Resident Evil 3: NEST 2, szczepionka solucja, opis przejścia Resident Evil 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 kwietnia 2020
Na tej stronie poradnika do Resident Evil 3 Remake możesz znaleźć opis przejścia Gniazda 2 - NEST 2. Jest to finałowa lokacja gry bedąca tajnym podziemnym laboratorium korporacji Umbrelli. Nadrzędnym celem wizyty Jill w Gnieździe będzie chęć pozyskania szczepionki na wirusa T. W trakcie eksploracji GNIAZDA 2 trzeba będzie m.in. rozwiązać małą zagadkę dotyczącą wytworzenia gotowej szczepionki.
Zdobądź szczepionkę (Get the vaccine)
Przejdź przez niebieski skaner w pokoju sterylizacyjnym Sterilization Room i wkrocz do właściwej części placówki Umbrelli. Skieruj się do najbardziej wysuniętego na południe składziku Storage. Znajdziesz tu przede wszystkim maszynę do pisania, jak również zapasy i dokument z mapą Gniazda NEST 2 Map.
Wyjdź ze składziku i skorzystaj z lewych schodów prowadzących na poziom 2F. Dotrzyj do dużego pomieszczenia laboratoryjnego, w którym znajduje się urządzenie do wytwarzania szczepionki. Nie możesz go chwilowo użyć, bo musisz pozyskać specjalną fiolkę. To początek tutejszej mini-zagadki i podpowiedź do jej rozwiązania zawiera odnaleziony w pobliżu dokument.
W tym samym pomieszczeniu znajdziesz aktywny komputer. Wejście z nim w interakcę pozwoli ci zdobyć pendrive Flash Drive.
Z pendrivem powróc na poziom 1F i użyj go na zamku elektronicznym przy mijanych wcześniej zamkniętych drzwiach.
Uważaj na liczne zombiaki Pale Heads z nowego pomieszczenia. Z racji na liczne wiszące obiekty w tym pomieszczeniu trudno będzie je niestety wymijać. Lepszym pomysłem jest pozbycie się ich wszystkich - polecamy używać strzelby lub granatnika i nie przerywać ataków aż do momentu ostatecznego pokonania każdego potwora Pale Head. W przeciwnym razie zombiaki te mogą się zregenerować i zużyjesz tylko niepotrzebnie amunicję.
Jill musi znaleźć dwie fiolki znajdujące się w różnych pomieszczeniach Gniazda 2. Możesz do nich docierać w dowolnej kolejności.
W celu dotarcia do pierwszej fiolki wybierz boczne schody prowadzące na poziom 2F. Na drugim piętrze znajdziesz laboratorium Lab 1. Zabij pojedynczego zombiaka i wejdź w interakcję z panelem z powyższego obrazka - zdobędziesz fiolkę Culture Sample.
Powróć do pomieszczenia na poziomie 1F. W celu dotarcia do drugiej fiolki udaj się do drzwi znajdujących się w północno-zachodnim narożniku pomieszczenia. Zejdź na poziom B1 i podejdź do wielkich drzwi. Dowiesz się o konieczności przepchnięcia czerwonego źródła energii - przytrzymaj przycisk interakcji i zaczekaj aż zbiornik zmieni swój kolor z czerwonego na niebieski.
Otwórz duże drzwi prowadzące do sali z potworami trzymanymi w kapsułach. Dotrzyj do windy podróżującej na poziom 2F.
Celem podróży jest laboratorium Incubation Lab na poziomie 2F. Uważaj na zombiaki, które wyjdą z tego pomieszczenia po tym jak do niego dostatecznie zbliżysz. Będą wśród nich kreatury z pasożytami na głowach - pamiętaj o atakowaniu ich z jak największej odległości i o celowaniu w miarę możliwości w pasożyty.
Po wejściu do Incubation Lab zabij kolejnego zombiaka i wysuń szufladę z powyższego obrazka - zdobędziesz fiolkę Liquid-filled Test Tube.
Musisz teraz wyruszyć w drogę powrotną do pokoju z urządzeniem do wytwarzania szczepionki. Nie śpiesz się po ponownym użyciu windy, bo w pomieszczeniu z kapsułami Jill zaatakują Huntery. Do ich eliminowania najlepiej używać granatnika, magnum lub granatów odłamkowych. Staraj się nie pozwalać im zbliżyć na małą odległość, bo dysponują możliwością zabicia bohaterki jednym udanym atakiem.
Po powrocie do laboratorium z maszyną do produkcji szczepionki otwórz inwentarz i połącz ze sobą obie zdobyte fiolki - zdobędziesz nową fiolkę Vaccine Base.
Użyj fiolki Vaccine Base na maszynie. Ostatnia część zagadki dotyczy wybrania właściwych ustawień dla trzech komór z ekranu. Prawidłowe ustawienie to MID, HIGH, LOW (powyższy obrazek).
W nagrodę za zaliczenie zagadki zdobędziesz szczepionkę Vaccine. Jill niestety nie nacieszy się na długo tym zwycięstwem, bo ponownie pojawi się Nemesis.