Red Faction: Porady ogólne
Aktualizacja:
Porady ogólne
Ponieważ momentami gra toczy się w wariackim tempie nie zapominajcie często robić save'ów. Taki nawyk uratuje Was przed kolejnym powtarzaniem etapów gry. Miejcie oczy dookoła głowy. W Red Faction nie dano nam dostępu do nawet najskromniejszej mapy, ani żadnego radaru czy skanera. Naprawdę bardzo łatwo wpaść w pułapkę, bo kiedy wystrzelamy przeciwników przed nami wydaje się, że droga wolna i zapominamy o tyłach. Tymczasem przeciwnicy pojawiają się nam nagle za plecami. Dzieje się tak, kiedy nie sprawdzamy bocznych korytarzy i wyłomów skalnych, a poza tym w Red Faction możliwe jest drążenie korytarzy w skale. Służy do tego odpowiedni sprzęt górniczy, bądź po prostu rakietnica. Przy okazji, kiedy na ścianie ujrzycie krzyżyk oznacza to, ze jest za nim ukryte przejście pozwalające dostać się do sąsiednich komnat (zobaczcie przykład na obrazku nr 1 i 2) Przy pomocy rakiet bądź materiałów wybuchowych drążymy tunel lub rozwalamy ścianę i hop - już jesteśmy w sąsiednim pomieszczeniu. Rozwalanie ścian czasami może okazać się doskonałym sposobem na ominięcie przeszkód, więc jeżeli natkniecie się na taki problem sprawdźcie, czy nie da się utorować okrężnej drogi.

W czasie gry na ścianach, pulpitach i panelach znajdziecie mnóstwo różnorodnych przycisków, przełączników i wajch. Jeżeli po zbliżeniu się do nich widzicie zieloną otoczkę oznacza to, że spokojnie można go użyć (zobaczcie przykład na obrazku nr 3) Nigdy natomiast nie naciskajcie przycisku "ALARM" - no chyba, że lubicie duże kłopoty. Podobnie ma się sprawa pozostawiania na widoku ciał zabitych przeciwników. W Red Faction jest możliwość przenoszenia i ukrywania ciał. Wierzcie mi, że są poziomy, na których wzbudzenie alarmu oznacza spore kłopoty i nie lada utrudnienie sobie życia.

Istnieją też dwa inne zabezpieczenia, których lepiej się zawsze pozbywać. Są to: kamery i latające nad naszymi głowami sondy. Ich zadaniem jest infiltrowanie otoczenia i informowanie centrali o pojawieniu się intruza i zagrożenia.
Ciało głównego bohatera - Parkera - okrywa pancerz, który traci moc w miarę kolejnych trafień pociskami, pobliskimi wybuchami, bądź skokami ze zbyt wielkich wysokości. Pancerz jest szczególnie przydatny na powierzchni Marsa, gdzie panuje atmosfera o rozrzedzonym powietrzu, więc utrata szczelności grozi uduszeniem.
Komentarze czytelników
Stary, nic prostrzego. Po prostu szybciutko klikaj myszka i zapamietuj schemat. Czas, ktory masz dany wystarcza w 100%. Banalna zagadka. Jesli przejdziesz to polecam zagrac w Atlantis 2. Tam sie napocisz!!!
Do bomby nie ma kodow , za kazdym razem sa inne ustawienia.Musisz probowac wiele razy .Mi sie udalo za 10.
Poóżcie czy ktoś ma kody bo bomby bo nie mogę jej rozbroic
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
