Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Randal's Monday - poradnik do gry

Randal's Monday - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dostań się do mieszkania przyjaciela | Dzień 1 - poniedziałek - Pudełko pełne śmieci i zbyt dużo wolnego czasu Randal's Monday poradnik

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Dostań się do mieszkania przyjaciela

Odebrawszy po wyjściu z lombardu telefon od Sally, dziewczyny Matta, udaj się metrem do jego mieszkania.

Na miejscu pogadaj ze sprzedawcą hot dogów - w efekcie dostaniesz pustą butlę na gaz wraz z kwitem. Jedź do lombardu, gdzie zagadnij Mela - niestety, ten zajęty jest rozmową z "klientem". Musisz przepłoszyć złodzieja ze sklepu.

W tym celu przyjrzyj się (PPM) w ekwipunku rozbitemu radiu - Randal pozyska z niego nakrętkę i sprężynę - Dostań się do mieszkania przyjaciela - Dzień 1 - poniedziałek - Pudełko pełne śmieci i zbyt dużo wolnego czasu - Randals Monday - poradnik do gry

W tym celu przyjrzyj się (PPM) w ekwipunku rozbitemu radiu - Randal pozyska z niego nakrętkę i sprężynę. Połącz tę pierwszą z zatyczką od globusa - otrzymasz zmodyfikowaną zatyczkę. Wetknij ją w otwór w stojącym na półce po lewej zegarze z kukułką (obok butli z gazem) i nakręć go nią. Teraz możesz pogadać z Melem, a następnie zabrać z półki butlę z gazem.

Jedź pod dom Matta, gdzie wręcz sprzedawcy hot dogów nową butlę. W zamian dostaniesz hot doga. Następnie porozmawiaj z Murrayem, który w tym momencie podejdzie do barierki. Na koniec pokaż mu portfel Matta - w ten sposób bohaterowi uda się dostać do budynku. Oczywiście wejdź do mieszkania przyjaciela (drzwi na wprost schodów).

Po rozmowie z Sally przejdź do kuchni (drzwi w głębi, po prawej). Tam z kolei Randal zostanie przepytany przez sierżanta Kramera. Następnie przeczytaj przyczepiony do lodówki list pożegnalny Matta. Zagadnij Kramera ponownie, a kiedy Murray odwiezie Randala pod jego dom, wejdź do budynku i do mieszkania chłopaka. Przejdź do sypialni, gdzie bohater położy się spać.

Za ukończenie pierwszego rozdziału otrzymasz osiągnięcie "Dzień 2" (na początku następnego rozdziału).