Kryjówki gangów (1) | Aktywności dodatkowe | Red Dead Redemption Red Dead Redemption poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
Kryjówki gangów (Gang Hideouts)
Pike's Basin
Warunek wstępny | Nagroda |
Ukończ misję "Justice in Pike's Basin" | Broń: Sawed-off Shotgun |
Pewien farmer chce odzyskać skradzione przez członków gangu Bollarda bydło. Po wstępnej rozmowie za głazem #1 , postanawiasz mu pomóc w oczyszczeniu drogi. Przeciwnicy w kanionie pojawiają się dwu bądź trzy osobowych grupkach. Aby ułatwić sobie zadanie udaj się prawą stronę, a dokładnej to górą - będziesz miał bardzo dobrą lokalizację do zdejmowania gangu #2 . Dotrzesz do mostu, nie przechodź przez niego tylko idź prosto.
Cały czas pozostając na wzgórzu oczyść kryjówkę #1 , starając się nie strzelać w stronę bydła. Jeśli posiadasz, możesz wspomóc się karabinem snajperskim. W końcu dołączy do Ciebie farmer. Nie zapomnij rozejrzeć się za skrzyniami. Pozostałą jeszcze droga wyjścia - ponownie musisz oczyścić drogę. Strategia wyjścia jest podobna - poruszaj się górną półką skalną, eliminując przeciwników w dolinie. Możesz również wsiąść na swojego konia i przy jego pomocy wystrzelać wszystkich #2 .
Sława : 50
Honor : 200
Twin Rocks
Warunek wstępny | Nagroda |
Ukończ misję "New Friends, Old Problems" | Broń: Volcanic Pistol |
Farmer #1 poprosi Cię o pomoc w odbiciu porwanej córki. Pierwszym celem są bandyci stojący na wysokich głazach, po prawej i lewej stronie #2 . Jeśli posiadasz, użyj karabinu snajperskiego aby ich zdjąć.
Oczyść z daleka resztę kryjówki. Kiedy podejdziesz bliżej, z drzwi gdzie przechowywana jest dziewczyna wybiegnie trzech bandytów #1 . Czym prędzej wbiegnij do środka. Zauważysz leżącą na ziemi córkę farmera, spowolnij czas aby celnie wyeliminować stojącego nad nią bandytę #2 . Nie zapomnij rozejrzeć się za skrzyniami.
Sława : 50
Honor : 200
Fort Mercer
Warunek wstępny | Nagroda |
Ukończ misję "We Shall Be Together in Paradise" | Broń: Semi-automatic Pistol |
Rewolwerowiec #1 ma chętkę na skarb znajdujący się wewnątrz fortu, lecz wejście do niego jest zablokowane i wszędzie roi się od członków gangu. Zaproponuje, byś przedarł się i otworzył bramę od wewnątrz. Nim pozwolisz się podsadzić w celu wejścia na mur, wyeliminuj bandytów strzelających z murku #2 .
Wewnątrz masz przewagę, gdyż znajdujesz się na murze. Pozbądź się wszystkich bandytów biegających na dole, cały czas pozostając za osłoną #1 . Po otwarciu bramy nadszedł czas na wyeliminowanie liderów gangu. Staraj się nie szarżować w ich kierunku, pozbądź się ich z daleka. Wraz z mężczyzną skieruj się pomieszczenia ze skarbem #2 . Nie zapomnij rozejrzeć się za skrzyniami.
Sława : 50
Honor : 200
Tumbleweed
Warunek wstępny | Nagroda |
Ukończ misję "New Friends, Old Problems" | Broń: Winchester Repeater |
Twoim głównym celem jest odnalezienie i uwolnienie szeryfa. Jego lokalizacja zaznaczona jest niebieską kropką na mini-mapie. Gdy tylko zbliżysz się do więzienia, pojawi się ogrom bandytów #1 . Wykorzystaj mur do osłony i wystrzelaj oponentów znajdujących się najbliżej. Gdy będziesz miał drogę wolną, rozwiąż szeryfa #2 .
Wraz z jego pomocą oczyść miasteczko, kierując się do posiadłości. Jeśli posiadasz użyj karabinu snajperskiego, by oczyścić ganek. Jeden bandyta znajduje się przy oknie - jeśli nie jesteś w stanie go teraz zdjąć, zrobisz to po wejściu do środka. Możesz użyć wejścia frontowego, pozbywając się dwóch bandziorów wewnątrz i jednego przy oknie #1 , bądź skorzystać z piwnicy z tyłu posiadłości gdzie dodatkowo czyha dwóch oprychów #2 . Nie zapomnij rozejrzeć się za skrzyniami. Dołącz do szeryfa aby odebrać nagrodę.
Sława : 50
Honor : 200