Sabotaż | Opis przejścia Red Faction poradnik Red Faction
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Sabotaż
Znajdujesz się w kolejnym kompleksie - Geothermal Facility. Zajmiesz się tutaj sabotażem. Idź cały czas przed siebie likwidując napotkany opór, aż znajdziesz się przed kolejnymi drzwiami z napisem Geothermal Facility, a następnie dojdź do korytarza z napisem Turbine Room.
Teraz rozpoczniesz sabotowanie Ultoru - na początek "pobaw się" lawą. Kieruj się napisami Lava Control - w docelowym pomieszczeniu przekręć zawór - przeczekaj kilka wstrząsów i rozpraw się z towarzystwem. Wróć do głównego korytarza i skręć do pomieszczenia z napisem Water Control. Tutaj sabotaż odbywa się za pomocą przycisku umieszczonego na konsoli w dole pomieszczenia.
Wróć do korytarza z napisem Turbine Room i idź dalej kierując się oznaczeniami. W docelowym pomieszczeniu przekręć zawór. Teraz pora na kolejny sabotaż - Twoim celem jest Water Reclamation.
Tutaj do zniszczenia mamy dwie pompy - możesz wykorzystać ładunki wybuchowe bądź też rozwalić je z karabinu. Po wykonaniu zadania wróć do poprzedniego korytarza i skieruj się do pomieszczenia Main Control, gdzie spotkasz osobnika pomagającego Ci w zadaniu.
Teraz musicie w tym samym czasie wcisnąć przyciski - zrób to, gdy ten widoczny na konsoli podświetli się na zielono. Sabotaż spowoduje kolejne wstrząsy i kolejną falę wrogów. Po ich likwidacji wróć do drzwi, które były zamknięte w korytarzu przed Main Control (z lewej strony jest napis Water Reclamation). Idź korytarzem znajdującym się za nimi aż znajdziesz się przed drzwiami do Submarine Bay.
Zlikwiduj opór - naszym celem jest widoczna tutaj łódź podwodna. Można ją opuścić na dwa sposoby. Jeden to wspięcie się na podtrzymujące ją podpory (z wody) i uruchomienie przycisku nad nią, bądź też wysadzenie ścian pomieszczenia kontrolnego - tutaj znajduje się pulpit z przyciskiem opuszczającym łódź (i karabin snajperski z amunicją). Teraz wystarczy wsiąść do łodzi.
Płyń kierując się światłami widocznymi przy dnie. Uważaj na wrogie łodzie oraz ogromne ryby. Twoim celem jest kolejny kompleks wroga - wpłyń do widocznego w nim tunelu. Po wyjściu z łodzi, zlikwiduj znajdujących się w łodzi przeciwników (możesz używać pistoletu będąc pod wodą). Idź dalej. Zejdź po drabince przy włazie oznaczonym nr 2.
Znajdziesz się przy stacji podziemnej kolejki - z naprzeciwka nadjedzie platforma z wrogami, przyda się snajperka. Skorzystaj z platformy - posłuchaj ostrzeżenia Eos i zlikwiduj czyhającego na drugim końcu przeciwnika. Idź dalej, aż natkniesz się na członka ruchu oporu, który przebierze Cię w garnitur i zabierze całą broń za wyjątkiem pistoletu z tłumikiem.