Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Severance: Blade of Darkness - poradnik do gry

Severance: Blade of Darkness - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Island of Karum | Severance Blade of Darkness poradnik Severance: Blade of Darkness

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

1 - Island of Karum | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryDość prosty poziom, pełen uzdrawiających mikstur. Jednak najlepiej jest zostawić je sobie na później. I tak pierwszy (+1000) znajdziesz zaraz na początku, przy ciele martwego rycerza. Poza tym znajdziesz przy nim jeszcze Elf Sword. Teraz biegnij przed siebie, na pobliskie pomosty. Łączą je niewielkie pomieszczenia z dużymi drewnianymi drzwiami - otworzą się przed tobą automatycznie, ale kiedy je przejdziesz zamkną się na amen. W pewnym momencie trafisz na most zwodzony, który zacznie się powoli opuszczać. Poczekaj aż zejdzie na sam dół i ruszaj do pierwszego rozwidlenia. Zerknij za zamkniętą kratę po lewej, gdzie zobaczysz napój pełnego uzdrowienia. Wrócisz po niego później, a na razie skręć w prawo i rozwal dwóch zombi. Podążając dalej, przejdziesz na dziedziniec (ten z szubienicą) z jeszcze jednym zombiakiem i kościejem strzelającym z podwyższenia. Biegnij dalej przed siebie i załatwiając kolejnych przeciwników skręć w lewo do pomieszczenia z jeszcze jednym zombiakiem. Nie martw się! Nie jest tak źle, weź leżący na ziemi napój leczniczy (+50) i wejdź po schodach na górę. W pewnym momencie miniesz zamknięte drzwi z prawej, do których jeszcze powrócisz. Kilka kroków i spotkasz kościotrupa, który strzelał niedawno do ciebie z łuku. Załatw go i biegnij do niewielkiego pomieszczenia z jeszcze jednym kościejem, leżącym na stole kluczem (Iron key) i ukrytym przy zwłokach napojem leczniczym (+150). Przejdź jeszcze kawałek dalej, gdzie na dachu pomieszczenia, przy którym stoi szkielet z łukiem, znajdziesz napój leczący. Uważaj tylko na łuczników stojących na budynku nieopodal, bo jeśli za bardzo się do nich zbliżysz, otworzą ogień. Wróć teraz do zamkniętych drewnianych drzwi, o których wcześniej wspomniałem, tych przy schodach. Otwórz je zdobytym przed chwilą kluczem i wejdź po schodach na górę, gdzie będzie trzeba załatwić jednego kościeja. Kolejny czeka na zewnątrz z prawej, gdzie też należy się udać. Trafisz do miejsca nad niewielkim pokoikiem, do którego należy zeskoczyć - najlepiej na stół. Przy ognisku znajdziesz Slayer Sword, jedna z dźwigni otworzy przejście do pomieszczenia z Knights Medium Armor, a druga drzwi którymi należy udać się w dalszą drogę. Kiedy je przekroczysz zaatakują cię dwa kościotrupy. Wychodząc na świeże powietrze w niewielkim pomieszczeniu z ciałem rycerza, znajdziesz napój leczniczy (+1000), po czym wróć do budynku i odszukaj roztrzaskane drewniane wrota.

2 - Island of Karum | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryRozwal dwóch zombi, weź leżący przy ciele rycerza napój leczniczy (+1000) i rozwal jeszcze dwóch przeciwników po drugiej stronie dziedzińca. Stań mniej więcej w jego centrum i rozejrzyj się dookoła w poszukiwaniu niskiego muru, na który można się wspiąć. Zeskocz teraz na dziedziniec z charakterystyczną szubienicą i skręć w lewo, podążając do rozwidlenia. Byłeś tutaj wcześniej, nieopodal leży zamknięty za kratą napój leczniczy. W każdym razie biegnij teraz do przodu i nie przejmując się łucznikami wejdź do budynku przy końcu drogi. Możesz natknąć się tutaj na zombiaka, a skręcając przy schodach w lewo zabierzesz widziany zza kraty napój pełnego uzdrowienia. Wróć do schodów i udaj się nimi w górę na flanki. Zabij dwa kościeje (te, co strzelały z łuku) i podejdź jak najbliżej do następnej wieży, po czym zeskocz na dół w ten sposób, aby znaleźć się po drugiej stronie drewnianych drzwi. Teraz idź do końca ulicy, gdzie z lewej wyskoczy kilku zombich a z góry będzie cię ostrzeliwał kościej. Rozwal najpierw tych na dole, wejdź do pomieszczenia z prawej i po zabiciu zombiego weź ukryte w skrzyniach jedzonko oraz napój uzdrawiający (+150). Wyjdź do pomieszczenia naprzeciwko (czyli wcześniej na lewo) i weź leżący przy zwłokach kolejny napój (+150), po czym wyjdź po schodach do dwóch kościejów. Kiedy się z nim uporasz, wróć na dół i przejdź na drugą stronę ulicy, do wielkich drewnianych wrót.

