Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Risen - poradnik do gry

Risen - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen poradnik Risen

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

1 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
2 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Przebijając się przez kolejnych wojowników docieramy do punktu białego, gdzie stawiamy czoła cięższemu wojownikowi w kieszeni którego znajdujemy klucz od celi (ostatnia na piętrze) Dorka - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Przebijając się przez kolejnych wojowników docieramy do punktu białego, gdzie stawiamy czoła cięższemu wojownikowi w kieszeni którego znajdujemy klucz od celi (ostatnia na piętrze) Dorka . Więzień opowie nam o pierścieniu którego pociągnięcie będzie konieczne do dostania się do Eldrica . Ruszamy do punktu czerwonego i używamy kołowrotu.

3 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Na ścianie po naszej prawej (punkt zielony) odnajdujemy pierścień który otwiera nam przejście na równoległej do nas ścianie (punkt niebieski) - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Na ścianie po naszej prawej (punkt zielony) odnajdujemy pierścień który otwiera nam przejście na równoległej do nas ścianie (punkt niebieski). Rozprawiamy się z wrogim kapłanem, zabieramy kamień teleportacyjny (północno wschodnia świątynia ) i otwieramy celę Eldrica po naszej prawej. Informujemy druida, że potrzebujemy pomocy, zabieramy dysk od Cyrusa , po czym wracamy wraz z Eldriciem do jego chaty (M5.1 ). Możemy mu przy okazji oddać laskę. W zamian podaruje nam amulet [+5 zręczności, +3 siły].

4 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Zanim druid będzie w stanie naprawić dysk, musimy podać mu kryształ magiczny ze skrzyni za jego plecami - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Zanim druid będzie w stanie naprawić dysk, musimy podać mu kryształ magiczny ze skrzyni za jego plecami. Otworzymy ją z pomocą otrzymanego w trakcie rozmowy klucza. Rytuał naprawienia dysku odbędzie się na ołtarzyku o który zahaczył wcześniej Rufo.

Gdzie jest złota dostawa?

5 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Udajemy się na farmę Severina (M5 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Udajemy się na farmę Severina (M5.4 ). Po krótkiej rozmowie okazuje się, że przybyliśmy w samą porę, aby odeprzeć atak gnomów . Wychodzi na jaw, że gnomy ukradły Severinowi dysk. Musimy dostać się do siedziby ich przywódcy - Gyrgera (duży czarny punkt). Udajemy się na wschodni kraniec wyspy i podążamy zaznaczoną ścieżką.

6 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Przekraczamy most, przebijamy się przez zastępy gnomów i docieramy do przejętych przez nie ruin - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Przekraczamy most, przebijamy się przez zastępy gnomów i docieramy do przejętych przez nie ruin. W skrzyni zaraz na początku znajdujemy przepis (pikantny gulasz ).

7 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Na najniższym poziomie twierdzy czeka na nas Gryger z kryształowym dyskiem w kieszeni - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Na najniższym poziomie twierdzy czeka na nas Gryger z kryształowym dyskiem w kieszeni. Zanim jednak uda nam się do niego dostać, musimy stawić czoła pokaźnej liczbie gnomów i ich nieco mocniejszym wersjom (chieftain ). Warto zainteresować się również metalowymi pierścieniami rozmieszczonymi na ścianach murów, albowiem otwierają one wiele dodatkowych komnat skrywających kosztowności. W drodze powrotnej wspominamy Henrikowi (za mostem) o zabiciu stwora. Otrzymujemy rogowy łuk . Po powrocie do Severina (M5.4 ) możemy pochwalić mu się znaleziskiem, ponieważ otrzymamy od niego przy okazji 500 monet .

Wyprawa na zachodnie wybrzeże

8 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Po zakończeniu zadania Patty chce opuścić Miasto powinniśmy spotkać naszą przyjaciółkę Patty w miejscu oznaczonym jako (M5 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Po zakończeniu zadania Patty chce opuścić Miasto powinniśmy spotkać naszą przyjaciółkę Patty w miejscu oznaczonym jako (M5.5 ). Poproszona o kontynuowanie opowieści o ojcu, poprowadzi nas do grobu na zachodzie (M5.6 ). Po przekazaniu nam klucza rozkopujemy najbliższy grób (stajemy na jasnej ziemi z łopatą w plecaku i klikamy). Z wykopanej skrzyni wyciągamy szkatułkę którą przekazujemy Patty .

9 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Pora na przeszukanie pięciu anonimowych grobów rozsianych po wyspie - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Pora na przeszukanie pięciu anonimowych grobów rozsianych po wyspie. Odwiedzamy kolejno numery (M5.7 ) [schodzimy ostrożnie po skałach od strony twierdzy, potem używamy teleportu gdziekolwiek], (M5.8 ) [pod skałą, za domem Leona], (M5.9 ) [po prawej stronie wysepki patrząc z drugiego brzegu], (M5.10 ) [możemy odwiedzić Patty w (M5.6 ) i wysłuchać interpretacji wskazówek] i (M5.11 ) [na prawo od wejścia do ruin, koło skał] , a na koniec wracamy do punktu (M5.6 ).

10 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Zamiast Patty spotykamy na cmentarzu (M5 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Zamiast Patty spotykamy na cmentarzu (M5.6 ) Eronga . Podążamy za nim do ruin i dalej - do (M5.12 ). Na rozwidleniu ścieżek wybieramy "górną". Po przebiciu się przez rzesze szkieletów w końcu docieramy do Romanova (M5.12 ). Możemy zabić ich od razu, pójść na ugodę lub kompromis. Tak czy inaczej powinniśmy wejść do jaskini.

11 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Pierwszej skrzyni nie ruszamy - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Pierwszej skrzyni nie ruszamy. Stajemy przed nią, odwracamy się w prawo. Wchodzimy do tunelu, zabijamy dwa ghule i przechodzimy do komnaty z kryształami. Po lewej, w ciemnej wnęce odszukujemy praktycznie niewidoczny grób z nazwiskiem "Dillinger" i wykopujemy skrzynię z kryształowym dyskiem w środku.

12 - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry
Mamy kilka możliwości - Wyspa Faranga (3) | Rozdział 2 | Solucja Risen - Risen - poradnik do gry

Mamy kilka możliwości. Możemy nie oddawać mapy Romanovi (M5.12 ) i go zabić, oddać mu i wtedy go zabić/dostać klucz do Patty , albo nie zabijać w ogóle i zapomnieć o przyjaciółce. Na wypadek gdybyśmy mieli ochotę ją uratować- z kluczem który miał przy sobie Romanov powinniśmy udać się pod szczęśliwą (M5.13 ) i odszukać drzwi do ruin wychodzące na morze. Patty (M5.13 ) ucieszy się jeśli oddamy jej mapę ojca.

Mapa morska Stalowobrodego

Jeśli w zadaniu Wyprawa na zachodnie wybrzeże oddaliśmy Romanovi mapę w zamian za klucz do celi Patty (M5.13 ), będziemy musieli ją teraz odzyskać. Stary pirat przesiaduje ze swoimi ludźmi przy ognisku pod bramą miasta (M5.5 ). Kiedy się doń zbliżymy, zaatakuje nas, a my po chwili będziemy mogli zabrać mapę z jego ciała i oddać ją Patty .