The Frontier (1) | Opis przejścia | Red Dead Redemption Red Dead Redemption poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
[B] Bonnie MacFarlane
Exodus in America
Kiedy przejmiesz kontrolę nad postacią skieruj się w stronę Salonu (żółta kropka na mini-mapie), gdzie będzie czekał Twój kontakt #1 . Po krótkiej rozmowie z Jake'iem podążaj za nim w stronę dwóch koni - dosiądź jednego z nich #2 . Przytrzymując przycisk (A) możesz dostosować swoją prędkość do prędkości kompana.
Towarzysz Jake'owi podczas podróży pod Fort Mercer #1 . Samotnie już zbliż się pod samą bramę, gdzie będzie czekał na Ciebie Bill Williamson #2 . Zostaniesz postrzelony, lecz na szczęście z pomocą przybędą miejscowi.
New Friends, Old Problems
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "Exodus in America" | Repeater Carbine Dead Eye poziom 1/3 Praca: Nocna warta Nieznajomy: "Flowers for a Lady" Kryjówki gangów: Tumbleweed, Twin Rocks |
Udaj się do mieszkania Bonnie (niebieska kropka na mini-mapie), znajdziesz ją na ganku. Wybierzecie się na przejażdżkę po ranczu #1 , gdzie zostaną Ci wskazane: sklep, zagroda dla bydła, stacja oraz stodoła. Po uwiązaniu konia raz jeszcze udaj się do domu Bonnie . Wieczorem zostaniesz poproszony o pomoc w doglądaniu posiadłości - otrzymasz karabin. Dosiądź swojego konia i podążaj do grządek z warzywami. Pierwszym przeciwnikiem, z którym musisz sobie poradzić są króliki #2 .
Jeśli będziesz miał trudności ze zlokalizowaniem szkodników zerknij na mini-mapę, wszystkie cele zaznaczone są czerwonymi kropkami. Podążaj dalej, natrafisz na stado kojotów #1 . Przede wszystkim nie schodź z konia. Użyj umiejętności Dead Eye (wyceluj [LT], po czym wciśnij (RS)), aby ułatwić sobie celowanie. Gdy wystrzelasz wszystkie kojoty, powróć do koniowiązu #2 .
Sława : 150
Honor : 50
Obstacles in Out Path
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "New Friends, Old Problems" | Nieznajomy: "Let No Man Put Asunder" |
Dosiądź konia (możesz podbiec do miejsca gdzie się znajduje, bądź przywołać go gwizdem), po czym udaj się na linię startu wyścigu #1 . Ścigasz się z Bonnie , ostateczny wynik (wygrana bądź przegrana) nie ma znaczenia na powodzenie misji, ważne, byś tylko nie pozostał za bardzo w tyle. Aby temu zapobiec, bacznie przyglądaj się poziomowi wytrzymałości swojego konia. Jeśli ten spadnie do zera, zostaniesz zrzucony z konia #2 . Drogę wyznaczają niewielkie ogniska umieszczone na drodze (oznaczone również żółtą kropką na mini-mapie).
Sława : 20
This is Armadillo, USA
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "Obstacles in Our Pathe" | Przedmioty w sklepie: Double Barreled Shotgun, Winchester Repeater, Volcanic Pistol Możliwość wykupienia/wynajęcia mieszkań Dyliżanse Mini-gry: Poker, Five Finger Fillet Nieznajomy: "Jenny's Faith" |
Podejdź do fury od strony prowadzącego #1 . Twoim zadaniem jest zawieźć pannę MacFarlane do Armadillo #2 . Na swej drodze nie napotkasz żadnych niespodzianek.
Gdy już znajdziesz się w mieście odwiedź doktora , u którego odbierzesz, zakupione przez Bonnie , lekarstwo (Medicine) #1 . Po powrocie do swej przyjaciółki #2 zostaniesz pożegnany, możesz rozejrzeć się po mieście. Na mapie pojawi się również nowy zleceniodawca misji - Marshal Johnson .
Honor : 50
Women and Cattle
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "This is Armadillo, USA" | Mini-gra: Horseshoes Nieznajomy: "California" |
Dosiądź konia i towarzysz Bonnie w drodze do stada #1 . Kiedy okrążysz krowy (żółta kropka na mini-mapie) zacznij się kierować w ich stronę, w celu wyprowadzenia ich z zagrody. Kiedy zbliżysz się do nich z prawej strony - bydło skręci w lewo, jeśli zaś z lewej - krowy pójdą w prawo. Przy pomocy D-pada (w górę) możesz wydać rozkaz poruszania się naprzód. Kolejnym celem jest pastwisko #2 . Nie powinieneś mieć żadnych problemów z opanowaniem bydła. Jeśli jakaś krowa się odłączy od stada, zostanie zaznaczona pojedynczą niebieską kropką na mini-mapie. Po połączeniu z resztą krów na pastwisku, skieruj je wszystkie pod starego dęba.
Nagroda : $5
Honor : 100
Wild Horses, Tamed Passions
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "Women and Cattle" | Lasso Praca: Ujarzmianie koni |
Na początku misji otrzymasz lasso. Dosiądź konia i udaj się za panem MacFarlane . Niedaleko od rancza, na mini-mapie, pojawi się ikonka z głową konia. W ten sposób oznaczone zostały dzikie konie. Twoim zadaniem jest schwytanie przy pomocy lassa dwóch z nich. Z ekwipunku wybierz lasso, jego użycie nie różni się niczym od pozostałych broni - celujesz przy pomocy [LT], rzucasz przy pomocy [RT]. Gdy uda Ci się uchwycić któregoś konia #1 , po chwili z pomocą nadejdą pan i panna MacFarlane . Zsiądź ze swojego konia i wskocz na tego dzikiego. Aby go ujarzmić musisz balansować przy pomocy lewej gałki analogowej #2 . W zależności od tego, w którą stronę przechyla się bohater, odchylaj gałkę w przeciwną.
Po ujarzmieniu dwóch koni powróć na ranczo. Dowiesz się o kolejnych koniach, które biegają po pastwiskach niedaleko Armadillo . W ustalonym miejscu dołączy do Ciebie jeszcze kilku kompanów . Twoim zadaniem jest zagonienie dzikich koni w pułapkę w kanionie #1 . Zadanie jest nieco trudniejsze niż w przypadku krów, gdyż konie mniej się słuchają i częściej uciekają ze stada. Ogólna zasada kierowania stadem pozostaje taka sama. Niestety jeden z koni zdoła uciec - czym prędzej zacznij za nim pościg. Koń po dotarciu na rozległe pole zacznie krążyć w kółko, tak więc zadanie schwytania go na lasso będzie ułatwione. Kiedy tylko utrafisz konia, czym prędzej zeskocz ze swojego i ujarzmij dziką bestię #2 - musisz być bardzo szybki, gdyż po chwili dziki koń zacznie ponownie biegać. Spotkaj się z Bonnie , pozwoli Ci zostawić sobie konia. Jest to najlepszy koń w grze - Kentucky Sadder.
Honor : 150