Obóz Bandytów (3) | Rozdział 1 | Solucja Risen poradnik Risen
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Podbój obozu artefaktów
Kiedy już porozmawiamy z Donem, możemy zwrócić się do Finchera (M3.21 ), który opowie nam o konieczności ataku na siły magów, zgromadzone nieopodal bagien. Możemy sami poprowadzić atak, lub dołączyć się do niego pod dowództwem Finchera . Generalnie lepiej samemu się zadeklarować, bo koniec końców to i tak my będziemy biec na pierwszej linii. Rozmawiamy z Philem (M3.13 ), Domingo (M3.3 ), Ricardo (M3.2 ), Craigiem (M3.11 ), oraz Lorenzo (M3.6 ). Następnie atakujemy zaznaczony na mapie obóz magów. Zabicie wszystkich przeciwników będzie równoznaczne z zakończeniem zadania. Na koniec powinniśmy porozmawiać z Fincherem i Donem (M3.23 ).
Ratowanie mienia
Po wykonaniu zadania Podbój obozu artefaktów , konieczne będzie przeniesienie skrzyń na teren obozu. Fincher (M3.21 ) za naszą namową może zlecić to zadanie Howkinsowi , ale równie dobrze możemy wykonać je sami. Musimy porozmawiać z następującymi bandytami: Dwight (M3.12 ), Hawkins (M3.7 ) (każemy mu zająć się tym o co się go prosi), Branon , Enrico . Po wszystkim wracamy do Finchera .
Powiedz Fincherowi o wejściu do świątyni na wschodzie
Fincher (M3.21 ) wysyła nas na wschód, abyśmy mogli zbadać kwestię wejścia do dziwnej świątyni. Zanim wyruszymy, powinniśmy zapytać go o dokładną mapę wyspy. Ścieżka którą powinniśmy podążać aby odnaleźć świątynię została zaznaczona na mapce. W chwili kiedy będziemy mieli przed sobą bagna, powinniśmy skręcić w mało widoczną ścieżkę prowadzącą na wschód. Musimy zameldować o sytuacji Fincherowi .
Poszukiwany: łowca skarbów
Musimy znaleźć Fincherowi (M3.21 ) odpowiednich poszukiwaczy skarbów w mieście Harbor. Zadanie zostanie ukończone jeśli na terenie miasta odnajdziemy Olfa (M2.54 ) i poprosimy go o pomoc. Oczywiście musimy uwolnić Olfa zanim będzie w stanie nam pomóc (patrz Znajdź trzy złote misy / Trzy złote misy dla Scordo ).
Situation report for the Don
Esteban (M3.23 ) wysyła nas do miasta abyśmy pomogli jego ludziom. Korzystając ze wschodniej bramy dostajemy się do środka. Kiedy przekażemy Scordo (patrz Porozmawiaj z szefem bandytów w Mieście ), że Don potrzebuje pełnego raportu zadanie dobiegnie końca.
Robota dla trojaczków
Po wyprowadzeniu trzech braci z miasta (patrz Poszukiwany: łowca skarbów ), każemy im odblokować wejście do świątyni na wschodzie (konieczne ukończenie Powiedz Fincherowi o wejściu do świątyni na wschodzie ). Po wszystkim możemy zameldować o postępach Fincherowi (M3.21 ).
Porozmawiaj z Mistrzem Illumarem
Cormac (M3.22 ) zleca nam rozmowę z Mistrzem Illumarem przebywającym na terenie twierdzy magów. Człowiek ten może pomóc nam w opanowaniu sztuki tworzenia zwojów. Do wnętrza twierdzy magów dostajemy się w zadaniu Negocjacje w Wulkanicznej Twierdzy , natomiast Illumara odnajdziemy w zaznaczonym na żółto miejscu. Zanim będzie chciał z nami rozmawiać, musimy przeczytać dwie księgi w pomieszczeniu. Następnie udajemy się do Kaspara (czerwony punkt) i prosimy go o pióro. Musimy przynieść mu kość i 6 skrzydeł grobowej ćmy . Kość znajdziemy w krypcie na cmentarzu (niebieska ścieżka), na który dostaniemy się dając Yoki'emu 2 skręty z ziołem , którymi handluje choćby Obel (M3.15 ). Skrzydła natomiast w otwartych skrzyniach (i na półkach) zaznaczonych czarnymi punktami pokoi; punkt biały to natomiast zamknięta skrzynia w pokoju na dole, w której znajdziemy dwa skrzydła . Kiedy wrócimy do Kaspara , da nam gęsię pióro . Za 50 sztuk złota dokupujemy jeszcze pusty zwój i wracamy do Illumara . Otrzymamy listę komponentów potrzebnych do stworzenia danego zwoju, a także będziemy mogli nauczyć się tej zdolności u Illumara .
Negocjacje w Wulkanicznej Twierdzy
Po mianowaniu nas na jednego ze swoich ludzi (zadanie Paczka dla Dona ) Esteban zleci nam poprowadzenie negocjacji z Inkwizytorem (punkt czarny). W drodze do twierdzy, magowie nie będą nas już atakować. Przy wejściu informujemy Santiago (M4.1 ) że przysyła nas Don. Pallas (M4.3 ) podaruje nam mapę kompleksu. Kierujemy się zaznaczoną ścieżką, na górne partie kompleksu.
Po drodze zaczepi nas Ignatius (M4.22 ) którego możemy zapytać o otwarcie bramy. Teraz Pallas (M4.3 ) wypuści nas bez żadnego problemu. Rozmowa z Inkwizytorem zakończy zadanie. Podążamy za Inkwizytorem aż do wejścia wulkanu, rozpoczęcia kolejnego rozdziału przygody i otrzymania pierwszego kamienia teleportacyjnego (wulkaniczna twierdza ).