Ponownie w kopalniach | Opis przejścia Red Faction poradnik Red Faction
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Ponownie w kopalniach
Ponownie znajdujesz się na terenie kopalni. Po chwili natykasz się na pierwszą przeszkodę - barierę energetyczną, którą unieszkodliwia Gryphon. Po chwili wpadasz na żołnierzy wroga i ich strażnicę, w której na pulpicie znajduje się przycisk wyłączający pole siłowe blokujące dalszą drogę.
Idź dalej, przejdziesz przez warsztaty. Dochodzisz do pomieszczenia z widoczną w rogu windą. Wjedź nią na wyższy poziom. Znajdziesz tam pulpit z przyciskami otwierającymi drzwi do dalszej części kompleksu i wyłączający pole siłowe blokujące drogę.
Przejdź przez drzwi i idź dalej korytarzem. Natkniesz się na kolejną strażnicę, a w niej przycisk otwierający widoczne z tyłu drzwi (Main Door). W kolejnym pomieszczeniu zostajesz ponownie gorąco powitany - nie widać niestety żadnego wyjścia. Przydaje się znowu Gryphon, pokazujący tajemne drzwi (w lewym, dolnym rogu pomieszczenia).
Idź dalej aż do kolejnych drzwi blokujących drogę. Niestety, Gryphon tutaj się nie przyda - chyba zauważono, iż współpracuje z Tobą. Musisz poradzić sobie sam, w pierwszej kolejności likwidując umieszczone pod sufitem działka. Następnie wyeliminuj przeciwników w bunkrze i rozwal jego ścianę za pomocą granatów. Wewnątrz znajduje się przycisk otwierający przejście dla Gryphona oraz dwa inne, unieszkodliwiające pozostałe po drugiej stronie działka.
Wejdź za Gryphonem do windy i zjedź na dół. Przygotuj się na całkiem silny ostrzał - pamiętaj, iż Gryphon nie może zginąć! Po zlikwidowaniu przeciwników, wsiądź do myśliwca i wyleć przez otwór w kopule pomieszczenia.
Ponownie drogę znaczą czerwone światła w podłożu - leć wzdłuż nich, uważając na myśliwce wroga. W końcu dotrzesz do kolejnego kompleksu wroga - tutaj zlikwiduj napotkany opór. Po krótkiej scence przerywnikowej znajdziesz się przed ogromnymi wrotami - przejdź przez nie. Poczekaj, aż Gryphon znajdzie się w bezpiecznym miejscu - zapamiętaj jej i przygotuj się na dość ciężką przeprawę.
Wszystkie ogromne wrota po prawej stronie prowadzą do jednego pomieszczenia, w którym rezyduje potężny robot. Nie trać na niego amunicji, i tak nie zrobisz mu żadnych szkód. Musisz zwabić go do pomieszczenia, w którym obecnie znajduje się Gryphon - są tam duże wrota w podłodze. Oczywiście robot nie kwapi się iść za Tobą - wystrzel w niego kilka rakiet - kiedy Hendrix powie, że ostrzał nie robi na nim większego wrażeni, robot ruszy w Twoim kierunku. Szybko wejdź po widocznej na ścianie drabinie i wciśnij oba przyciski na pulpicie. Robot stanie się przeszłością. Kolejna scenka przerywnikowa - rebelianci przejmują Gryphona, jednak Eos ma dla Ciebie kolejne zadanie. Musisz przejść do laboratoriów medycznych i fizycznych, które zgodnie z podpowiedzią Hendrixa, znajdują się gdzie poniżej Twojej obecnej pozycji. Zanim jednak tam się udasz, przejdź do pomieszczenia, z którego wyleciał robot. Korzystając z drabinek wejdź nad nie - znajdziesz tam spore zapasy amunicji. Teraz spokojnie możesz kontynuować zadanie.