Resident Evil 3: Bonusy - jak odblokowywać? Resident Evil 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 kwietnia 2020
Na tej stronie poradnika do Resident Evil 3 Remake informujemy jakie są dostępne bonusy, tzn. nagrody za postępy w grze. Dowiesz się także kiedy można odblokować poszczególne bonusy i czy mają one jakieś praktyczne zastosowanie.
Bonusy (Bonuses) możesz przeglądać z poziomu menu głównego gry. Nie wszystkie pozycje z powyższego obrazka są od razu dostępne. Ponadto niektóre menu mogą początkowo puste.
Gra na bieżąco informuje o odblokowywaniu nowych bonusów. Dowiesz się o tym za każdym razem gdy powrócisz do menu głównego lub uruchomisz grę.
Pierwsza kategoria bonusów to Rekordy - Records. Można je inaczej nazwać wyzwaniami. Każdy rekord zawiera opis czynności, którą musisz wykonać po to żeby go zaliczyć. Niektóre rekordy pokrywają się z trofeami gry, ale są też zupełnie nowe pozycje dotyczące np. pokonywania dużych grup przeciwników z użyciem określonych typów broni.
Są dwa główne rodzaje nagród za zajmowanie się rekordami / wyzwaniami:
- Punkty - Można je następnie wydawać w sklepie. Im trudniejsze / bardziej czasochłonne wyzwanie, tym więcej punktów otrzymuje się za jego ukończenie. W przykładzie z naszego obrazka zabicie 80 potworów pistoletem pozwala zdobyć aż 1200 punktów.
- Grafiki koncepcyjne oraz Modele. Opisaliśmy je na dole strony.
Druga kategoria bonusów to rzeczy do zakupienia w Sklepie - Shop. Kategoria ta jako jedyna nie jest dostępna od samego początku zabawy. Musisz najpierw ukończyć grę na dowolnym poziomie trudności. W sklepie możesz dokonywać zakupów za punkty otrzymywane dzięki zaliczaniu rekordów / wyzwań.
Główne kategorie nagród do kupowania w sklepie to:
- Stroje postaci - Nowy strój nie zmienia w żaden sposób statystyk ani zachowania się bohatera. Jest to zmiana kosmetyczna.
- Kody / cheaty - monety - Mogą one np. wzmocnić postać czy uczynić ją bardziej wytrzymałą. Działają tylko wtedy gdy przenosi się je w inwentarzu.
- Kody / cheaty - narzędzia - Możesz je odblokować wcześniej niż przewiduje to główna fabuła.
- Kody / cheaty - torby na biodra - Możesz rozpoczynać grę od razu z bardziej pojemnym inwentarzem.
- Kody / cheaty - unikalne bronie - Są to bronie, których nie można było odnaleźć w trakcie "zwykłego" przechodzenia gry.
- Kody / cheaty - bronie z nielimitowaną amunicją - To najbardziej pomocna kategoria ułatwień. Możesz dzięki nim przechodzić grę bez konieczności odnajdywania zapasów amunicji do danej broni. Bronie te mogą ci też pomagać w szybszym pokonywaniu potworów (szczególnie w przypadku używania wyrzutni rakiet z nielimitowanym zapasem rakiet).
Trzecia kategoria bonusów to Grafiki koncepcyjne - Concept Art. Nie mają one praktycznego zastosowania. Możesz po prostu przeglądać artworki przygotowane na etapie projektowania remake'u gry Resident Evil 3.
Czwarta kategoria bonusów to Modele - Models. One również nie mają żadnego zastosowania. Modele dotyczą głównych bohaterów, postaci niezależnych oraz potworów. Każdy model 3D możesz obejrzeć z dowolnej strony, przybliżać i oddalać kamerę itp.