3 - Island of Karum | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryUżyj klucz i wejdź do środka. Aby otworzyć centralne pomieszczenia trzeba zabić patrolujących boczne korytarze trzech rycerzy zombi. Następnie w samym pomieszczeniu czeka cię walka z dwojgiem kościotrupów. Jako nagrodę możesz zabrać leżącą na środku Death Bo (dobra dla amazonki) i Spear. Uruchom teraz przełącznik przy wielkich drzwiach, które doprowadzą cię na dziedziniec, z którego skakałeś w dół, na ten z szubienicą. Przejdź na jego drugą stronę, do trzech otworów kanałowych, po czym wskocz w jeden z nich. W rogu sali, w której się znajdziesz, leży doskonała dla krasnala broń - Great Hammer. Przejdź do kolejnego pomieszczenia i skręcając w prawo przebiegnij obok drzwi prowadzących do podziemi (Dungeon). Możesz natknąć się po drodze na rycerza-zombi, a skręcając na końcu korytarza znów w lewo, trafisz na dwójkę zombich i niewielkie jeziorko z lawą. Czas na Sekret, tym razem jednak nie da on żadnej z run. Rusz dwa razy przełącznik koło jeziorka: pierwszy raz wyłączy dopływ lawy, drugi spowoduje, że spłynie ona do kanałów. Poczekaj cierpliwie, aż odsłonią się schody, którymi następnie udaj się w dół. Po uruchomieniu runicznego przycisku otworzy się tajne przejście prowadzące do pomieszczenia z wielkim napisem na ziemi, wyjaśniającym znaczenie run. Weź leżący na jednym z piedestałów Power Potion i wróć z powrotem na górę. Przejdź teraz w stronę zewnętrznej części pomieszczenia. Nieopodal ciała martwego rycerza znajdziesz napój leczniczy (+500). Stąd zejdź teraz na dół po schodkach do pomieszczenia z trójką zombich. Korzystając znowu ze schodów w dół, sprawdź znajdującą się za zakrętem w prawo ścianę, tę oświetloną. Użycie na niej broni rozwali ją w drobny mak, dzięki czemu otworzy się przejście do skrytki. Zabierz leżące na jednym piedestale: napój zdrowia (+1000) i Bracelet. Wróć na poprzednio obraną ścieżkę i skorzystaj ze schodów, tym razem prowadzących w górę i dalej, do pomieszczenia wypełnionego częściowo wodą. Kiedy zabierzesz leżący na stole klucz (Dungeon key) z wody, powstanie cała zgraja niezbyt przyjaźnie nastawionych zombich. Po wygranej (mam nadzieję!) walce, opuść pomieszczenie korzystając z wyjścia naprzeciwko tego, którym tu wszedłeś i ruszaj po schodach na górę, gdzie należy otworzyć przełącznikiem drewniane drzwi. Będąc na (częściowo) otwartej przestrzeni skręć w prawo i zbadaj jedno z czterech ciał w poszukiwaniu leczniczego napoju (+150). Podejdź następnie do wielkich drewnianych drzwi i otwórz je, dzięki czemu znajdziesz się nieopodal bramy do podziemi. Pewnym utrudnieniem może się okazać trójka szkieletów, która zaatakuje cię kiedy się zbliżysz do wrót. Wykończ przeciwników i przejdź do podziemi.

