Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Red Faction - poradnik do gry

Red Faction - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ponownie w kopalniach | Opis przejścia Red Faction poradnik Red Faction

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Ponownie w kopalniach

1 - Ponownie w kopalniach | Opis przejścia Red Faction - Red Faction - poradnik do gry
Ponownie znajdujesz się na terenie kopalni - Ponownie w kopalniach | Opis przejścia Red Faction - Red Faction - poradnik do gry

Ponownie znajdujesz się na terenie kopalni. Po chwili natykasz się na pierwszą przeszkodę - barierę energetyczną, którą unieszkodliwia Gryphon. Po chwili wpadasz na żołnierzy wroga i ich strażnicę, w której na pulpicie znajduje się przycisk wyłączający pole siłowe blokujące dalszą drogę.

2 - Ponownie w kopalniach | Opis przejścia Red Faction - Red Faction - poradnik do gry
Idź dalej, przejdziesz przez warsztaty - Ponownie w kopalniach | Opis przejścia Red Faction - Red Faction - poradnik do gry

Idź dalej, przejdziesz przez warsztaty. Dochodzisz do pomieszczenia z widoczną w rogu windą. Wjedź nią na wyższy poziom. Znajdziesz tam pulpit z przyciskami otwierającymi drzwi do dalszej części kompleksu i wyłączający pole siłowe blokujące drogę.

3 - Ponownie w kopalniach | Opis przejścia Red Faction - Red Faction - poradnik do gry
Przejdź przez drzwi i idź dalej korytarzem - Ponownie w kopalniach | Opis przejścia Red Faction - Red Faction - poradnik do gry

Przejdź przez drzwi i idź dalej korytarzem. Natkniesz się na kolejną strażnicę, a w niej przycisk otwierający widoczne z tyłu drzwi (Main Door). W kolejnym pomieszczeniu zostajesz ponownie gorąco powitany - nie widać niestety żadnego wyjścia. Przydaje się znowu Gryphon, pokazujący tajemne drzwi (w lewym, dolnym rogu pomieszczenia).

4 - Ponownie w kopalniach | Opis przejścia Red Faction - Red Faction - poradnik do gry
Idź dalej aż do kolejnych drzwi blokujących drogę - Ponownie w kopalniach | Opis przejścia Red Faction - Red Faction - poradnik do gry

Idź dalej aż do kolejnych drzwi blokujących drogę. Niestety, Gryphon tutaj się nie przyda - chyba zauważono, iż współpracuje z Tobą. Musisz poradzić sobie sam, w pierwszej kolejności likwidując umieszczone pod sufitem działka. Następnie wyeliminuj przeciwników w bunkrze i rozwal jego ścianę za pomocą granatów. Wewnątrz znajduje się przycisk otwierający przejście dla Gryphona oraz dwa inne, unieszkodliwiające pozostałe po drugiej stronie działka.

5 - Ponownie w kopalniach | Opis przejścia Red Faction - Red Faction - poradnik do gry
Wejdź za Gryphonem do windy i zjedź na dół - Ponownie w kopalniach | Opis przejścia Red Faction - Red Faction - poradnik do gry

Wejdź za Gryphonem do windy i zjedź na dół. Przygotuj się na całkiem silny ostrzał - pamiętaj, iż Gryphon nie może zginąć! Po zlikwidowaniu przeciwników, wsiądź do myśliwca i wyleć przez otwór w kopule pomieszczenia.

6 - Ponownie w kopalniach | Opis przejścia Red Faction - Red Faction - poradnik do gry
Ponownie drogę znaczą czerwone światła w podłożu - leć wzdłuż nich, uważając na myśliwce wroga - Ponownie w kopalniach | Opis przejścia Red Faction - Red Faction - poradnik do gry

Ponownie drogę znaczą czerwone światła w podłożu - leć wzdłuż nich, uważając na myśliwce wroga. W końcu dotrzesz do kolejnego kompleksu wroga - tutaj zlikwiduj napotkany opór. Po krótkiej scence przerywnikowej znajdziesz się przed ogromnymi wrotami - przejdź przez nie. Poczekaj, aż Gryphon znajdzie się w bezpiecznym miejscu - zapamiętaj jej i przygotuj się na dość ciężką przeprawę.

7 - Ponownie w kopalniach | Opis przejścia Red Faction - Red Faction - poradnik do gry
Wszystkie ogromne wrota po prawej stronie prowadzą do jednego pomieszczenia, w którym rezyduje potężny robot - Ponownie w kopalniach | Opis przejścia Red Faction - Red Faction - poradnik do gry

Wszystkie ogromne wrota po prawej stronie prowadzą do jednego pomieszczenia, w którym rezyduje potężny robot. Nie trać na niego amunicji, i tak nie zrobisz mu żadnych szkód. Musisz zwabić go do pomieszczenia, w którym obecnie znajduje się Gryphon - są tam duże wrota w podłodze. Oczywiście robot nie kwapi się iść za Tobą - wystrzel w niego kilka rakiet - kiedy Hendrix powie, że ostrzał nie robi na nim większego wrażeni, robot ruszy w Twoim kierunku. Szybko wejdź po widocznej na ścianie drabinie i wciśnij oba przyciski na pulpicie. Robot stanie się przeszłością. Kolejna scenka przerywnikowa - rebelianci przejmują Gryphona, jednak Eos ma dla Ciebie kolejne zadanie. Musisz przejść do laboratoriów medycznych i fizycznych, które zgodnie z podpowiedzią Hendrixa, znajdują się gdzie poniżej Twojej obecnej pozycji. Zanim jednak tam się udasz, przejdź do pomieszczenia, z którego wyleciał robot. Korzystając z drabinek wejdź nad nie - znajdziesz tam spore zapasy amunicji. Teraz spokojnie możesz kontynuować zadanie.