Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sid Meier's Civilization: Beyond Earth - poradnik do gry

Sid Meier's Civilization: Beyond Earth - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Oni jednak są wśród nas | Obcy | Sid Meier's Civilization Beyond Earth poradnik Sid Meier's Civilization: Beyond Earth

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

Oni jednak są wśród nas

Obcy zastąpili Barbarzyńców z poprzednich odsłon. Zapewne można by było zaliczyć ich do jakichś pośledniejszych przeciwników, bo przecież to ty jesteś panem i władcą, jednak przez pierwsze 100-150 tur oni władają powierzchnią i morzami. Mają bardzo potężne jednostki oraz wręcz niewyczerpywalne zasoby do odnawiania swych zastępów.

Mając na uwadze porównania, można powiedzieć, że Barbarzyńcy, którzy występowali w poprzednich odsłonach Cywilizacji, nie dorastają Obcym do pięt.

Jednostki

Opis jednostek Obcych wraz z ich słabościami i silnymi stronami.

Wilkożuk - Oni jednak są wśród nas | Obcy | Sid Meiers Civilization Beyond Earth - Sid Meiers Civilization: Beyond Earth - poradnik do gry

Wilkożuk

Ilość punktów ruchu: 2

Siła: , Obrona:

Wytrzymałość: niewielka - do trzech ataków Żołnierzy, potem na jeden raz.

Typowe mięso armatnie, łażą stadami i takimi też stadami giną. Na początku rozgrywki średnio mocna jednostka, potem ginie po jednym strzale.

Drapieżnica - Oni jednak są wśród nas | Obcy | Sid Meiers Civilization Beyond Earth - Sid Meiers Civilization: Beyond Earth - poradnik do gry

Drapieżnica

Ilość punktów ruchu: 3

Siła: 14

Wytrzymałość: średnia - do czterech ataków Żołnierzy, później maksymalnie na dwa razy.

Jednostka kawalerii walcząca w zwarciu, szybka i niebezpieczna na początku, gdyż może zabić nawet dwa oddziały żołnierzy, jeśli się nie wspierają. W późniejszej fazie gry Harmonici potrafią na nich jeździć.

Mantykora - Oni jednak są wśród nas | Obcy | Sid Meiers Civilization Beyond Earth - Sid Meiers Civilization: Beyond Earth - poradnik do gry

Mantykora

Ilość punktów ruchu: 1

Siła: 4, Na odległość: 10

Wytrzymałość: niewielka - do trzech ataków Żołnierzy, później na jeden raz .

Jednostka zasięgowa, oblężnicza. Powolna ale jeśli pozwolimy oddać jej strzał może narozrabiać. Całkowicie bezbronna podczas walki w zwarciu.

Wielki czerw - Oni jednak są wśród nas | Obcy | Sid Meiers Civilization Beyond Earth - Sid Meiers Civilization: Beyond Earth - poradnik do gry

Wielki czerw

Ilość punktów ruchu: 1

Siła: 48

Wytrzymałość: bardzo duża - początkowo niemal nie do zabicia, miasto musi go ostrzelać minimum 10 razy, w późniejszej fazie około 3-4 trafienia.

Wyjątkowo potężna jednostka walcząca w zwarciu. Na początku rozgrywki omijać szerokim łukiem gdyż żołnierze zadają jej 1-2 punkty obrażeń a on im 90. Potem i tak będzie sprawiać problemy ale twoje jednostki będą go zabijać ciut szybciej.

Truteń - Oni jednak są wśród nas | Obcy | Sid Meiers Civilization Beyond Earth - Sid Meiers Civilization: Beyond Earth - poradnik do gry

Truteń

Ilość punktów ruchu: 3

Siła: 10

Wytrzymałość: średnia - na trzy strzały Żołnierzy, później maksymalnie na dwa trafienia.

Jedyna jednostka latająca, walczy w zwarciu plując kwasem. Ogólnie dość słaba, jednak w większych ilościach potrafi przetrzebić szeregi Żołnierzy, Strzelców i Łazików.

Smok morski - Oni jednak są wśród nas | Obcy | Sid Meiers Civilization Beyond Earth - Sid Meiers Civilization: Beyond Earth - poradnik do gry

Smok morski

Ilość punktów ruchu: 4

Siła: 14

Wytrzymałość: duża - minimum trzy strzały Kanonierki, później około dwa trafienia.

Słabsza z jednostek morskich, jednak potrafi poważnie uszkodzić Kanonierki i Niszczyciele. Mniejsze jednostki niszczy na jeden raz. Ogólnie dość silna jednostka obcych w grupach zabójcza. Raczej podatna na ataki z powietrza.

Kraken - Oni jednak są wśród nas | Obcy | Sid Meiers Civilization Beyond Earth - Sid Meiers Civilization: Beyond Earth - poradnik do gry

Kraken

Ilość punktów ruchu: 2

Siła: 52

Wytrzymałość: Ogromna - jak Czerw, początkowo nie do zabicia. Nawet później jest ciężko - pięć, sześć trafień z silnej jednostki to zwykle minimum.

Najpotężniejsza jednostka obcych w ogóle. Jeśli gra mu pozwoli potrafi za jednym razem zniszczyć Lotniskowiec lub Niszczyciel. Jest także bardzo, ale to bardzo wytrzymały. Na szczęście rzadko kiedy się pojawia i raczej nie chce się mu atakować w pokojowym stadium.