Rozwijamy skrzydła | Rozgrywka | Sid Meier's Civilization Beyond Earth poradnik Sid Meier's Civilization: Beyond Earth
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Rozwijamy skrzydła
Około 10-40 tury na planecie pojawią się kolejne nacje - od razu poznasz ich stolice. Po odkryciu Informatyki i wybudowaniu cudu narodowego - Agencji Wywiadu możesz wysyłać do wrogich miast agentów, którzy będą mogli prowadzić tam pewne akcje dywersyjne takie jak kradzież technologii, energii czy podburzanie do buntu. Jednak prowadzenie takich akcji wymaga czasu i Punktów intrygi, symbolizowanych fioletowymi rombami pod nazwą zaznaczonego miasta. Każda udana akcja podnosi poziom intrygi, co poszerza nasze możliwości nawet o takie akcje jak napuszczenie dzikiej obcej fauny czy zdetonowanie bomby.
Niekiedy szpiegostwo jest jedynym sposobem na wykonanie zadania - na przykład wymogiem jest wykonanie odpowiedniej misji, bo tylko jej ukończenie (nieważne czy pozytywnie czy nie) posunie fabułę zadania do przodu.
Mając kilka miast musisz zadbać o odpowiednią obronę oraz o dostosowywanie terenu do swoich potrzeb. Buduj Farmy i Generatory energii oraz staraj się zagospodarowywać znalezione surowce takie jak Ropa czy Tytan, gdyż są one składnikami jednostek orbitalnych. Warto też pokusić się o drogi czy Kolej magnetyczną dające duże bonusy do energii i produkcji w miastach połączonych ze stolicą. Dodatkowo postaraj się wynaleźć technologię Biologia Obcych co pozwoli ci na Usuwanie Miazmy z pól planszy, gdyż jednostki handlowe nie mogą przejeżdżać przez pola z Miazmą. Chyba, że grasz w stylu Harmonii, wtedy Miazma zaczyna być sprzymierzeńcem w późniejszej fazie gry.
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie