Risen: Zadania dodatkowe Rozdział 3
Aktualizacja:
Zadania dodatkowe
Miecze jaszczuroludzi
Kiedy wejdziemy w posiadanie jednego z jaszczurzych mieczy , powinniśmy udać się do kowala w mieście Harbour - Waltera (M2.50 ) i mu go pokazać. Od tej chwili w zamian za obsidian, Walter może przygotować dla nas surowe obsydianowe ostrze z którego będziemy w stanie wykuć miecze lepszej jakości. Oczywiście potrzebna będzie umiejętność kowalstwa (smith).
Przeklęci lordowie
![]() | ![]() |
Leon (punkt czerwony) zleci nam odnalezienie 5 pierścieni, które są w posiadaniu kościanych lordów. Każda z zaznaczonych na mapie budowli to siedlisko dużej liczby szkieletów.
![]() | ![]() |
Pod (M6.1 ), kościej zaatakuje nas zaraz po przekroczeniu progu wieży. Z jego kości zabieramy pierścień wasalny . Możemy wdrapać się na górę, gdzie znajdziemy miksturę [+5 maksymalnej many], a w zamkniętej skrzyni mały bursztyn .
![]() | ![]() |
Do ruin pod (M6.2 ) dostajemy się po zaznaczonej ścieżce prowadzącej przez most. W tym wypadku nasz cel również czeka wewnątrz budowli. Pamiętamy o zabraniu pierścienia.
![]() | ![]() |
Droga do numeru (M6.3 ) prowadzi przez znane nam już tereny gnomów. Zamiast jednak do Gyrgera , skręcamy do ruin po prawej i schodzimy do podziemi. Wyciągamy ze ściany metalowy pierścień.
![]() | ![]() |
Przechodzimy przez przejście otworzone na przeciwległej ścianie. Jednym ze szkieletów w podziemiach na niższym poziomie jest kościany lord. Zwracamy uwagę na jego miecz ostrze zdrajcy i oczywiście pierścień. Przeszukujemy korytarze otwierając wszystkie skrzynie i ograbiając kości. Powinniśmy znaleźć między innymi mały szafir i czubek miecza .
![]() | ![]() |
Numer (M6.4 ) również mieliśmy okazję już odwiedzić. Tym razem ponownie odszukujemy wejście do podziemi na dnie których czeka na nas lord ze swą świtą i pierścieniem. Przeszukujemy okoliczne komnaty i skrzynie i znajdujemy między innymi receptę alchemiczną (mikstura siły ).
![]() | ![]() |
Przy ruinach pod (M6.5 ) wyjątkowo, lord przebywa na świeżym powietrzu. Powinniśmy jednak wdrapać się również na górę wierzy i z zamkniętej skrzyni wydobyć zaklęcie (magiczna ochrona ). Po odnalezieniu wszystkich pierścieni wracamy do Leona. Oddajemy mu pierwsze dwa, a następnie pytamy o Lorda Patroscona (punkt szary).
![]() | ![]() |
Wejście do podziemi z Patrosconem znajduje się wewnątrz jaskini. Lord ma przy sobie ciekawą tarczę runiczną i zaklęcie przywołania szkieletu . Po raz kolejny udajemy się do Leona .
Możemy przekazać mu pozostałe pierścienie. W nagrodę za ich odnalezienie, otrzymujemy 300 monet i trzy magiczne zwoje (żartu , przemiany w popiołaka , otwierania zamków ).
Miecze- Burzowy Wicher i Spijacz Dusz
![]() | ![]() |
W różnych miejscach wyspy ukryte są cztery fragmenty mieczy. Jeśli wykonaliśmy (Przeklęci lordowie M6.3 ), powinniśmy mieć już przy sobie jeden (czubek miecza ). Druga część (M6.6 ) (złamany miecz długi ) znajduje się w skrzyni w ruinach pod wyspą na południu (wejście po stronie zachodniej). Ze skrzyni wyciągniemy również szmaragd . Aby przetopić ten miecz (Burzowy Wicher ) z fragmentów, musimy mieć rozwinięte kowalstwo (smith) na co najmniej 1 poziomie.
![]() | ![]() |
Kolejny fragment (surowy Spijacz Dusz ) (M6.7 ) znajduje się w skrzyni koło ogrów przy wodospadzie na północy. Ostatni, czwarty element (czubek miecza ) spoczywa w skrzyni na plaży na zachodnim wybrzeżu (M6.8 ). Aby przetopić ten miecz (Spijacz Dusz ) z fragmentów, musimy mieć rozwinięte kowalstwo (smith) na 3 poziomie.
- Risen - poradnik do gry
- Risen: Opis przejścia
- Risen: Rozdział 3
- Risen: Informacje ogólne Rozdział 3
- Risen: Mapa Wyspa Faranga - zadania dodatkowe Rozdział 3
- Risen: Zadania dodatkowe Rozdział 3
- Risen: Zadania klasowe - Bandyta Rozdział 3
- Risen: Zadania klasowe - Wojownik Inkwizycji Rozdział 3
- Risen: Wyspa Faranga 1 Rozdział 3
- Risen: Wyspa Faranga 2 Rozdział 3
- Risen: Wyspa Faranga 3 Rozdział 3
- Risen: Rozdział 3
- Risen: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Kurde, wszedłem do miasta i od razu zrobiłem zadanie dla Delgado i zapisałem... teraz z tego co czytam nie mogę już zostać magiem :( Mimo, że pozbywam się 3 bandytów to Delgado już nie mogę się pozbyć... Czyli muszę grać od nowa? :( No niezłe jaja.
