The Frontier (2) | Opis przejścia | Red Dead Redemption Red Dead Redemption poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
A Tempest Looms
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "Wild Horses, Tamed Passions" | Nieznajomy: "I Know You" |
Nastąpiło załamanie pogody, należy uratować bydło z pastwiska. Wskakuj na konia i podążaj za Bonnie . Po dotarciu do stada zacznij je kierować w stronę starego dębu. Tym razem krowy będą mniej posłuszne i znacznie częściej będą odłączać się od reszty #1 (oznaczone zostaną niebieską kropką). Postaraj się nie zgubić ani jednej krowy (całkowity stan to 11, wyświetlany na górze ekranu). Po dotarciu na miejsce, piorun trafi prosto w drzewo #2 . Krowy zostaną spłoszone i zaczną biec w stronę urwiska.
Czym prędzej rzuć się cwałem w stronę stada #1 , starając się je wyprzedzić nim te spadnie z przepaści. Wystrzel kilka pocisków w powietrze, aby wystraszyć bydło i skierować je w innym kierunku. Całkowita ilość to 21 krów, postaraj się ocalić wszystkie. Jeśli Ci się nie uda i kilka spadnie - wciąż możesz kontynuować i zakończyć misję. Skieruj wszystkie krowy w stronę zagrody #2 .
Honor : 100
The Burning
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "A Tempest Looms" Ukończ misję "Spoil the Rod, Spare the Bandit" | Nic |
Udaj się wraz z Bonnie na poszukiwanie jej ojca, który nie zjawia się od dłuższego czasu. Natrafisz na małą rzeź, która miała miejsce na pastwisku #1 . Musisz teraz powrócić na ranczo i przyprowadzić furę, aby zabrać ciała. Gdy tylko dotrzesz na miejsce, zauważysz płonącą stodołę #2 .
Główna brama jest zatrzaśnięta, skieruj się na tyłu, gdzie wespniesz się na młyn, z którego przedostaniesz się do stodoły #1 . Zeskocz na dół, odblokuj drzwi wejściowe po czym wygoń na zewnątrz konie - podejdź do nich i przy pomocy przycisku akcji klepnij je. Kiedy dwa pierwsze się wydostaną, zawali się wejście. Wskocz na ostatniego konia i przeskocz przez płonące belki #2 , odstaw go do zagrody.
Sława : 75
Honor : 150
[M] Marshal Johnson
Political Realities in Armadillo
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "Obstacles in Our Path" | Aktywności dodatkowe: Łowca nagród Nieznajomy: "Water and Honesty", "American Appetites" |
Podążaj za Marshalem w stronę salonu. Nim zdołacie dotrzeć do wejścia, Walton zdoła już wyjść i wsiądzie na konia. Po chwili zostaniecie zauważeni. Przy pomocy gwizdu przywołaj swojego konia i udaj się w pościg #1 . Nim rozprawisz się z głową gangu musisz sprostać kilku jego sługusom. Podbiegnij do fury, za którą się schowasz #2 . Zestrzel pierwszego przeciwnika kryjącego się za skrzynią. Do zabicia masz pięciu banitów , z czego dwóch ostatnich osłania chatę z prawej i lewej strony. Zadanie możesz zakończyć na dwa sposoby.
Martwy: Sposób zdecydowanie szybszy - możesz po prostu zastrzelić Waltona #1 kiedy tylko ten wyjdzie z ukrycia.
Nagroda : $20
Sława : 75
Honor : -100
Żywy: Możesz obezwładnić łotra. Tutaj również masz dwa wyjścia - możesz postrzelić go w nogę używając umiejętności Dead Eye by dokładnie wycelować. Możesz schwytać go lassem #2 - opcja dostępna tylko jeśli wcześniej ukończyłeś misję "Wild Horses, Tamed Passions", po której otrzymujesz lasso.
Nagroda : $20
Sława : 75
Honor : 200
Justice in Pike's Basin
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "Political Realities in Armadillo" | Kryjówki gangów: Pike's Basin Nieznajomy: "American Appetites cz.2" |
Dosiądź konia, udasz się do Pike's Basin wraz z Marshalem i jego ekipą. Tuż przed wąwozem zejdź z konia - dalej pójdziesz piechotą. Na rozwidleniu #1 , tuż po pokonaniu pierwszej fali bandytów, będziesz mógł wybrać, czy chcesz iść dalej z Marshalem (będziesz musiał go pilnować, aby nie zginął) czy też z resztą posłów . Dotrzesz do małego obozowiska #2 . Wybij wszystkich i przeszukaj skrzynie oraz ciała.
Nieco dalej natrafisz na zgraję snajperów czyhających na Ciebie po drugiej stronie #1 . Przejdź przez oba mosty, gdzie nastąpi zgrupowanie ludzi. Podejdź jak najbliżej się da nim zaczniesz strzelać. Po drodze przechadza się trzech bandytów, nieco więcej jest w obozie #2 . Postaraj się nie zastrzelić zakładnika. Możesz bezproblemowo zestrzelić wszystkich z urwiska, bądź sukcesywnie kierować się w dół do obozu.
Nagroda : $25
Sława : 150
Honor : 100
Spare the Rod, Spoil the Bandit
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "Women and Cattle" Ukończ misję "Old Swindler Blues" | Broń: Winchester Repeater (podniesiona) Nieznajomy: "American Appetites cz.3" |
Towarzysz Marshalowi w poszukiwaniu bandytów. Dwukrotnie natkniecie się na krążące sępy - przebadaj oba obszary #1 . W pierwszym z nich znajdziesz karabin (Winchester Repeater). Bandyci są niedaleko, zapewne na farmie Ridgewood . Po dotarciu na miejsce zbadaj szopę oraz wychodek #2 .
Dołącz do Marshala przy stodole. Zestrzel deski #1 aby otworzyć bramę wejściową. W środku czeka na Ciebie straszliwy widok. Dowiesz się, że kilku zakładników jest przetrzymywanych w domostwie. Ukryj się chociażby za snopem zboża #2 , skąd będziesz miał dogodną lokalizację do eksterminacji bandytów.
Gdy Marshal da znak, udaj się do środka. W drugim pokoju czeka na Ciebie dwóch bandytów. Stań tuż przy drzwiach by mieć wgląd na wnętrze pomieszczenia #1 . Na górze, tuż za pierwszymi drzwiami, stoi bandyta grożący kobiecie. W kolejnych sytuacja jest nieco bardziej skomplikowana. Otwórz je czym prędzej, a następnie użyj Dead Eye aby załatwić bądź obezwładnić banitę trzymającego kobietę #2 .
Zbierz się przed domostwem. Szeryf postanowi ścigać dalej bandytów, którzy dopuścili się tak haniebnego czynu. Natrafisz na Williamsona oraz jego gang #1 . Gdy skończy się cut-scenka, wszyscy będziecie schowani za ruinami domku #2 , skąd bardzo łatwo będziesz mógł wystrzelać wszystkich nadjeżdżających bandytów.
Nagroda : $50
Sława : 250
Honor : 200