4 - Island of Karum | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do grySpotkasz tutaj dwóch rycerzy zombi oraz pierwszego, w swojej karierze, czarnego rycerza, który patroluje okolicę (pierwsze wejście z prawej). Jest on wyposażony w napój uzdrawiający, więc nie pozwól mu go wypić, tylko spróbuj zachować go dla siebie. Po skończonej walce wróć do okolicy wielkich drewnianych drzwi i idź cały czas w prawo, aż dotrzesz do czegoś w rodzaju klatki schodowej. Udaj się na górę do miejsca z pomostem prowadzącym do otwierającego drzwi obok przełącznika. Skorzystaj z niego i wejdź do środka, gdzie trzeba będzie załatwić na początek dwóch czarnych rycerzy. Dopilnuj, aby jeden z nich nie zdołał wypić noszonego przy sobie napoju leczniczego (+150) tylko zostawił go dla ciebie. W razie potrzeby możesz cofnąć się do klatki schodowej - nieprzyjaciele nie pójdą za tobą. Teraz skieruj się na prawo od wejścia i idź za róg w lewo, gdzie czeka kolejny czarny rycerz. Trzymaj się na razie z dala od okna, ponieważ stojący nieopodal łucznicy szybko się tobą zajmą. Zabierz tylko leżący przed nim napój leczniczy i kontynuuj wędrówkę w stronę widocznych niedaleko schodów. Na górze czeka cię walka z dwoma czarnymi rycerzami, ale zabawa zacznie się dopiero jak wskoczysz w otwór pośrodku pomieszczenia. Znajdziesz się wtedy w centralnej sali, a w twoją stronę ruszy minotaur. Jest to bardzo wytrzymały stwór, ale można wykorzystać podczas walki z nim jedną z jego słabości. Mianowicie zamach, jaki bierze on podczas zadawania ciosu, umożliwia odsunięcie się i w ten sposób uniknięcie trafienia. Kiedy z nim skończysz, otrzymasz klucz (Tower key) i przy okazji otworzy się krata z boku, umożliwiając tym samym przedostanie się do ciebie dwóm czarnym rycerzom. Jeden z nich ma napój leczniczy (+150), więc nie zapomnij go zdobyć, a w niewielkim pomieszczeniu połączonym z centralną salą znajdziesz Double Axe. Tak więc przejdź do miejsca, gdzie przed chwilą zabiłeś dwóch rycerzy, wyjdź po schodach na górę i skieruj się do drewnianych drzwi, przez które wrócisz z powrotem na klatkę schodową.

Będziesz miał teraz dwie możliwości wyboru drogi, od których zależy dalsza wędrówka (każda z nich pozwala później wybrać kolejne dwie, ale po zakończeniu całego cyklu będziesz jednak jeszcze musiał wrócić do tej, której nie wybrałeś) - Island of Karum | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryPrzejdź na samą górę i otwórz drzwi nowym kluczem. Kiedy wejdziesz do środka pojawi się krótki filmik, w którym przejdziesz parę kroków do przodu. Zaraz po jego zakończeniu cofnij się i wejdź w korytarz, który minąłeś z prawej. Po wyeliminowaniu kilku rycerzy zombi znajdziesz na końcu Power Potion. Wróć na schody i podczas wychodzenia w górę, skręć w wejście z prawej. Po prawej stronie znajdziesz Curved Sword, a idąc dalej korytarzem napotkasz, poza kilkoma zombiakami, także skrzynie z jedzeniem. Teraz udaj się schodami na samą górę i po sprzątnięciu jeszcze dwóch rycerzyków wyjedź windą na górę. Tutaj trzeba rozprawić się z trójką szkieletów, po czym ruszaj po schodach na górę. Przejdziesz kolejno przez troje drzwi, które się za tobą zatrzasną. W końcu trafisz do pomieszczenia, do którego przeteleportuje się ghoul. Jest to bardzo szybki przeciwnik, posiada duży zasięg ataku i do tego cały czas się teleportuje. Jego słabość to niewielka żywotność, a najlepiej podejść go kilkoma kombosami. Przejdź następnie kolejnymi schodami na górę i biegnij aż do pomieszczenia z napisami na ścianie. Po krótkiej scence zabierz napój leczący (+1000) leżący koło środkowej tablicy i wracaj z powrotem. Czeka cię teraz niesamowicie trudny pojedynek. Nekromanta, z którym przyjdzie ci walczyć, posiada specyficzne narzędzia walki: jego tarcza zadaje część obrażeń atakującemu, a miecz, jeśli trafi przeciwnika, dodaje mu cześć jego punktów zdrowia. A to nie wszystko. Jeśli się od niego oddalisz, to przeteleportuje się do ciebie i zada potężny cios. Najlepiej jest go gnębić kombosami, używając przedtem Power Potiona. Po skończeniu walki nekromanta ucieknie na swoim zwierzątku, a poziom zostanie zakończony.

Będziesz miał teraz dwie możliwości wyboru drogi, od których zależy dalsza wędrówka (każda z nich pozwala później wybrać kolejne dwie, ale po zakończeniu całego cyklu będziesz jednak jeszcze musiał wrócić do tej, której nie wybrałeś):

1). SHALATUWAR FORTRESS

2). OASIS OF NAJEB