Technologie | Podstawy rozgrywki | Sid Meier's Civilization Beyond Earth poradnik Sid Meier's Civilization: Beyond Earth
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Drzewo technologii to już przeszłość. Nastała era Sieci, w której możliwości i kierunków rozwoju jest znacznie więcej. Zaczynasz w samym środku z technologią Budowy Domów. Decyzja, w którą stronę podążysz zależna jest tylko od twojej sytuacji jaką stworzyłeś podczas kształtowania parametrów rozgrywki.
Sieć zawiera węzły, które są dużymi odkryciami na jakimś polu. Im dalej na górę tym bardziej w stronę biologii, na dół - w stronę techniki. W lewo - produkcja i nanotechnologia, w prawo - więcej rozwoju społecznego i Obcych. Dla każdej z dużych technologii występują jeden lub dwa liście, na których umieszczone są szczegółowe badania dotyczące jednej dziedziny na danym polu. Takie technologie pozwolą czasem na zbudowanie nowej jednostki, czasem dają specjalne umiejętności lub bonusy, pozwolą zdobyć punkt określonej doktryny lub dadzą dostęp do określonego budynku. Jednak badania-liście są o około 30% droższe niż badania-węzły.
Pomijając jednak tą niedogodność od razu można spostrzec, że niektóre liście są potrzebne tylko przy określonym sposobie rozgrywki - kolonia żyjąca w doktrynie Czystości nie będzie potrzebować jednostek Supremacji czy Harmonii, a na przykład tylko Harmonici będą chcieli posiąść możliwość Dodawania Miazmy, która w późniejszej fazie gry leczy ich jednostki.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie