Witamy na Marsie (1) | Opis przejścia Red Faction poradnik Red Faction
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Witamy na Marsie
Po rozbiciu się na Marsie wyjdź z kapsuły, spotkasz członka ruchu oporu, który zaprowadzi Cię do innych. Biegnij za nim do korytarza prowadzącego w głąb skał. Niestety, po chwili wpadasz w zasadzkę, a Twój przewodnik ginie od kul nieprzyjaciół. Zostajesz zdany sam na siebie.
W miejscu zasadzki droga rozgałęzia się, jednak oba kierunki prowadzą do tego samego miejsca. Po drodze natykamy się na całkiem silne oddziały wroga, w tym atakujące z zaskoczenia. W końcu docierasz do miejsca, gdzie siły rebeliantów ścierają się z najemnikami. Nie marnuj amunicji - zanim nie pojawi się statek rebeliantów, wrogów nie będzie można zabić.
Idź przez bramę widoczną w jednej ze ścian - uważaj, bo w korytarzach czają się nieprzyjaciele z Rail Driverami. Po chwili natkniesz się na korytarz odchodzący w lewo - w ten sposób zaskoczymy wroga.
Gdybyś poszedł głównym korytarzem wszedłbyś prosto pod lufę jegomościa stojącego na tej konstrukcji. Tymczasem kilka strzałów z zaskoczenia i po nim. Wejdź na schody i przejdź na drugą stronę. Jest tam kolejny korytarz, do którego możesz doskoczyć.
Idąc nim do końca znów sprawisz niespodziankę przeciwnikowi pewnemu, że nadchodzisz od frontu. Strzał z wyrzutni rakiet jest wystarczający na zlikwidowanie i jego i działek. Nie niepokojony przez nikogo wejdź przez wrota. Idź dalej korytarzem, aż dotrzesz do śluzy. Wciśnij przycisk i ... niestety, wrogowie przygotowani na Twoje przybycie wypuścili gaz.
Świadomość odzyskujesz dopiero w więzieniu. Po chwili atak przypuszczają rebelianci - drzwi więzienia stają otworem. Zbierz porzuconą broń i amunicję. Przygotuj się na ciężkie starcie z najemnikami i działkami. Po ich likwidacji zbierz broń i amunicję i udaj się do windy.
Ponownie odzywa się Hendrix, który widzi nas na monitorze - wraz z rebeliantami dostał się do centrum dowodzenia najemników, ale nadal potrzebuje Twojej pomocy. Podążaj korytarzem cały czas przed siebie - pełno tu żołnierzy wroga, w tym z Rail Driverami, tak więc cały czas musisz uważać. Wykorzystaj możliwość widzenia i strzelania przez ściany - naprawdę się przydaje. Wreszcie dochodzimy do centrum dowodzenia, gdzie spotykamy Hendrixa.
Musisz odciąć główne zasilanie - skieruj się do windy, a po wyjściu z niej znajdziesz pomieszczenie z generatorami. Po zlikwidowaniu oporu zejdź na dół i wciśnij przycisk z napisem POWER. Teraz wróć na górę i poczekaj na Hendrixa. Kolejnym zadaniem jest ochrona naszego znajomego - nie możesz pozwolić aby coś mu się stało.