Red Faction: Kopalnie
Aktualizacja:
Kopalnie
![]() | ![]() |
Grę rozpoczynasz w kopalni. Skieruj się korytarzem w dół (jedyna słuszna droga), aż dotrzesz to sprzeczających się strażnika i górnika. Po krótkiej szamotaninie obaj padają martwi - strażnik upuszcza pałkę, która staje się Twoją pierwszą bronią. Oczywiście nie jest zbyt efektywna, tak więc skieruj się natychmiast w stronę strzelającego do Ciebie strażnika i wyeliminuj go. W Twoje ręce wpada pistolet.
![]() | ![]() |
Korytarze w kopalni stanowią całkiem niezłą plątaninę, więc łatwo się z nich pogubić, jednak jedyna słuszna droga prowadzi w górę, w stronę Guard Station (znaki widoczne na ścianach). Zanim jednak ruszysz w dalszą drogę, pokręć się nieco po bocznych korytarzach - możesz znaleźć tam kolejnych strażników do wykończenia (amunicja), doładowanie pancerza i zdrowia oraz ładunki wybuchowe pomocne w wysadzaniu ścian (żółty krzyżyk w kółku oznacza, iż po drugiej stronie ściany znajduje się jakieś pomieszczenie).
![]() | ![]() |
Podążaj dalej, aż do bronionych przez kilku strażników drzwi. Po ich przekroczeniu trafisz do pomieszczenia z ogromnym zbiornikiem wodnym i strażnikami po drugiej jego stronie. Możesz załatwić ich na odległość bądź też przepłynąć na drugą stronę i tam dokonać egzekucji (skok do wody nie jest niebezpieczny). Podążaj dalej, aż dojdziesz do pomieszczenia z podwyższeniami, z których atakują strażnicy.
![]() | ![]() |
Teraz możesz postąpić dwojako - kontynuować wędrówkę drzwiami na wprost bądź używając "objazdu". Polecam drugi sposób, z racji tego, iż możemy zaskoczyć wrogów. W tym celu skieruj się w lewo, gdzie znajduje się winda (znak z napisem Crusher). Taśmociąg zawozi Cię do kolejnego pomieszczenia - uważaj, znajduje się tam maszyna do kruszenia kamieni, nie wpadnij w nią. Rozpraw się ze strażnikiem i ruszaj korytarzem, z którego przybiegł.
![]() | ![]() |
Trafiasz do Sali, w której znajduje się pojazd górniczy - grzech byłoby go nie wykorzystać. Rozjedź atakujących Cię strażników i jedź dalej (nadal kierunek Guard Station). Przejażdżka niestety dość szybko się kończy - drogę zagradza pole siłowe. Dalszą część wędrówki kontynuuj pieszo.
![]() | ![]() |
Przejdź przez drzwi, omijając pole siłowe. Po krótkiej walce i przejściu do kolejnego pomieszczenia skieruj się do widocznych na wprost drzwi i idź dalej korytarzem (tutaj po raz pierwszy pojawia się pomagający w dalszej rozgrywce, Hendrix).
![]() | ![]() |
Po wyjściu z korytarza, widzisz w oddali oddział wroga - możesz go zlikwidować, aczkolwiek nie jest to konieczne. Idź dalej, aż trafisz do pomieszczenia z windą (i kolejnymi trażnikami). Zlikwiduj opór i skorzystaj z windy, która zabiera Cię na wyższy poziom.
- Red Faction - poradnik do gry
- Red Faction: Red Faction - poradnik do gry
- Red Faction: Opis przejścia
- Red Faction: Kopalnie
- Red Faction: Koszary
- Red Faction: Zapomniane kopalnie
- Red Faction: Sabotaż
- Red Faction: Znajdź Gryphona
- Red Faction: Ponownie w kopalniach
- Red Faction: Laboratoria medyczne i fizyczne
- Red Faction: W pogoni za Capekiem
- Red Faction: "Zoo" Capeka
- Red Faction: Tajny kompleks Capeka
- Red Faction: Ultor's Communications Center
- Red Faction: Koszary #2
- Red Faction: On the way to Shuttle
- Red Faction: On the Shuttle
- Red Faction: Witamy na Marsie (1)
- Red Faction: Witamy na Marsie (2)
- Red Faction: Opis przejścia
- Red Faction: Red Faction - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Stary, nic prostrzego. Po prostu szybciutko klikaj myszka i zapamietuj schemat. Czas, ktory masz dany wystarcza w 100%. Banalna zagadka. Jesli przejdziesz to polecam zagrac w Atlantis 2. Tam sie napocisz!!!
Do bomby nie ma kodow , za kazdym razem sa inne ustawienia.Musisz probowac wiele razy .Mi sie udalo za 10.
Poóżcie czy ktoś ma kody bo bomby bo nie mogę jej rozbroic
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














