując się strzałką, leć w pobliże budynku Oscorp, opanowanego przez nieznanych sprawców. Przed głównym wejściem do gmachu ulokowała się już policja, ale to do Ciebie będzie należeć oczyszczenie terenu z bandytów (#51). Kiedy ich pokonasz, wejdź do siedziby firmy Osborne'a.
W holu znajduje się kilku bandziorów, którzy przetrzymują zakładników. Po załatwieniu ich wszystkich, z wind "wysypią" się kolejni chłopcy do bicia. Kiedy i oni zostaną wspomnieniem, skieruj się do jedynej, sprawnej windy (#52), która zabierze Cię na wyższy poziom.
Naukowiec, który niemal błagalnie prosi Cię o pomoc, ściągnie kolejnego bandziora przed Twoje oblicze. Załatw go i rozpocznij sukcesywne oczyszczanie pomieszczeń, w których znajdują się przetrzymywani inni pracownicy Oscorp. Jeden z nich udostępni Ci kod, który pozwoli skorzystać z przycisku wyłączającego pole siłowe (#53). Na końcu korytarza znajduje się jeden z bardziej wytrzymałych przeciwników, ale i on nie powinien stanowić większych trudności. Gdy się już go pozbędziesz, wbiegnij po schodach na górę.
Kobieta ubrany w biały fartuch poinformuje Cię, że Doktor Octopus umieścił w budynku Oscorp osiem bomb, których zadaniem jest zrównanie siedziby firmy Osborne'a z ziemią. Dezaktywacja ładunków staje się od teraz głównym celem misji. Na pierwszym rozwidleniu korytarzy skręć w lewo, pola siłowe umieszczone na podłodze i suficie ominiesz, poruszając się po ścianie (#54). Na końcu korytarza zobaczysz dwie pary drzwi, oddzielone pomiędzy sobą pułapką laserową (#55). Przedostań się przez nią, skorzystaj z umieszczonych na ścianie przycisków i wejdź do małego pomieszczenia.
Pod ścianą stoi pierwsza z bomb (#56). Wyciągnij detonator (kursor zmieni nazwę na "Use") i poczekaj, aż zostanie odegrana krótka melodyjka. Za pomocą pajęczyny powtórz sekwencję. Po wykonaniu tej prostej czynności, bomba zostania dezaktywowana. Pamiętaj, że w podobny sposób będziesz rozbrajał pozostałe ładunki wybuchowe, jakie napotkasz na swojej drodze.
W pomieszczeniu znajduje się również mały panel kontrolny (#57), z którego skorzystaj. Stojący za nim kryształ podniesie się i w ten sposób odsłoni drugi panel. Gdy i jego użyjesz, uaktywnią się umieszczone na ścianach i suficie urządzenia obronne. Za pomocą nabytej właśnie umiejętności strzelania siecią ("Shoot"), zniszcz wszystkie działka, a następnie rozbij jedną z szyb, która otworzy Ci przejście do kolejnego pomieszczenia. Stamtąd za pomocą drzwi, wydostań się na korytarz.
Skieruj się na wprost do końca korytarza (pola siłowe omiń podobnie jak poprzednio, poruszając się po ścianach) i skieruj się w lewo, gdzie otwarte będą drzwi do kolejnego pomieszczenia. W środku znajduje się kolejna bomba (#58), którą wyłącz. W tym momencie, jeden z bandziorów zamknie Cię i spróbuje zagazować.