Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Misja 4] Zamach w Oscorp cz.1 | Spider-Man 2 The Game poradnik Spider-Man 2: The Game

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

Rozpoczynasz na dachu wieżowca. Kierując się strzałką, leć w pobliże budynku Oscorp, opanowanego przez nieznanych sprawców. Przed głównym wejściem do gmachu ulokowała się już policja, ale to do Ciebie będzie należeć oczyszczenie terenu z bandytów (#51). Kiedy ich pokonasz, wejdź do siedziby firmy Osborne'a.

1 - [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.1 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
2 - [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.1 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
3 - [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.1 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
W holu znajduje się kilku bandziorów, którzy przetrzymują zakładników - [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.1 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

W holu znajduje się kilku bandziorów, którzy przetrzymują zakładników. Po załatwieniu ich wszystkich, z wind "wysypią" się kolejni chłopcy do bicia. Kiedy i oni zostaną wspomnieniem, skieruj się do jedynej, sprawnej windy (#52), która zabierze Cię na wyższy poziom.

Naukowiec, który niemal błagalnie prosi Cię o pomoc, ściągnie kolejnego bandziora przed Twoje oblicze. Załatw go i rozpocznij sukcesywne oczyszczanie pomieszczeń, w których znajdują się przetrzymywani inni pracownicy Oscorp. Jeden z nich udostępni Ci kod, który pozwoli skorzystać z przycisku wyłączającego pole siłowe (#53). Na końcu korytarza znajduje się jeden z bardziej wytrzymałych przeciwników, ale i on nie powinien stanowić większych trudności. Gdy się już go pozbędziesz, wbiegnij po schodach na górę.

Kobieta ubrany w biały fartuch poinformuje Cię, że Doktor Octopus umieścił w budynku Oscorp osiem bomb, których zadaniem jest zrównanie siedziby firmy Osborne'a z ziemią. Dezaktywacja ładunków staje się od teraz głównym celem misji. Na pierwszym rozwidleniu korytarzy skręć w lewo, pola siłowe umieszczone na podłodze i suficie ominiesz, poruszając się po ścianie (#54). Na końcu korytarza zobaczysz dwie pary drzwi, oddzielone pomiędzy sobą pułapką laserową (#55). Przedostań się przez nią, skorzystaj z umieszczonych na ścianie przycisków i wejdź do małego pomieszczenia.

Pod ścianą stoi pierwsza z bomb (#56). Wyciągnij detonator (kursor zmieni nazwę na "Use") i poczekaj, aż zostanie odegrana krótka melodyjka. Za pomocą pajęczyny powtórz sekwencję. Po wykonaniu tej prostej czynności, bomba zostania dezaktywowana. Pamiętaj, że w podobny sposób będziesz rozbrajał pozostałe ładunki wybuchowe, jakie napotkasz na swojej drodze.

W pomieszczeniu znajduje się również mały panel kontrolny (#57), z którego skorzystaj. Stojący za nim kryształ podniesie się i w ten sposób odsłoni drugi panel. Gdy i jego użyjesz, uaktywnią się umieszczone na ścianach i suficie urządzenia obronne. Za pomocą nabytej właśnie umiejętności strzelania siecią ("Shoot"), zniszcz wszystkie działka, a następnie rozbij jedną z szyb, która otworzy Ci przejście do kolejnego pomieszczenia. Stamtąd za pomocą drzwi, wydostań się na korytarz.

4 - [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.1 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
5 - [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.1 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
6 - [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.1 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry
Skieruj się na wprost do końca korytarza (pola siłowe omiń podobnie jak poprzednio, poruszając się po ścianach) i skieruj się w lewo, gdzie otwarte będą drzwi do kolejnego pomieszczenia - [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.1 | Spider-Man 2 The Game - Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry

Skieruj się na wprost do końca korytarza (pola siłowe omiń podobnie jak poprzednio, poruszając się po ścianach) i skieruj się w lewo, gdzie otwarte będą drzwi do kolejnego pomieszczenia. W środku znajduje się kolejna bomba (#58), którą wyłącz. W tym momencie, jeden z bandziorów zamknie Cię i spróbuje zagazować.