The Frontier (3) | Opis przejścia | Red Dead Redemption Red Dead Redemption poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
Hanging Bonnie MacFarlane
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "The Burning" | Nic |
Bandyci żądają uwolnienia ich kompana z więzienia w zamian za życie Bonnie . Wskakuj na konia i pędź do Tubleweed gdzie nastąpi wymiana. Prowadź Normana w stronę wejścia do miasteczka #1 . Naprzód Ciebie wyjdzie trzech bandziorów, jednak bez Bonnie . Rozpocznie się strzelanina. Musisz działać bardzo szybko - wbiegnij do miasteczka, używając osłon przesuwaj się do przodu eliminując wszystkich. W pewnym momencie aktywuje się cut-scenka ukazująca jak porwana zostaje powieszona #2 .
Nie bacząc na przeciwników biegnij w stronę szubienicy. Wykorzystaj Dead Eye aby pociskiem przeciąć linę #1 . Gdy tego dokonasz, na spokojnie wyczyść lokację #2 . Na sam koniec uwolnij Bonnie z węzłów.
Sława : 150
The Assault on Fort Mercer
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "Hanging Bonnie MacFarlane" Ukończ misję "The Sport of Kings, and Liars" Ukończ misję "Let the Dead Bury Their Dead" Ukończ misję "On Shaky's Ground" | Nic |
Nadszedł czas na ostateczne rozrachunku z Billem Williamsonem . Dickens wwiezie Cię wprost do fortu, rozpocznie prezentację swojego eliksiru, a gdy tylko zastuka w dyliżans, zaatakujesz #1 . Karabin ma nieograniczoną liczbę naboi, tak więc strzelaj nieustannie do wszystkiego co się rusza. Rozstrzelaj wszystkich ludzi Williamsona. Po wykończeniu wszystkich fal zeskocz z działka i udaj się pieszo na górę. Na dalszym placu załatw wszystkich bandytów #2 .
Nie pozwól, aby ktokolwiek zginął, inaczej misja zakończy się niepowodzeniem. Kiedy się zgrupujesz z resztą, przybiegnie Dickens oznajmiając, że przybywają posiłki #1 . Raz jeszcze chwycisz za karabin. Tym razem dwukrotnie będziesz musiał stawić czoła wrogiemu karabinowi maszynowemu #2 . Po przetrwaniu przesłuchasz ostałego się członka gangu, który zdradzi gdzie podział się Bill .
Nagroda : $50
Sława : 150
[W] Nigel Dickens
Old Swindler Blues
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "Justice in Pike's Basin" | Mini-gra: Liar's Dice |
Po podniesieniu staruszka z ziemi przejmiesz lejce dyliżansu #1 . Musisz czym prędzej dotrzeć do Armadillo , nim Dickens się wykrwawi. Czeka Cię dość długa droga. Staraj się jeździć po drodze, uważać na wszelkie wyboje, gdyż to pogarsza stan Twojego kompana. Po krótkiej chwili zostaniesz zaatakowany #2 . Zadanie równoczesnego prowadzenia i strzelania do łatwych nie należy, dlatego też korzystaj z Dead Eye aby wyeliminować bandytów jak najprędzej. Aby ponownie móc przyjąć zadanie od Dickensa musisz przyjść następnego dnia w odpowiednich godzinach - między 5 rano, a 10 popołudniu.
Sława : 75
Honor : 100
You Shall Not Give False Testimony, Except for Profit
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "Women and Cattle" Ukończ misję "Old Swindler Blues" | Sklepy: Snake Oil Dead Eye poziom 2/3 |
Wpierw skieruj się dyliżansem w stronę farmy Ridgewood . Droga jest dość długa, na szczęście nie zostaniesz ani razu zaatakowany po drodze. Tuż przed farmą opuścisz dyliżans #1 i dotrzesz do celu na piechotę, by ludność nie podejrzewała Cię o oszustwo gdybyś przybył razem ze staruszkiem. Podczas prezentacji eliksiru zostaniesz wyłoniony z publiczności, aby spróbować specyfiku, a następnie udowodnić jego działanie. Zestrzel czaszkę, która znajduje się tuż przy wejściu do domostwa #2 (świecący się punkt).
Dla kogoś z publiczności będzie to za mało. Musisz zestrzelić podrzucony w powietrze kapelusz #1 . Gdy tylko znajdzie się w powietrzu spowolnij czas przy pomocy Dead Eye, następnie wyceluj - kapelusz zostanie oznaczony czerwonymi znaczkami "x", po czym naciśnij strzał. Po chwili Aquila rzuci się na Ciebie - pokonaj go w walce wręcz #2 . Powal go na ziemię i nieustannie uderzaj.
To jeszcze nie koniec. Mężczyzna wstanie i wyceluje w Ciebie broń. Raz jeszcze spowolnij czas i wyceluj dokładnie w jego dłoń #1 , aby odstrzelić mu rewolwer #2 .
Sława : 25
Liars, Cheats, and Other Proud Americans
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "Exhuming and Other Fine Hobbies" | Nieznajomy: "Who Are You to Judge" |
Tym razem zasiądziesz na miejscu pasażera. W każdej chwili możesz pominąć przejażdżkę i od razu znaleźć się u celu. Wskocz do ostatniej fury #1 . Przed Tobą wyścig, do pokonania ośmiu przeciwników. Misja zakończy się pomyślnie tylko w przypadku wygranej. Trasa oznaczona jest przy pomocy małych ognisk rozmieszczonych na drodze, a także żółtych kropek na mini-mapie. Postaraj się nie zajechać konia. Przeciwnicy nie wykazują zbyt dużego poziomu doświadczenia. Po dotarciu na metę wsiądź ponownie do dyliżansu #2 .
Nagroda : $3
Sława : 200
Can a Swindler Change His Spots?
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "Liars, Cheats, and Other Proud Americans" | Atakuj bądź broń dyliżans |
Ponownie zostaniesz poproszony o pomoc przy sprzedaży magicznego eliksiru. Wmieszaj się w tłum #1 i przysłuchaj się prezentacji. Po chwili nadjedzie dwóch mężczyzn wykrzykując w Twoim kierunku oskarżenia o oszustwie. Wsiądź na dyliżans - pośpiesz się, gdyż Dickens długo czekać nie będzie - od strony pasażera. Przygotuj broń, czeka Cię długa droga pełna nadciągających z tyłu przeciwników #2 . Pamiętaj również o używaniu Dead Eye, by ułatwić sobie celowanie.
Natrafisz na zastawioną drogę. Spowolnij czas i strzel w czerwoną skrzynkę z ładunkami wybuchowymi leżącą na wozie #1 . Nie przegap również strzelca stojącego na skale. Dalsza droga nie różni się niczym od dotychczasowej - w dalszym ciągu jesteś atakowany, teraz do walki dołączają fury #2 . W końcu dotrzesz do jaskini, gdzie koszmar się zakończy.
Nagroda : $25
Sława : 75