Poradnik do gry - Solucja cz.1 | Salammbo poradnik Salammbo
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Zostałem pojmany przez Kartagińczyków, skuty w łańcuchy i zapędzony do ciężkich robót w podziemiach Kartaginy. W nocy przetrzymują mnie w tajemnych lochach. Po pracy zostałem wrzucony do jednego z dołów - sądząc po kościach nie jestem tu pierwszym ani ostatnim... Przyjrzałem się bliżej owym pozostałościom po moich poprzednikach i spostrzegłem, że gdyby tak pozbierać ich szczątki to można by...
wdrapać się na górę i zorientować, jakie są szanse na odzyskanie upragnionej wolności. Zebrałem zatem wszystko, co się dało; ułożyłem kości od najtwardszych do najlżejszych i w ten oto sposób zdołałem wydostać się z dołu. Mocną kością piszczelową rozprawiłem się ze śpiącym strażnikiem i zabrałem mu klucze. Wykorzystując obecny stan strażnika z pierwszej celi wziąłem sznurek. Drugą celę otworzyłem za pomocą kluczy pożyczonych od strażnika. Rozejrzałem się uważnie, tak, jak i w pierwszej, ale niczego szczególnego oprócz taboretu nie zauważyłem, więc dołączyłem go do ekwipunku i poszedłem obejrzeć ostatnią celę. Nooo, tu już jest znacznie ciekawiej, pomijając trupa, zauważam wyciągarkę z korbką, która aż się prosi, żeby jej użyć. Przywiązałem, zatem sznurek i podstawiłem sobie taboret, żeby dosięgnąć krat, następnie za pomocą korbki wyrwałem kraty z okna.