Rozdział szósty | Opis przejścia poradnik Return to Mysterious Island 2
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział szósty
Przejdź przez jamę strzeżoną przez małpy.
Mina opuści świątynię (automatycznie) i uzna, że konieczne jest naprawienie stosunków z niektórymi małpiszonami. Oczywiście to zadanie dla Jepa, ale zanim małpka wyruszy z misją, wskocz dziewczynie na ramię, albowiem trzeba się do tejże misji przygotować. Na początek udaj się ("Skróty') do warsztatu. W ekwipunku zbierz 6 pustych wazonów, każdy o innym kształcie, jeśli któryś wypełniony jest jakąś cieczą (wodą, olejem, alkoholem, perfumami), przelej ją do innego, który występuje w dwu wolnych egzemplarzach ewentualnie ulep z gliny te brakujące (kiedy zasiądziesz za kołem garncarskim, na pasku u góry będzie widoczne, których wazonów Ci brakuje). Wazony pomaluj pędzlem umaczanym w turkusowej farbce i wypal w piecu podobnie jak poprzednio (oczywiście te świeżo ulepione trzeba najpierw wypalić, potem polakierować i znów wypalić).
Teraz przenieś się do wielkiego pieca (tego, obok którego lokowałeś na słupku tyczkę o długości 15 stóp). Potrzebujesz muszelek, toteż jeśli np. zrobiłeś z nich wcześniej naszyjnik, musisz teraz za pomocą odpowiedniej ikonki w ekwipunku oddzielić je od sznurka (jeśli Mina lub Jep mają naszyjniki na sobie, trzeba je im po prostu zdjąć). Sprawdzoną metodą rozpal ogień pod piecem (np. teleskop plus nieczytelna karta papieru plus tyczka).
Poślij Jepa po schodkach na górę pieca. Jako małpka wrzuć muszelki do otworu, po czym wróć do swej pani i jako Mina zbierz do wazonu niegaszone wapno (notes str. 11) z wgłębienia pomiędzy cegłówkami na obramowaniu kominka.
Dodaj wapno do wody (nie odwrotnie, bo będzie wybuch! - notes str. 10) otrzymasz wapno gaszone (notes str. 11). Dodaj do niego kredy i oleju palmowego otrzymasz białą farbę (notes str. 10). Do wyschniętej zielonej farby w puszce dolej trochę benzyny z kanistra, a farba będzie nadawała się do użytku. Wracaj nad zatokę ("Skróty"). I znaną Ci dróżką jako Jep udaj się do Leonarda.
Jeśli Leonard jest na ciebie bardzo wściekły (spójrz na opis jego stanu u góry ekranu), wręcz mu którąkolwiek z farb (oprócz turkusowej, bo tę już mu dawałeś), co odrobinę złagodzi wzburzenie małpiszona. Na tym na moment poprzestań, ponieważ dalsze prezenty pozostaną bez wpływu na wskaźnik, dopóki nie uspokoisz Leonarda (3 ikonka od góry). Dopiero wtedy wskaźnik częściowo się zapełni i dopiero wtedy jest sens obdarować Leonarda resztą farb (+8 czerwona i zielona, +12 biała). W sumie Leonard powinien mieć na swojej kamiennej palecie farbki: czerwoną, zieloną, białą oraz turkusową (którą dałeś mu poprzednio) i czarną (którą już miał).
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie