Zdobądź nawóz | Dzień 6 - poniedziałek - Palisz? Nie, dziękuję, staram się rzucić Randal's Monday poradnik
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zdobądź nawóz
W ramach resocjalizacji otrzymasz pudełko z nasionami i polecenie wyhodowania roślinki w ciągu 24 godzin. Pogadaj ze stojącym przy drzwiach brzuchatym gościem z magicznym pudełkiem w ręku. Jeśli dasz mu coś, on sprawi, że to zniknie. Daj mu piłkę bejsbolową i przyuważ, jak facet dokonuje owego "zniknięcia". W zamian otrzymasz medalion, a de facto zawór na łańcuszku.
Pogadaj też z Sleazym, który z braku gumy nikotynowej wrócił do nałogu. Wejdź do budynku i przejdź do swojej celi, gdzie na stołku przy pryczy znajdziesz kolejną paczkę owej gumy, dostarczonej pod nieobecność Randala przez Carla. Zanieś ją Sleazy'emu, a dostaniesz w ramach rewanżu papierosa i zapałkę.
Przejdź w lewą część podwórka, gdzie znajduje się małe zaniedbane poletko. Zacznij od stworzenia stracha na wróble (w przypadku zostawienia sobie konstrukcji stracha na koniec ryzykujesz, że kruk Brooksa pożre jedyną wyrosłą w wyniku zabiegów Randala roślinkę - jeśli już tak się stało, musisz wykonać wszystkie poniższe czynności raz jeszcze, a ponieważ nie masz już w ekwipunku zapałki, trzeba pójść do celi po leżącą na stołku gumę i wręczyć ja Sleazy'emu).
A zatem podnieś porzucony przy starym kijku, będącym pozostałością jakiejś konstrukcji (po lewej), worek, a następnie zbierz trochę liści spod drzewa i ulokuj je w tymże worku. Teraz nasadź go na kij po lewej, tworząc korpus stracha. Nałóż na niego więzienny uniform zabrany z pustej celi. Wreszcie zabierz wydrążoną dynię, schowaną w załomie muru obok skrzyni ogrodniczej (w rogu po lewej) i nadziej ją na kij jako głowę stracha. Ponieważ sam strach to dla kruka za słaby odstraszacz, zamocz jego ubranko cuchnącą gąbką, a łażący ciągle za Randalem kot wreszcie się od bohatera odczepi i zacznie łasić do stracha.
Za stworzenie kompletnego stracha na wróble (tułów, uniform więzienny, głowa z dyni) otrzymasz osiągnięcie "Perfekcjonista".
Teraz weź stojące obok budynku grabie i spulchnij nimi grunt, po czym wysiej nań nasionka z pudełka.
Następnie spod drzewa po prawej zbierz ponownie trochę suchych liści, wrzuć je do rynienki pod kranem i podpal zapałką, co przepłoszy krążące przy kranie osy. Podnieś leżący obok żółty szlauch i nasadź go na kran. Natomiast w miejscu, gdzie powinien być zawór, ulokuj "medalion". Odkręć zawór, weź końcówkę pełnego wody szlauchu i podlej (koniecznie miej już wtedy kompletnego stracha) obsiane pole.
Następnego poniedziałku wyjdź na podwórze i sprawdź sytuację na polu. Okaże się, że wyrosła na nim jedna koniczyna. Kiedy Murray to zobaczy, otrzymasz klucz do skrzyni ogrodniczej, stojącej w lewym rogu budynku. Otwórz jej zamek owym kluczem i zabierz z niej trochę nawozu.