Resident Evil 3: Zamek elektroniczny - jak otwierać? Resident Evil 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 kwietnia 2020
Na tej stronie poradnika do Resident Evil 3 Remake znajdziesz informacje jak rozbrajać elektroniczne zamki w grze. Przygotowaliśmy wyjaśnienia jak otwierać elektroniczne zamki z różnych kategorii i z różnych lokacji - kanałów, komisariatu policji, szpitala i Gniazda. Każdy z nich wymaga dysponowania innym przedmiotem w inwentarzu sterowanej postaci.
- Elektroniczne zamki w kanałach - Sewers
- Elektroniczne zamki na posterunku policji - Police Station
- Elektroniczne zamki w szpitalu - Hospital
- Elektroniczny zamek w Gnieździe 2 - NEST 2
Elektroniczne zamki w kanałach - Sewers
Przykład elektronicznego zamka prezentuje dołączony obrazek - znajdują się one przy niektórych drzwiach.
Zestaw baterii Battery Pack możesz znaleźć w laboratorium znajdującym się w zachodniej części kanałów.
Ważną cechą baterii z kanałów jest to, że drzwi są otwierane tylko na czas włożenia baterii do zamka. Musisz więc załatwić wszystkie sprawy w pomieszczeniu, które było zamknięte lub odblokować inną ścieżkę żeby wyjęcie baterii i ponowne zamknięcie się drzwi nie było problemem.
Elektroniczne zamki na posterunku policji - Police Station
Przykład elektronicznego zamka prezentuje dołączony obrazek - są one przymocowane do niektórych pojemników z lootem.
Do otwierania pojemników będzie ci potrzebny identyfikator policjanta ID Card. Możesz go bardzo łatwo zdobyć - po dotarciu po raz pierwszy w pobliże komisariatu policji zastrzel Brada, który po ugryzieniu przemienił się w zombiaka. Przeszukaj jego zwłoki żeby znaleźć przy nich identyfikator. Będzie on pasował do wszystkich zamkniętych skrzynek.
Elektroniczne zamki w szpitalu - Hospital
Przykład elektronicznego zamka prezentuje dołączony obrazek - znajdują się one przy niektórych zamkniętych drzwiach.
Do otwierania elektronicznie zabezpieczonych drzwi potrzebny ci będzie identyfikator personelu medycznego Hospital ID Card. Można go znaleźć w szatni przylegającej do pokazanego na obrazkach pomieszczenia Staff Room na piętrze 2F. Szatnia jest niestety zamknięta i musisz najpierw dotrzeć na dziedziniec Courtyard na poziomie 1F i znaleźć tam klucz.
Elektroniczny zamek w Gnieździe 2 - NEST 2
W tajnym laboratorium Umbrelli znajdziesz tylko jedne zamknięte drzwi i pokazuje je obrazek.
Dotrzyj do pomieszczenia laboratoryjnego na poziomie 2F i wejdź w interakcję z pokazanym na obrazku komputerem, dzięki czemu zdobędziesz pendrive Flash Drive. Powróć z nim do zamkniętych drzwi. Pendrive musi zostać na stałe umieszczony w elektronicznym zamku, ale nie będzie ci on już później potrzebny.