Northern Mexico (2) | Opis przejścia | Red Dead Redemption Red Dead Redemption poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
The Demon Drink
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "Civilization, at Any Price" | Przedmiot w sklepie: Fire Bottles Kryjówka gangów: Tesoro Azul Nieznajomy: "Funny Man cz.3" |
Początkowo towarzysz, a następnie ścigaj się z De Santą do Tesoro Azul #1 . Nie ma znaczenia czy wygrasz czy przegrasz, ważne, byś nie został za bardzo w tyle. Na miejscu, gdy główna brama zostanie otwarta, zacznij poszukiwania rebeliantów. Z pozorów ciche miejsce za chwilę przemieni się w krwawą rzeź. Jak tylko padną pierwsze strzały, schowaj się za furą po lewej, skąd łatwo wyeliminujesz zagrożenie #2 .
Spotkaj się z Vincentem na środku placu, gdzie pozyskasz instrukcję spalenia tego miejsca. Podnieś leżące nieopodal butelki z benzyną #1 , na mini-mapie zostaną oznaczone trzy budynki. Wrzuć do każdego z nich po butelce #2 .
Nagroda : $50
Sława : 250
Empty Promises
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "The Demon Drink" | Broń: Rolling Block Sniper Rifle (prezent) Nieznajomy: "Love Is the Opiate" |
Dołącz z De Santą do konwoju, zajmując miejsce pasażera #1 . Możesz pominąć podróż część podróży, do momentu zasadzki. Pierwszy furgon eksploduje, a ze wzgórz po prawej stronie nadciągną rebelianci #2 . Dotrzesz do obozu żołnierzy.
Podnieś leżący na stole karabin snajperski #1 , dzięki któremu zestrzelisz bandytów koczujących na szczycie wzgórza #2 . Biegnij dalej za kapitanem, staraj się nie zostawać w tyle.
Na swej drodze napotkasz wiele skrzyń i worków, za którymi możesz się bezpiecznie schować. Sukcesywnie krocz na przód, czyszcząc całą kotlinę. Korzystaj cały czas z karabinu snajperskiego, dopóki Ci się nie skończą naboje. Przedrzyj się przez ruiny #1 , docierając do głównego celu swojej podróży, czyli fortu Torquemada . Staraj się nie wybiegać na przód, eliminuj wszystkich zza osłony #2 .
Nagroda : $100
Sława : 300
Mexican Caesar
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "Empty Promises" | Przedmiot w sklepie: Dynamite |
Dołącz do kapitana , jadąc na miejscu pasażera. Możesz pominąć podróż, do momentu zasadzki #1 . Po zabiciu wszystkich rebeliantów, podróż będzie trwała dalej, lecz ponownie zostaniesz zaatakowany. Tym razem bacznie przyglądaj się wzniesieniom #2 .
Po dotarciu do Chuparosa zeskocz z wozu i udaj się w stronę platformy pociągu. Przejmij kontrolę nad działkiem stacjonarnym #1 . Kiedy pociąg ruszy, na górze ekranu dostrzeżesz pasem zdrowia maszyny, ponadto nadciągną rebelianci. Będą napierali z obu stron, na szczęście karabin może obracać się w kółko. Jeśli nie będziesz sobie dawał z nimi rady, Ci po chwili zaczną wchodzić na platformę #2 . Pod żadnym pozorem nie spuszczaj palca ze spustu, masz nieskończoną amunicję. Po dotarciu w jednym kawałku do obozu porozmawiaj z komendantem.
Nagroda : $75
Sława : 200
Cowards Die Many Times
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "Must a Savior Die?" | Nic |
Jedź z oficerem De Santą do Chuparosa - zajmij miejsce pasażera, możesz pominąć podróż. Skieruj swe kroki do kościoła #1 , gdzie znajduje się Williamson i Escuela . Jak się okaże, miejsce będzie puste, zostaniesz ogłuszony i związany. Z pomocą przybędzie Reyes , który uratuje Cię tuż przed egzekucją. Nie czekają ani chwili, biegnij do niego, aby pomógł Ci się oswobodzić (niebieska kropka na mini-mapie) #2 .
Otrzymasz nóż, którym nic nie zdziałasz. Musisz więc odzyskać cały swój ekwipunek. Skrzynkę znajdziesz na placu, tuż przy murku #1 . Ludzie Reyesa będą Cię osłaniali. Zabij wszystkich żołnierzy armii meksykańskiej, po czym udaj się do wnętrza budynku. Nadszedł czas by rozprawić się z kapitanem Espinozą . Gdy zbliżysz się do drzwi, wybiegnie pierwszy żołnierz. Wyjdź po schodach na górę, za drzwiami czai się drugi oraz kapitan. Aktywuj Dead Eye aby załatwić drania #2 .
Sława : 250
[L] Luisa Fortuna
My Sister's Keeper
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "Civilization, at Any Price" | Nic |
Jest to pierwsza misja na czas. Biegnij za Mirandą do dyliżansu #1 i zajmij miejsce kierowcy. Podobnie jak w przypadku jazdy na koniu, tutaj również konie posiadają wytrzymałość - spiesz się, lecz nie zamęcz koni. Musisz zdążyć przed zachodem słońca. Zadanie nie ogranicza się tylko do jazdy do wyznaczonego celu, musisz również wymijać punktów kontrolnych pełnych żołnierzy. Dziewczyna będzie Cię instruowała, którą drogę masz obierać. Gdy tylko zauważysz pierwszy punkt, czym prędzej aktywuj Dead Eye i pozbądź się stojących tam żołnierzy #2 . Jeśli tego nie zrobisz, będziesz musiał się zatrzymać, przez co stracisz trochę cennego czasu.
Za każdym razem gdy zauważysz w oddali chorągiewkę, przygotuj się do wystrzelania wszystkich - pamiętaj również, aby nie zwalniać pod żadnym pozorem. Kilkakrotnie będziesz musiał zmienić drogę, gdyż tak podpowie Ci dziewczyna #1 . Jeśli uda ci się dotrzeć do doków przed zachodem słońca #2 , zakończysz zadanie.
Sława : 75