Zdobądź czasopismo | Dzień 6 - poniedziałek - Palisz? Nie, dziękuję, staram się rzucić Randal's Monday poradnik
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zdobądź czasopismo
Zauważ, że otwarte jest już przejście do kuchni (na prawo od przejścia do biblioteki), wybierz się tam zatem. Jednak kucharz Bruno, usłyszawszy, że nie jesteś jego nowym zastępcą, przegoni Randala. Maszeruj zatem na korytarz B, gdzie pogadaj z Murrayem, który tymczasowo mianuje Randala wicekucharzem.
Udaj się więc ponownie do kuchni, a po drodze, w korytarzu z celami, wejdź do ostatniej z nich (pustej) i zabierz leżący na stołku uniform więzienny (w ekwipunku automatycznie pojawi się też tabletka detergentu, która była w kieszeni owego mundurka).
Przekaż Brunowi dobrą wiadomość, po czym do stojącego na płycie grzejnej (na prawo od Bruna) garnka wrzuć tabletkę detergentu. Teraz musisz tylko włączyć płytę (kliknij ją).
Tu przyda się instrukcja obsługi, wisząca na chłodni po prawej. Przyjrzyj się jej - niestety, dotyczy nie tego modelu. W instrukcji występują cztery rodzaje klawiszy (niebieskie, fioletowe, brązowe i zielone), a na płycie grzejnej tylko dwa (niebieskie i zielone). Aby uruchomić płytę, musisz więc w instrukcji brać pod uwagę tylko klawisze niebieskie i zielone, co oznacza, że trzeba wcisnąć kolejno: lewy klawisz zielony (kierunek strzałki w instrukcji wskazuje na położenie klawisza na płycie - prawe lub lewe), prawy niebieski, prawy zielony, lewy zielony i na koniec czerwony przycisk startu.
Za uruchomienie płyty grzejnej za pierwszym podejściem otrzymasz osiągnięcie "Mózgowiec".
Kiedy kuchnia wypełni się parą, skradnij wiszące na ścianie po lewej patelnię i wok, po czym maszeruj na podwórko. Po drodze zabierz jeszcze miskę kota, stojącą na posadzce przy wyjściu z budynku.
Udaj się na sam koniec podwórka, gdzie ustaw zdobyte przed chwilą naczynia w następującym ułożeniu: wok na pierwszej płycie, patelnię na trzeciej, a miskę na piątej. Zaczep więźnia po lewej, by ponownie spróbować swoich sił w pluciu, w wyniku czego Randalowi uda się pozyskać czasopismo od sprzedawcy.
Wróć do budynku i pokaż je Murrayowi - odwróciwszy jego uwagę, pozwolisz złodziejowi niepostrzeżenie przejść na korytarz A. Maszeruj za nim, a kiedy ten rozprawi się z grupką Bogsa, podnieś leżący na ziemi łom.