Resident Evil 3: Śródmieście sekrety, znajdźki
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Resident Evil 3 Remake zamieściliśmy informacje gdzie znaleźć sekrety / znajdźki w regionie Downtown. To jeden z największych obszarów w grze, na który składają się wybrane ulice i budynki w centrum Raccoon City.
- U.B.C.S. Herb Field Manual
- Tactical Stock Shotgun
- Torba - Hip Pouch
- Figurka
- Pudełko Fancy Box
- Drugstore Owner's Journal
- Sejf / Dot Sight Handgun
- Figurka
- Pudełko Fancy Box
- Training Log
- U.B.C.S. Suicide Note
- Electrician's Notice
- Figurka
- Your Charlie Doll
- Pudełko Fancy Box
- Extended Magazine Handgun
- Moderator Handgun
- Semi-Auto Barrel Shotgun
- Figurka
- Raccoon Times Reader's Column
U.B.C.S. Herb Field Manual

Poradnik wytwarzania ziół znajdziesz jeszcze w drodze do wyjścia ze stacji metra Redstone Street Station. Będzie w pomieszczeniu Subway Station, w którym znajduje się też m.in. pierwsza maszyna do pisania.
Tactical Stock Shotgun


Ulepszenie broni Tactical Stock dla strzelby składowane jest w pomieszczeniu Subway Station, w którym znajduje się też m.in. pierwsza maszyna do pisania. Niestety nie możesz od razu go zabrać.
Musisz zaliczyć 2/3 zagadki z zegarem, tzn. dostarczyć w to miejsce dwa klejnoty odnalezione na mieście. Ulepszenie jest nagrodą za umieszczenie w mechaniźmie drugiego klejnotu. Informacje jak zaliczyć zagadkę pozwalającą na pozyskanie torby znajdziesz na osobnej stronie Zagadka z zegarem w metrze - jak rozwiązać?.
Torba - Hip Pouch

Torba składowana jest w pomieszczeniu Subway Station, w którym znajduje się też m.in. pierwsza maszyna do pisania. Niestety nie możesz od razu jej zabrać.
Musisz zaliczyć w 100% zagadkę z zegarem, tzn. dostarczyć w to miejsce trzy klejnoty odnalezione na mieście. Torba jest nagrodą za umieszczenie w mechaniźmie ostatniego trzeciego klejnotu. Informacje jak zaliczyć zagadkę pozwalającą na pozyskanie torby znajdziesz na osobnej stronie Zagadka z zegarem w metrze - jak rozwiązać?.
Figurka

Figurkę możesz znaleźć wewnątrz pączkarni Donut Shop. Sprawdź półki znajdujące się za ladą - sekret ukryty jest w narożniku obok mikrofalówki.
Pudełko Fancy Box

Pudełko znajduje się w kuchni Kitchen pączkarni Donut Shop. Musisz je otworzyć żeby zdobyć czerwony klejnot Red Jewel. To jeden z trzech przedmiotów do umieszczenia w zegarze na stacji metra (opcjonalna zagadka).
Drugstore Owner's Journal


Dziennik jest w budynku mieszkalnym w Downtown sąsiadującym m.in. ze sklepem Donut Shop. W tym samym pomieszczeniu znajduje się pierwszy sejf i zawartość dziennika jest podpowiedzią do ustalenia prawidłowej kombinacji do otwarcia sejfu.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Resident Evil 3 - poradnik do gry
- Resident Evil 3: Opis przejścia
- Resident Evil 3: Sekrety i znajdźki
- Resident Evil 3: Lista sekretów
- Resident Evil 3: Mieszkanie Jill sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Stacja metra Redstone sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Śródmieście sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Biuro stacji metra sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Podstacja sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Kanały sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Miejsce rozbiórki sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Komisariat policji sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Tunele metra sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Plac przy wieży zegarowej sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Szpital sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Podziemny magazyn sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: NEST 2 sekrety, znajdźki
- Resident Evil 3: Sekrety i znajdźki
- Resident Evil 3: Opis przejścia
Komentarze czytelników
W znajdźkach pominęliście figurkę w sterowni metra - pod jednym z biurek
nie moge zrobić osiągnięcia GADKA SZMATKA . gram na steam. Nie wiem o co tak chodzi, jest to osiągnięcie ukryte
Autorzy nanieśli następnie szereg poprawek i zmian zgodnych z własną wizją artystyczną odnośnie wyglądu Jill w grze.
vs
"nasze hobby stało się coraz bardziej restrykcyjne, jeśli chodzi o ekspresję artystyczną fikcyjnych postaci kobiecych"
https://pl.oneangrygamer.net/2019/12/resident-evil-3-remake-jill-outfit-was-changed-so-she-didnt-look-uncomfortable-or-out-of-place/99579/
Czy zdobyte punkty za przejście gry zawsze są w takiej samej ilości, czy sposób przejścia ma wpływ na ilość tych punktów typu czas gry itp.?
Punkty otrzymuje się za zaliczanie wyzwań. Część z nich ma identyczne wymagania do trofeów, część inne. Opisaliśmy to tu - https://www.gry-online.pl/poradniki/resident-evil-3/&PART=86
A u mnie wczoraj Nemesis wszedł do Safe room. Ja tam już na czerwonym życiu uciekałem, dobiegam ufff. A tu drzwi się otwierają i Nemesis wchodzi :0
To ciekawe, ja testowałem to m.in. w sklepie z pączkami i Nemesis grzecznie czekał na zewnątrz nawet jak ustawiłem się w przejściu.
To prawda nemesis wchodzi do jednego z safe roomów, jest to ten w warsztacie samochodowym.
A co do wyrzucanych przez niego paczek, to pierwszą można zdobyć gdy po raz pierwszy pojawia się w normalnej rozrywce , jest to powiększony magazynek, i po raz drugi gdy wracam po rozwiązaniu banalnie prostej łamigłówki w stacji metra.
Po otworzeniu drzwi z cukierni odpala się z nim cutscenka, to moment w którym musimy powalić go ponownie by uzyskać tłumik do pistoletu.
Dzięki za podpowiedzi, u mnie Nemesis za drugim razem wyrzucił skrzynkę z samą amunicją, ale może osłabiłem go w złym momencie. :)
Przed ruszeniem ze stacji metra możemy powalić Nemesis'a dla 2 ulepszeń pistoletu dlatego warto nie używać pierwszej beczki na głównej ulicy (zombiaki tam omija się bez uniku i specjalnych manewrów) oraz tej przy drabince obie powinny załatwić sprawę. Przy pierwszym pojawieniu się wyrzuci większy magazynek, przy drugim tłumik zwiększający szansę na trafienie krytyczne. Haczyk polega na tym by zabić go tuż po pierwszym spotkaniu, a drugi raz gdy mamy odjeżdżać metrem, ale jeszcze do niego nie zeszliśmy.
Pierwsza walka z Nemesis'em po mutacji wcale nie trzeba w niego pakować ołowiu dopóki nie zacznie biegać po budynkach. Nemesis jest ślepy jak lickery, wystarczy nie biegać i regularnie unikać jego machnięć łapą cały czas się cofając od niego (po 2-3 pudłach straci orientację gdzie jesteśmy i użyje ryku albo szarży w jakiś samochód odsłaniając kolejne porcje amunicji). Po jakimś czasie zacznie zwyczajnie biegać po budynkach wtedy strzelamy miną na ścianę, a gdy upadnie pakujemy ołów w odsłonięte serce.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
