[Misja 5] Iluzje Mysterio cz.4 | Spider-Man 2 The Game poradnik Spider-Man 2: The Game
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Biegnij dookoła budynku, aż znajdziesz kolejny kamień (#106), który przeniesie Cię na niewielką wyspę. Zauważysz, że aby wznieść się wyżej, będziesz musiał skorzystać z większej ilości poruszających się platform. W przypadku niektórych, wystarczy poczekać aż się zbliżą i wejść na nie. Od czasu do czasu będziesz zmuszony jednak oddać skok - uważaj przy tym, aby nie spaść w otchłań. W końcu dotrzesz do miejsca odgrodzonego polem siłowym. Aby je pokonać, pociągnij do siebie pomnik Mysterio (#107 - opcja "Pull") i po nim przejdź na drugą stronę. Tutaj czeka Cię jeszcze jedna podróż po ruchomych platformach, zwieńczona kolejną statuą iluzjonisty. Gdy i ją powalisz z hukiem na ziemię (#108), przejdź po powstałym w ten sposób moście, aby wziąć udział w drugiej fazie pojedynku.
Bitwa niczym nie różni się od tego, co widziałeś do tej pory. Unikaj wszystkich zrzucanych przez Mysterio głazów i w odpowiedniej chwili rzuć jednym z nich w kierunku iluzjonisty. Trzy celne trafienia spowodują, że Twój przeciwnik po raz kolejny rzuci się do ucieczki.
Skieruj się na pobliską platformę (#109) i za pomocą wysokich skoków (2xPPM) udaj się we wskazywanym przez strzałkę kierunku. Po drodze będziesz musiał wywrócić kolejne pomniki Mysterio (#110). Ostatni z nich utworzy zresztą pomost, który doprowadzi Cię do większej wyspy, nad którą krąży Twój przeciwnik.
Mysterio po raz kolejny zaatakuje z powietrza, rzucając głazy w Twoją stronę. Niestety, tym razem Twój przeciwnik nie da Ci szans na atak. Za każdym razem, gdy spróbujesz chwycić kamień, iluzjonista ucieknie. W pewnym momencie w ogóle zniknie a Tobie nie pozostanie nic innego, jak wdrapać się na pobliski budynek (#111).
Po dotarciu na dach dowiesz się, dlaczego Mysterio uciekał. Pan iluzji postanowił Cię załatwić w nieco bardziej wykwintny sposób - za pomocą skonstruowanego przez siebie robota. Nie zastanawiaj się zbyt długo, tylko natychmiast skocz w jego kierunku, inaczej zostaniesz trafiony samonaprowadzającą się rakietą (#112). Walkę z robotem rozpoczynasz od pozbycia się wyrzutni pocisków (#113 - strzelaj w nią pajęczymi kulkami). Obejdź maszynę dookoła i unikając laserowego promienia, skorzystaj ze skalnych platform, aby dostać się na górę (#114). Tam, strzelając kulkami pajęczej sieci zniszcz kopułę w kabinie pilota (#115) i w walce wręcz pokonaj Mysterio.
Uwaga! Po zniszczeniu pierwszej wyrzutni rakiet, należy się spieszyć. Mysterio w krótkim czasie dokona napraw, zabezpieczy polem siłowym kopułę w kabinie pilota i uruchomi kolejne pociski. Jeśli tak się stanie, należy wszystkie czynności związane z unieszkodliwieniem robota wykonać jeszcze raz.