O co chodzi z próbą Pallasa bo tylko on już został i nie chce ze mną rozmawiać? Jak ją przejść?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Mam problem z osiągnięciem "przyjaciel ogrów" - za diabli nie moge znależć tego ogra o imieniu Drok. Gdzieś czytałem że jest niewolnikiem Jaszczuroludzi ale niewiem gdzie. Blagam o pomoc bo dostaje już białej gorączki
Walka z Tytanem to typowa zręcznościówka, musisz odbijać jego pociski magiczne tarczą, w momencie gdy przyklęknie, atakuj i tak około 7 razy.
mam problem. jak walcze z tytanem to mnie szybko zagija. nie wyświetla się jego życie . Co robić
nie tak nie bedzie jak kasa sie nie zwroci to bedzie przerabne...
n/c
Zainstaluj najnowszą wersje Adobe Reader...
KURWA ... oszusty jedne...zapłacilem 7zł za poradnik który nie działa ??.. nie tak nie bedzie jak kasa sie nie zwroci to bedzie przerabne...
witam, mam problem zacząłem walczyć na arenie. Wygrałem z Ricardo, Lorenzo oraz Domingo. Wykonałem misje "Zakazane Zabawy" tj. zabroniłem zakładów craigowi i nie moge z nim wlaczyć o_O ani z Broganem. Co trzeba zrobić aby z nimi walczyć ?
Super poradnik. A POWIEDZCIE Co WAS NAJBARDZIEJ WKURZA W risenie? Mnie jaszczuroludzie a właściwie ich ilos mocne ciosy i te ich wkur****ące bloki. NAwet z jednym jest problemjak ty walisz to on tylko blokuje a jak na chwilke sie odslonisz to cie za jednym kombosem rozwali
ej mam pytanie :( poszedlem do bandytow ale teraz kiedy chce wziasc misje "podboj obozu artefaktow" to nie moge :((( wiecie moze dlaczego? i kolejnych dla bandytwo rowniez . wykonalem wszystkie wlasnie do tego bo nie moge go wziasc:((( wiecie moze dlaczego?
\
sztu3 -----> uwolnij ogra z wiezienia i idź z nim do chaty, tam gdzie był henry,jasmina i jej wilk, zabijasz patrol i masz mapę. :P
act 3, jestem w podziemiach i szukam mapy. Ktos wie gdzie ja moge znalezc? (wybilem caly patrol)
Dla tych ,którzy (tak jak ja) skończyli już całość jedną profesją i chcą zagrać jeszcze raz, odkrywając resztę questów etc etc, wyszedł fenomenalny mod, zmieniający porę roku na Farandze na jesień :)
Gra naprawdę nabrała mega klimatu i chyba w tym stanie wciąga jeszcze bardziej (klimat jest bardziej średniowieczny i zdecydowany, bez tych pstrokatości i zielonkości) całość przypomina teraz bardziej świetnego Gothica 1 :)
Oto mój screenik z gry jak to wygląda :)
Polecam !
eeee, coś spieprzyłem z tym screenem :P skurczyłem go w paintcie by zmniejszyć rozmiar, ale eksport poszedł i tak w 1680x1050 :P
oh well ... widać o co chodzi i to najważniejsze ;-)
Bo wcześniej nie miał swojej "premiery"...
Dla osób które nie posiadają abonamentu, poradnik dopiero teraz się odblokował i mogą go czytać.
Kompletna głupota
Śmieszne bo poradnik już istniał dwa tygodnie temu a dopiero teraz jest news na stronie głównej.
Jest blad w dziale "Wybor klasy postaci". Wojownik Inkwizycji nie moze nauczyc sie korzystania z Run, jedyna magia to 3 krysztaly magiczne i zwoje.
Na mapce obozu bandytów jest Rogue i Watchman ale w grze ich nie ma ktoś wie gdzie ich znaleźć?
Problem rozwiązany nie należy rozbrajać pułapki, jeśli inkwizytora nie ma przy pierwszej bramie. Skończyłem grę na poziomie 28 jako mag, szczerze odradzam tą klasę postaci, znacznie ciekawsze jest inwestowanie w wojownika/łowcę.
Witam, mam chyba duży problem otwarłem bramę prowadzącą w głąb wulkanu, rozbroiłem pułapkę za pomocą telekinezy wszedłem dalej pozabijałem jaszczury, dalej znalazłem piedestał na którym muszę umiejscowić posążek, ale nigdzie go nie ma i dodam, że dolna część wyczyszczona i mapa znaleziona a inkwizytor Mendoza jak kręcił zwojami na obelisku tak kręci i mogę tylko się uczyć od niego nie mam żadnych innych opcji dialogowych, proszę o pomoc co mam zrobić dalej.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




















