Miasto Harbor (4) | Rozdział 1 | Solucja Risen poradnik Risen
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Chora żona rolnika
Arno (M2.2 ) potrzebuje ciepłego łóżka dla jego chorej żony. Wynajmujemy je u Kostara (M2.7 ) za 30 monet . Następnie rozmawiamy z Arno , a potem Marthą (M2.1 ). Powinniśmy zameldować o naszym uczynku również Belschwurowi (M2.11 ), który podaruje nam 2 mocne mikstury leczenia .
Philus chce sprzedać swój sklep rybny
Philus (M2.9 ) usiłuje pozbyć się swojego rybnego sklepiku za kwotę 300 monet . Musimy porozmawiac z Nico (M2.24 ) (najpierw konieczne będzie postawienie mu butelki rumu... do kupienia u Patty (M2.25 ) za 40 monet ). Musimy kupić od niego pierścień Nico [+3 siły] za 300 sztuk złota , a wtedy on zdecyduje się na przejęcie interesu Philusa . W podzięce za pomoc, Philus podaruje nam dwie perły.
Weź złoto od Alvaro
Zadanie to daje nam Łasica (M2.46 ), pod warunkiem że nie byliśmy jeszcze w twierdzy magów, oraz ukończyliśmy zadania Sebastian chce się dowiedzieć, co planuje Delgado / Haracz od Kostara i Dowód dla Marcelo / Zanieś paczki z powrotem do Łasicy (oczywiście oba na rzecz bandytów). Konieczne jest wykonanie zadania Walter potrzebuje przerwy . Mówimy Walterowi (M2.50 ), że potrzebujemy jego pomocy a następnie pytamy o broń Marcelo, płacimy w sumie 100 monet za informacje. Wracamy do Łasicy . W nocy przychodzimy do Alvaro (M2.49 ). Czekamy aż nie będzie go w pobliżu drzwi do piwnicy (ew. rozmawiamy z nim, po czym powinien się ruszyć). Zakradamy się do środka, otwieramy piwnicę (pierwszy poziom otwierania zamków). A na dole- jego skrzynię (drugi poziom otwierania zamków). Potem zwracamy broń Alvaro (nie wyciągamy od niego dodatkowych funduszy, poprzestajemy na pierwszej 100 ).
Weź złoto od Konrada
Pytamy Konrada (M2.56 ) o pracę, sugerujemy ochronę. Potem z Tildą (M2.55 ) rozmawiamy o Konradzie . Potem do Łasicy (M2.46 ) i meldujemy o krowach. Dalej - Rolnik (na wschód od M2.1 ) i Łasica . Kiedy zaatakujemy krowę - Bertę (w nocy, bo najbliższy strażnik śpi; upewniamy się jeszcze, że drugi nas nie widzi), rzuci się na nas Rolnik , którego ogłuszamy. W nocy, od drugiej strony domu, po dachu (patrz - mapka), po cichu wchodzimy do sypialni Konrada.
Czaszkę Berty odkładamy do łóżka kupca. Domownicy rzucą się na nas. Wyskakujemy przez balkon. Łasica (M2.46 ) kieruje nas do Sony'i (M2.41 ) [czekamy do rana], potem odwiedzamy Konrada (M2.56 ), który nie będzie chciał rozmawiać [konieczne będzie użycie zwoju żartu ]. Na koniec meldujemy Łasicy .
Jack potrzebuje rumu
Jack (M2.44 ) prosi nas o dostarczenie mu butelki rumu . Możemy takową zakupić u Patty (M2.25 ) za 40 monet .
Zebranie trojaczków
Olf (M2.54 ) prosi nas o przekazanie jego braciom - Dytarowi (M2.26 ) i Dirkowi (M2.17 ), aby spotkali się z nim w ustalonym miejscu.
Damski bokser
Gwen (M2.43 ) potrzebuje pomocy z pozbyciem się Eriksona (M2.40 ). Po rozmowie wychodzimy na zewnątrz i dajemy mu w kość. Następnie grzecznie prosimy o opuszczenie lokalu. Gwen w nagrodę podaruje nam kilka sztuk złota, a po niej Sony'a (M2.41 ).
Noc z Olgą
Płacimy Sony'i (M2.41 ) 50 sztuk złota , a następnie spędzamy noc z Olgą (M2.42 ). Nic prostszego... . W dodatku kochanka podaruje nam zwój żartu .
Zaginiony ojciec
Musimy pomóc Patty w odnalezieniu ojca. Udajemy się do Marka (M2.33 ) i dowiadujemy się, że nie wpuści nas do Romanova (M2.34 ) dopóki nie sprowadzimy mu kobiety do towarzystwa (alternatywą jest sprowokowanie go do walki, pobicie i/lub kradzież). Najpierw mówimy o tym Sony'i (M2.41 ), a następnie kierujemy się do Aniki (M2.30 ) i informujemy o czekającej nań pracy. Jeszcze słówko Markowi , jego klucz i możemy wejść do środka. Kiedy wspomnimy Romanovi o kluczu znalezionym przy Eriksonie (M2.40 ) (Damski bokser ), ten skieruje nas do kryjówki Steelbearda. Udajemy się we wskazane na mapie miejsce i przeszukujemy skrzynię wewnątrz. Znaleziony dokument zanosimy Patty (M2.25 ).
Sergio chce złoto Romanowa / Kufer Romanowa (M/B)
Romanov (M2.34 ) (patrz - zadanie Zaginiony ojciec ) chce odzyskać swoją szkatułkę. Idziemy na plac nieopodal Ukkosa (M2.27 ), wbiegamy do drzwi po prawej, schodami na górę, na zewnątrz i przechodzimy na górne piętro magazynu. Przed nami trzy skrzynie. Środkowa należy do Romanova , a w niej spoczywa mała szkatułka Romanova , którą powinniśmy mu oddać jeśli chcemy przysłużyć się sprawie bandytów. W przeciwnym wypadku (zadowolenie magów), oddajemy szkatułkę Sergio (M2.32 ).
Liczenie w pamięci
Baxter (M2.38 ) podda naszą matematykę próbie. Musimy udzielić odpowiedzi na pytanie ile wynosi iloczyn liczb 14 i 17. Podając 238, udzielamy poprawnej odpowiedzi.
Mapa wyspy
Jeśli nie mamy jeszcze mapy od Finchera (M3.21 ) (ścieżka bandyty), możemy zlecić Nelsonowi (M2.19 ) narysowanie dokładnej mapy wyspy. Nie skończy pracy dopóki nie znajdziemy sposobu na wydostanie się z miasta (ukończenie zadania Gdzie znikają artefakty? , lub Porozmawiaj z szefem bandytów w Mieście ). Za dokładną mapę wyspy przyjdzie nam zapłacić 250 sztuk złota .