[Misja 3] Pojedynek z Pumą cz.1 | Spider-Man 2 The Game poradnik Spider-Man 2: The Game
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Biegnij ulicą w kierunku, który wskazuje strzałka. Po doczytaniu kolejnej lokacji, obejrzyj krótki przerywnik filmowy, w którym nieznany sprawca porywa samochód Mary Jane. Do akcji przystępujesz już jako Spider-Man, stojąc na dachu wieżowca (#37). Rozpocznij bujanie na pajęczej sieci, łapiąc się najbliższego symbolu i podążaj za uciekającym pojazdem. Musisz przy tym cały czas obserwować samochód, gdyż w pewnym momencie zboczy on z głównej ulicy i uda się do garażu (#38). Po wejściu do środka, drzwi zostaną zamknięte a naprzeciwko Ciebie stanie Puma i pięciu oprychów. Załatw wszystkich bandziorów i otwórz drzwi przyciskiem (#39). W następnym pomieszczeniu czeka Cię kolejny, mały pojedynek. Puma - Twój główny przeciwnik w tej misji, zdąży uciec windą (#40), dlatego też przejdź przez kolejne drzwi i wbiegnij po schodach na górę.
Po rozgromieniu wszystkich przeciwników znajdujących się w tym pomieszczeniu, otwórz przyciskiem drzwi (#41). Przed Tobą kolejna klatka schodowa - wbiegnij na górę. Znajdziesz się w krętym korytarzu, który obstawiony jest przez kilku oprychów. Podążaj cały czas przed siebie, likwidując potencjalne zagrożenia. Na końcu drogi czekają kolejne zamknięte drzwi (#42) i ostatnia już klatka schodowa. Po krótkiej podróży na górę, staniesz oko w oko z Pumą.
Walka jest prosta o ile będziesz stosował się do kilku reguł. Przede wszystkim czekaj na ruch Pumy i nigdy nie podejmuj samodzielnych prób ataku. Jeśli ten podbiegnie do Ciebie i będzie chciał Cię uderzyć, uchylaj się (standardowo klawisz "Spacja"). Po wykonaniu kilku nieudanych kuksańców, Puma zostanie zamroczony (#43), dzięki czemu będziesz mógł zadać trzy bezpośrednie uderzenia. Po tym manewrze wycofaj się do tyłu i obserwuj ruchy Pumy. Twój przeciwnik będzie chciał rzucić w Ciebie walającymi się tu i ówdzie przedmiotami, ale sprytne uniki (odchodź na bok, nie odskakuj) uchronią Cię od niebezpieczeństwa. Poczekaj cierpliwie, aż Puma znowu frontalnie zaatakuje i uchylaj się, zadając zamroczonemu oponentowi proste uderzenia. Po kilku udanych trafieniach, Puma w końcu wyskoczy przez okno i ucieknie na zewnątrz.
Wdrap się na dach budynku (#44), gdzie stał przed chwilą Puma i podążaj cały czas jego śladem (o kierunku ucieczki będzie informować Cię strzałka u góry ekranu). Co jakiś czas, przeciwnik będzie próbował Cię zaatakować. Tak jak poprzednio, stosuj wówczas uniki i gdy Puma zostanie zamroczony, uderzaj go ile sił.